İyi akşamlar En önemlisi bütçem en fazla 750K ve otomatik bir araç önceliğim. Biraz baktım çoğunluk bu bütçede Civic Fd6 kasa önerdi Cvt şanzımandan dolayı. Piyasada temizi pek denk gelmedi. Bir tek modele takılı kalmak istemediğim için manuel bakmayada başladım. Performans bekleyen bir insan değilim. Sürekli sanayi yoluna düşürmeyecek bir araç istiyorum. Golf 7 (manuel veya otomatik) ve Civic Fd6 arasında kaldım. Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi okumak isterim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tavsiye verir misiniz Civic veya Golf
-
-
Golf 7 1.4 tsi 125 comfort manuel.. keskin, kısa vites yolları ile torklu 1.4 tsi'ı kullanmak zevkli, ikinci elde mutlak kafa rahatlığı, en optimum Golf motor versiyonu, en iyi kasa.
Sanayiye götürüp götürmeyeceğini kimse bilemez. belki Civic bazı ezberlerden dolayı daha çok güven verebilir sorunsuzluk namına ama hasbelkader Cvt şanzımanda bir sorun yaşarsınız 100binlik olursunuz.. o yüzden sorunsuzluk işi riziko.
ama maksimum sorunsuzluk ihtimali ve otomatik şart isterseniz o zaman corolla multidrive s derim. tabi araba Golf 7 gibi değil.
-
Manuel golf 7, otomatik honda civic,
-
Fd6 cvt değil tam otomatik ve tavsiye ederim. Temiz yakalarsan sorun yaşatmaz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Golf otomatik + 20-30 bin kenara para. Yoksa manuel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road35 -- 1 Eylül 2024; 21:28:46 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SuperVeloceJotaGolf 7 1.4 tsi 125 comfort manuel.. keskin, kısa vites yolları ile torklu 1.4 tsi'ı kullanmak zevkli, ikinci elde mutlak kafa rahatlığı, en optimum Golf motor versiyonu, en iyi kasa.
Sanayiye götürüp götürmeyeceğini kimse bilemez. belki Civic bazı ezberlerden dolayı daha çok güven verebilir sorunsuzluk namına ama hasbelkader Cvt şanzımanda bir sorun yaşarsınız 100binlik olursunuz.. o yüzden sorunsuzluk işi riziko.
ama maksimum sorunsuzluk ihtimali ve otomatik şart isterseniz o zaman corolla multidrive s derim. tabi araba Golf 7 gibi değil.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Saniye hakkında çok haklısınız mekanik sonuçta her an bir şey çıkabilir. Cvt bir arıza verirse kaldırma ihtimalim zor görünüyor.
Manuel Golf 7 lere baktım bugün baya mantıklı geldi. 1.2 Tsi ve 1.4'lere. Uçsun kaçsın gibi bir isteğim yok. Yokuşlarda bayılmasın yeter. Şuan ki arabam punto 2006 1.4 neredeyse her yokuşta bayılıyor.
Golf'lerde şunu gördüm midline trendline paketleri çok boş geldi. Yuvarlak tuşsuz bir direksiyon atıp geçmişler.
-
Temizi pek denk gelmedi. Beyaz ve en fazla 175k km olsun diyorum
-
Fd6 da cvt yok hocam tam otomatik şanzıman vardır taş gibi şanzıman bozman için ayrıca uğraş gerekir öte yandan golf konfor olarak fd6 nın içinden geçer tercih size kalmış
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Şuan gönlüm golf'ten yana ama dediğim gibi trendline ve midline gibi paketlerinin çok boş olması düşündürüyor. Comfortline paketide istediğim temizlikte denk gelmedi.
-
Bu paralar civic fd6 ya verilmez bu paralara fb7 alınır makyajlı, ki civiclerin hiçbirini tavsiye etmem motor şanzıman kötü performans çok kötü, kronik olarak beyazların boyası kavlıyor diğer renklerde de güneş yanığı olabiliyor,
Golfe gelince kronik sıkıntısı bol olan bir araç otomatiğinin masrafını sağır sultan bile duymuştur, benzinli tsi lar yağ yakabiliyor, donanım olarak da senin söylediğin gibi çok zayıf bir model maalesef.
Ben biraz daha koyup 2016 ve sonrası makyajlı kasa 1.6 otomatik auris öneririm, motor şanzıman performansı güzel, lpg ile sorunsuz ve yakıtı makul bir model, toyota sonuçta 2. Elde de her zaman iyi prim yapar, cam tavanlısını da denk getirirseniz güzel olur diye düşünüyorum, örnek ilan paylaşıyorum.
https://www.sahibinden.com/s/TwJsoyac
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Haklısınız Fd6 için fiyatlar çok yüksek , tüm araçlar saçma fiyatlarda kendi aracım 330-350 k piyasası var ama normal şartlarda çöp araba.
Golf alırsam manuel olur kesinlikle.
Biraz daha koyma imkanım malesef olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fd6 cvt değil, tam otomatik.
Fd6 Artıları: otomatik ve sorun cıkarmayacak model bir otomatik , lpgli , sanayiyi unutturur.
Golf artıları: sedan istemiyorsan hatchback model , daha konforlu.
ben olsam fd6 alırım. otomatik olması her türlü ağır basar.
-
golf 7 2012-2014 122bg bunlarda yağ varmış 2014-2017 125bg olan motor kodu farklı bunlarda o sorun giderilmiş alıcaksanız 2015 üzeri 125 lik olanlar olsun bunlar 1.4 tsi için geçerli
1.2 tsi olanlar da aynı 2015 den sonrasını almak lazım 105 bg olanlar eski 110 bg yeni
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: samtigerFd6 cvt değil, tam otomatik.
Fd6 Artıları: otomatik ve sorun cıkarmayacak model bir otomatik , lpgli , sanayiyi unutturur.
Golf artıları: sedan istemiyorsan hatchback model , daha konforlu.
ben olsam fd6 alırım. otomatik olması her türlü ağır basar.
Videolarda bile cvt diyenler vardı. Otomatikte tek sıkıntım kilometre 150-180K civarında olacağı için şanzımanda çıkacak bir arızayı kaldırmam zor olacak.
-
Teşekkür ederim. 2015 ve üstü için bütçem yetmez malesef
-
1.4tsi manuel Golf 7 kasa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fd6 da cvt yok. bi üst kasa fb7 de bile yok. ben olsam o paralara fb7 alır lpgde keyfime bakarım.
-
700-750 TL arası temiz fb7 hiç denk gelmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2009 accord aracımı 650 civarına satmayı düşünüyorum 210 bin kmde. 750 bandına gidipte civic alma parasına yazık
-
astra düşünmez misiniz? 2014 2015 B14NET revizyon bulursanız hiçbir kronik sorunu yok A14NET'lerde olan. tork konvektör şanzımanı da sorun çıkarmaz ama çok yakar özellikle düşük km ortalamada ve sürmesini beceremezseniz. bende 11 litre ortalama 19 km hızla. 6 senedir periyodik hariç sanayiye gidip de bir yerini yaptırmadım ama 37900 küsür km'de. artık ya ondan ya da dediğim gibi B14NET diye? ilk sahibinden 20 bindeyken almıştım. bi sigortası bir şeyi yanar ya illa bi uğrarsın sanayiye mecburiyetten ama ben gitmedim. sorunsuz toyota diyorlar adamlar 28 binde buji değiştiriyor yok 40 binde şanzıman yağı. ilk aldığımda beceremeyip 15 litre yaktırınca sanayiye işte o zaman götürdüm şunun bujilerine bi bakın diye? baktılar dediler iridyum buji 90 bin olsun değiştir bak tertemiz. triger kayışı diye gittim dediler 90 bin olsun öyle gel zincirliymiş. şanzıman yağında zaten direkt kovaladılar. masraf çıkarsın diye uğraşıyorum temiz gitsin diye çünkü emekli öğretmenler gibi hani 90 küsür bej şahinleri olur orijinal ben de meb'de memurum ben de öyle yapacam yaşlanınca bir de ecevit kasket takıp. şu anda 47 yaşındayım bilmiyorum bi 10 sene sonra yaşarsam bu araç nasıl görünür bende? ışık kalkış konusunda kimse sevmez beni konya'da ve kaale almayanları tokatlarım. geçen bi ferrari geçtim mesela. 60 EDS var karşim ben önce çıktım bana ne düzgün kalk işte kaale almadı ikinci ışıkta şekil yapıyor geçmiş ola. tesla ile de kapıştım yani bu kadar atak aracı neden satayım yakarsa yaksın? hb bendeki alman yapımı. sedanlar polonya yapımı. hani almasanız da bilgi olsun illa golf'e sıkışıp stresse girmeyin.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Golf 7 1.4 tsi 125 comfort manuel.. keskin, kısa vites yolları ile torklu 1.4 tsi'ı kullanmak zevkli, ikinci elde mutlak kafa rahatlığı, en optimum Golf motor versiyonu, en iyi kasa. Sanayiye götürüp götürmeyeceğini kimse bilemez. belki Civic bazı ezberlerden dolayı daha çok güven verebilir sorunsuzluk namına ama hasbelkader Cvt şanzımanda bir sorun yaşarsınız 100binlik olursunuz.. o yüzden sorunsuzluk işi riziko. ama maksimum sorunsuzluk ihtimali ve otomatik şart isterseniz o zaman corolla multidrive s derim. tabi araba Golf 7 gibi değil. |
Benzer içerikler
- peugeot 206 neden tutulmuyor
- peugeot 5008 yorumlar
- 2015 honda civic 1.6 i-vtec eco elegance yorumlar
- seat leon en çok tutulan modeli
- 2.0 motor arabalar
- renault logan
- uçan araba fiyatları
- en az yakan arabalar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X