< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 5 Şubat 2018; 0:17:57 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 5 Şubat 2018; 0:17:57 > |
yaris fun multidriveS 2013. lpg brc takılı, hız sabitleyici takılı. aracı kullanırken gaz pedalı ile aranızdaki ilişki nasıl önemli olan o. aracın şehir içindeki kullanımı 1800-2200 devir aralığında olmalı, uzun yoldada 2600-2700 ü geçmemeniz gerekir genel olarak. siz devirli kullanmaya alışıksanız motor ve aracın beyni (şanzuman+motor beyni kullanıcı odaklı, sizin tepkilerinizi toplayıp o tepkilerin ortalamasına göre tepki veriyor.) siz aracı önceki araçlardaki gibi 2500-3200 devir aralığında kullanıyorsanız bu araçta sizin kullanımınızı o yönde ayarlayıp vites geçişlerini (akıtmalarını) o devirde yapıyor ve haliyle yakıt artıyor. eğer siz aracı 2000 devir aralığında kullanırsanız vites geçişleri o yönde oluyor ve yakıt azalıyor.
araçların uzun yol verileri 70 km hıza ve şehir içi verileri 40 km hıza göre hesaplanır butun firmalar için ortaktır. yarisle 70 km hızla gittiğinizde yakıt 3lt civarıdır. 117 km yi geçtikten sonra yakıt belirgin bir şekilde artmaya başlar. uzun yoldaki en makul hız-yakıt değeri 117 km. ankara şehir içi ulus-sıhhıye-kızılay yoğun trafik 9 lt lpg tüketiyor. yine ankara hafif trafik 7.5-8 lt lpg tüketiyor. çok yakıyor diyen arkadaşlar daha önce nasıl bir araca biniyorlardı acaba merak ediyorum. toyotanın nerdeyse tüm araçlarından göğüs kısmından ses geldiği söylenir. doğrudur bendede geliyor o ses. arabayı çok dinlediğinniz zaman duyulan ses. kapı içi-göüs içi-torpido- ayak basılan yerler- artık nerden geliyorsa ufak tefek luzumsuz sesler geliyor. 15 yıl sonra da farklı olmayacak gene aynı sesler gelecek. 15 yıl sonra acaba avrupa arabalarından nasıl sesler çıkacak onuda düşünmek lazım. sanal alemde birisi size toyota almayın diyorsa bilinki ya sanayi de ustadır ya da avrupa araçlarının satış temsilcisi veya başka bişeysidir. toyotalardan asıl beklenen konfor değil masrafsızlıktır unutmayalım. motoru turbolu olmadığından kolay kolay bozulmayacaktır. ( benzinliler için) şanzumanı çift kavramalı robotize olmadığından 25.000-40.000 km de bozulmayacaktır. ( m/mt tek kavrama robotizeleri hariç ) elektrik arızası neredeyse hiç olmayacaktır soüutmayla- hararetle hiç bi zaman karşılaşmayacaksınızdır ***hangi usta sever ki böyle bir arabayı. |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 12 Eylül 2011; 15:21:17 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 12 Eylül 2011; 18:56:06 > |
|