< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ralthin -- 25 Eylül 2020; 22:38:8 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ralthin -- 25 Eylül 2020; 22:38:8 > |
Geçmiş olsun. Benzer bir problemi ben de yaşadım. Her konuştuğum temsilci de ne hayırsa ezberletmişler bir kalıp "Firma adına özür dilerim, Trendyol adına özür dilerim, Ben de tüketiciyim sizi çok iyi anlıyorum" Haftalarımı çaldılar zor bela iade ettim. Fiyatın arası açıldı. Ben de bir daha alışveriş yapmam dedim. Amazon'u tek seçerim şu saatten sonra. |
Sizede geçmiş olsun hocam. Daha bugün alacaklar bakalım kaç günde iade onaylanacak. "Ben de tüketiciyim" i bana da söyledi bir tanesi, belki aynı kişi denk gelmiştir :D |