< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ralthin -- 25 Eylül 2020; 22:38:8 > |
Trendyolun sorun çözmedeki başarısızlığı ve yönetememesi
-
-
Geçmiş olsun. Benzer bir problemi ben de yaşadım. Her konuştuğum temsilci de ne hayırsa ezberletmişler bir kalıp "Firma adına özür dilerim, Trendyol adına özür dilerim, Ben de tüketiciyim sizi çok iyi anlıyorum"
Haftalarımı çaldılar zor bela iade ettim. Fiyatın arası açıldı. Ben de bir daha alışveriş yapmam dedim. Amazon'u tek seçerim şu saatten sonra.
-
quote:
Orijinalden alıntı: diskaveriyGeçmiş olsun. Benzer bir problemi ben de yaşadım. Her konuştuğum temsilci de ne hayırsa ezberletmişler bir kalıp "Firma adına özür dilerim, Trendyol adına özür dilerim, Ben de tüketiciyim sizi çok iyi anlıyorum"
Haftalarımı çaldılar zor bela iade ettim. Fiyatın arası açıldı. Ben de bir daha alışveriş yapmam dedim. Amazon'u tek seçerim şu saatten sonra.
Sizede geçmiş olsun hocam. Daha bugün alacaklar bakalım kaç günde iade onaylanacak.
"Ben de tüketiciyim" i bana da söyledi bir tanesi, belki aynı kişi denk gelmiştir :D
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X