Şimdi Ara

Vodafone'ye Dava Açmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 25.04.2012 tarihinde vodafone'den 2 adet hat aldım ve cep kamu mini +1 TL tarifesine geçtim, aldıığım her 2 hattım akşam saatlerinde aktifleşti ve bende direk müşteri hizmetlerini aradım ve herşey aktifleştimi diye sordum evet yanıtını verdi peki bu dakikadan itibaren her iki hattım arasında sınırsız konuşup mesajlaşabilir miyim dedim evet dedi ve kapattım telefonu. daha sonra konuşma mesajlaşma vs oldu iki hat arasında ama 26.04.2012 akşam saatlerinde güncel faturama baktığımda 22+1 TL olması gereken faturam 40 liraya yakın, fatura detayımı incelediğimde diğer kamu hattına yapılan konuşmalar ücretsiz, her yöne yapılan aramalar ücretsiz, fakat diğer kamu hattına attığım mesajlara 0.28 kuruş ücret yansımış.
    Müşteri hizmetlerini aradığımda size yardımcı olamayacağız faturanız kesilmeden dedi bende bunun üzerine peki ay sonunda 200-300 lira fatura çıkarsa ne olacak dedim bana cevabı MESAJ ÇEKMEYİN MESAJ PAKETİ ALIN kan beynime sıçradı adeta . Rekmalarda orda burda sınırsız mesaj ve konuşma diyorlar kamulular arasında ama ücret yansıyor çözümleride bu cevap oluyor. her neyse kaydımı oluşturdu ve size 5 gün içinde geri dönüş yapacağız dediler ama bugün 2. günleri geri bir dönüş yok ve faturam 60 tlye çıkmış her iki hattım aynı şekilde ve toplamda 120 tl fatura görünüyor . işin garibi online işlemlerde faturamın altında TARİFENİZ: CEP KAMU MİNİ TARİFE DETAYI: kamulular ile sınırsız konuşma ve mesajlaşma yazıyor. ama ücret yansıyor.


    şimdi bu işten anlayan arkadaşlardan yardım istiyorum olurda bu problem çözüme kavuşmaz ise vodafone'ye dava açabilir miyim. açabilirsem dava türü nedir nasıl olmalıdır maddi manevi vs. ve bu davayı kazanma ihtimalim nedir ayrıca dava ve avukat masrafları ne kadar gider bu masraflarıda vodafone'ye ödetebilir miyiz.

    teşekkür ederim bilgi verecek arkadaşlara şimdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan karabal -- 28 Nisan 2012; 16:26:40 >







  • Bazen böyle durumlar oluyor. Ordaki güncel tutar faturaya yansımıyor böyle gibi durumlarda. Faturaya yansırsa eğer müşteri hizmetlerini arayıp müdahale etmelerini söyleyebilirsin.
  • faturanız kesildikten sonra müşteri hizmetlerini ararsanız fazla olan tutarı iade edeceklerdir.
  • Güncel sorgulamaya inanmayın fatura çıksın
  • bende aynı konudan bugün tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum...
    3 defa müşteri hizmetlerini aradım konuyu açıkladım ama halen sorunu anlamaktan acizler, yok tarife eski kamuymuş konuştuğum yeni kamuymuş vs. vs.
    Allah tan sözleşmede tüm kamulularla grup içi ücretsiz diye bir ibare var ve o ibareye istinaden dava açılabilir...
    hakem heyetinden sonra olumlu sonuç alınmazsa dava açıcam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirKipi

    Bazen böyle durumlar oluyor. Ordaki güncel tutar faturaya yansımıyor böyle gibi durumlarda. Faturaya yansırsa eğer müşteri hizmetlerini arayıp müdahale etmelerini söyleyebilirsin.

    +1
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.