İkisinide test ettim ikisinide çok beğendim ve hala karar veremedim. Marka olarak bakarsak acaba eksileri artıları hakkında bilgi verebilecek var mı? hangisi tercih edilmeli? Siz hangisini tercih ederdiniz? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni astra vs yeni 308
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Malesef ikisini de etmezdim. İkisi de aynı altyapıyı kullandığı için ikisinin de çarpışma testi notu 4 yıldız (5 üzerinden), ikisinin de arka tekerleri torsiyon çubuğuyla bağlı (bağımsız süspansiyon yok), ve ikisi de aynı küçük 3 silindirli motoru kullanıyor.
Evet dışarıdan bakınca ve içine binince tasarımları güzel.
-
astra daha kalitesiz iç mekana sahip. 308 alınabilir sadece.
-
Şanzıman güzel, motor vasat üstü, yürüyenleri de tamamen aynı. 308 iç mekanda biraz daha kaliteli tercih edilebilir bu sebepten dolayı. Astra elden daha hızlı çıkar 308 değerini biraz daha tutar, ne beklediğinize göre size kalmış.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Astra dışı güzel 308 içi güzel
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok artıları eksileri yok aynı araç hocam bunlar astra dışarıdan tasarım daha güzel duruyor hangisini beğendiyseniz onu alın
Ben astra alırdım dış tasarımı çok fena
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mand1ra_Hekimi -- 13 Temmuz 2023; 9:27:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu paralara ne önerirsiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu fiyata bu sınıfta en başarılı 2 otomobil.. sadece Golf boya-işçilik olarak biraz daha kemikli bir araç ama 1.0 etsi DSG kombinasyonun peltekliği çok rahatsız etti beni. Cvt şanzımanlı araçlarda yok bu kadar boşluk ve gecikme..
1.2 turbo Astra ve 308'in gaz ayarı, ataklığı net biçimde daha iyi.
Astra-308 çarpışma testlerinde artık sinek yağı çıkarıldığı için tek yıldız kırpılmış, torsiyon da artık bu sınıfın gerçeği, tam bağımsız süspansiyon dönemi bitti 1-2 model kaldı.
Sadece peugeot'un direksiyon-gösterge yerleşimini sevmediğim ve alışamadığım için Astra derim.
-
Ben Astra alırdım -
araba var mı da tercih yapıyorsunuz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İki aracın motor, şanzıman ve daha birçok yeri ortak.
O yüzden kişisel beğenilere göre tercih yapılmalı. Ben 308'i iç ve dış tasarım çok daha şık buluyorum.
Astra'yı tam bilmiyorum ama 308 GT tam anlamıyla gırtlak dolu bir araç.
-
Genelde iki aracı da kullananlar Astra'nın daha sürüş odaklı ve sportif genlere sahip olduğunu (1.2 motorla olduğu kadar artık), 308'in de dış görünüşünün her ne kadar daha hırçın dursa da o kadar sürüş odaklı olmayıp, konfor disiplinine daha yakın olduğundan bahsediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 13 Temmuz 2023; 12:5:8 > -
elektronik sürüş yardımcıları önemli değilse ve performans aranıyorsa ceed 1.5 turbo.
motoru 4 silindirli, 160 hp, tüketimi denk, arka süspansiyon bağımsız sanırım türkiyede golf 1.5 'ler haricinde eşleniği yok bunların.
sürüş yardımcıları, donanımı vs bütün paket olarak bakılırsa bence astra alınmalı.
-
Biraz cahilce sorular sorucam çünkü bu konulardan anlamıyorum. 4 silindir motor gücü dışında daha mı dayanıklıdır?
arka süspansiyonun bağımsız olmasının ne artısı var?
Kia'nın içi biraz kötü göründü bu segmentte başka seçenek yok galiba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EvMüdüresiii -- 13 Temmuz 2023; 14:48:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 motor berbat çok yakıyor kısa ömürlü
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 silindir sesi daha fazla ve titreşimi daha fazla olabiliyor. Ama 1.2 lerin perfrormansi gayet güzeldir. Ömür konusunda pek bilgi yok. Arka bagimsiz olunca arka taraf daha konforlu olur. Virajlarda daha iyi yola oturur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 silindirli motor doğası gereği 4 silindirliye kıyasla daha titreşimli çalışır, zaman içinde motorun bağlantı elemanları eskidikçe-sertleştikçe bu titreşim daha belirgin hale gelir.
büyük hacimli motor, birim hacimde daha az silindir içi basınca maruz kalacağı için daha uzun ömürlüdür.
denk sertlikte yay ve amortisör kullanıldığında bağımsız süspansiyon daha konforludur, ayrıca yol zemini bozulduğunda, yağmur-kar-çamur gibi sebeplerle yüzey tutunması düzensiz hale geldiğinde, viraj eğimi bozuk olduğunda, virajda çukur-kasis vs denk geldiğinde daha yüksek aktif güvenlik sunar.
genelleme yapacak olursak bağımsız arka süspansiyon c ve üstünün, bağımlı arka süspansiyon c ve alt segmentin standartıdır. Golf, focus hatta mercedes a serisi gibi c segmenti modellerde üst versiyonlarda bağımsız alt versiyonlarda bağımlı kullanılıyor...
Benzer içerikler
- araç stop ettikten sonra fan çalışması renault
- joy 1.0 sce 72 bg yorumları
- peugeot 208 1.2 puretech otomatik yorum
- antifirizli cam suyu nasıl kullanılır
- corsa mı clio mu 2024
- kia sportage en dolu paketi hangisi
- lexus lbx teknik özellikleri
- 2021 skoda superb
- pejo rifter 2024 fiyat listesi
- 1.3 tce kaç silindir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X