Şimdi Ara

2. el otomatık vites

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadslar ben yenı katıldım ılk araba sahibi olacagımdan otomatık vitese meyilim var fakat 2. el otomatık vites alırken bana biraz dıkkat etmemı hıssettırıyor 2.el otmtk şanzımanda kullanıcı mı yoksa kulllanılan yıl mı önemlı. ben psikolojik olarak 2000 altı otomatık arabalara güvenmıyorum yanı 7-8 yıl psıkolojık sınır bende dogrumu teskler ılgınıze



  • İki tane kriter var; birincisi şanzımanın ne kadar dayanıklı olduğu, ikincisi ise ne kadar yıprandığı. Dayanıklılık konusunda kullanıcı yorumlarına bakmaktan başka şansın yok. Genelde Japon otolarının otomatik şanzımanları sağlamlıkları ile övülür ama bu işin garantisi yok, biraz da şans işi. Yıpranma olayına gelince hem kullanıcının kendisi hem de kullanım süresi (aslında süreden çok km.si) önemli. Otomatik şanzımanlarda hata yapma veya şanzımanı zorlama olayı manuel vitesler gibi çok muhtemel değil. Özellkle bayanlar sürekli "D" modunda gidip diğer modlara pek bulaşmakları için az km yapmış bir otomatik araçtan fazla korkmaya gerek yok sanırım.

    7-8 yıllık psikolojik sınır sadece şanzıman değil aracın tamamı için geçerli. Bu sürede kaportası bile çürümeye başlayan bir sürü araç var, şanzıman ne yapsın? Her durumda olduğu gibi mümkün olduğunca kaliteli marka ile yüksek modeli birleştirmek lazım. Yani ben olsam 15 yaşında bir BMW yerine 5 yaşında bir Ford veya Honda'yı tercih ederim. Ama sırf model yüksek diye 2 yaşında bir Chevrolet (Daewoo) de almam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    mrb arkadslar ben yenı katıldım ılk araba sahibi olacagımdan otomatık vitese meyilim var fakat 2. el otomatık vites alırken bana biraz dıkkat etmemı hıssettırıyor 2.el otmtk şanzımanda kullanıcı mı yoksa kulllanılan yıl mı önemlı. ben psikolojik olarak 2000 altı otomatık arabalara güvenmıyorum yanı 7-8 yıl psıkolojık sınır bende dogrumu teskler ılgınıze


    Direk konuya girince unuttuk. Hoşgeldin. İlk aracını otomatik alma, hele ki araç sürmeyi yeni öğreniyorsan manuelde öğren falan diyenler olabilir. Bence pek itibar etme. Otomatik viteste öğrenip sonradan manuele geçmek hiç de zor değildir. Aksine ben bunu daha doğru buluyorum çünkü vites acemi kullanıcıları çok zorlayıp dikkatlerini trafiğe vermelerini engelleyebilen bir şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.k.o. -- 29 Kasım 2008; 12:00:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    İki tane kriter var; birincisi şanzımanın ne kadar dayanıklı olduğu, ikincisi ise ne kadar yıprandığı. Dayanıklılık konusunda kullanıcı yorumlarına bakmaktan başka şansın yok. Genelde Japon otolarının otomatik şanzımanları sağlamlıkları ile övülür ama bu işin garantisi yok, biraz da şans işi. Yıpranma olayına gelince hem kullanıcının kendisi hem de kullanım süresi (aslında süreden çok km.si) önemli. Otomatik şanzımanlarda hata yapma veya şanzımanı zorlama olayı manuel vitesler gibi çok muhtemel değil. Özellkle bayanlar sürekli "D" modunda gidip diğer modlara pek bulaşmakları için az km yapmış bir otomatik araçtan fazla korkmaya gerek yok sanırım.

    7-8 yıllık psikolojik sınır sadece şanzıman değil aracın tamamı için geçerli. Bu sürede kaportası bile çürümeye başlayan bir sürü araç var, şanzıman ne yapsın? Her durumda olduğu gibi mümkün olduğunca kaliteli marka ile yüksek modeli birleştirmek lazım. Yani ben olsam 15 yaşında bir BMW yerine 5 yaşında bir Ford veya Honda'yı tercih ederim. Ama sırf model yüksek diye 2 yaşında bir Chevrolet (Daewoo) de almam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    mrb arkadslar ben yenı katıldım ılk araba sahibi olacagımdan otomatık vitese meyilim var fakat 2. el otomatık vites alırken bana biraz dıkkat etmemı hıssettırıyor 2.el otmtk şanzımanda kullanıcı mı yoksa kulllanılan yıl mı önemlı. ben psikolojik olarak 2000 altı otomatık arabalara güvenmıyorum yanı 7-8 yıl psıkolojık sınır bende dogrumu teskler ılgınıze


    Direk konuya girince unuttuk. Hoşgeldin. İlk aracını otomatik alma, hele ki araç sürmeyi yeni öğreniyorsan manuelde öğren falan diyenler olabilir. Bence pek itibar etme. Otomatik viteste öğrenip sonradan manuele geçmek hiç de zor değildir. Aksine ben bunu daha doğru buluyorum çünkü vites acemi kullanıcıları çok zorlayıp dikkatlerini trafiğe vermelerini engelleyebilen bir şey.
    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    İki tane kriter var; birincisi şanzımanın ne kadar dayanıklı olduğu, ikincisi ise ne kadar yıprandığı. Dayanıklılık konusunda kullanıcı yorumlarına bakmaktan başka şansın yok. Genelde Japon otolarının otomatik şanzımanları sağlamlıkları ile övülür ama bu işin garantisi yok, biraz da şans işi. Yıpranma olayına gelince hem kullanıcının kendisi hem de kullanım süresi (aslında süreden çok km.si) önemli. Otomatik şanzımanlarda hata yapma veya şanzımanı zorlama olayı manuel vitesler gibi çok muhtemel değil. Özellkle bayanlar sürekli "D" modunda gidip diğer modlara pek bulaşmakları için az km yapmış bir otomatik araçtan fazla korkmaya gerek yok sanırım.

    7-8 yıllık psikolojik sınır sadece şanzıman değil aracın tamamı için geçerli. Bu sürede kaportası bile çürümeye başlayan bir sürü araç var, şanzıman ne yapsın? Her durumda olduğu gibi mümkün olduğunca kaliteli marka ile yüksek modeli birleştirmek lazım. Yani ben olsam 15 yaşında bir BMW yerine 5 yaşında bir Ford veya Honda'yı tercih ederim. Ama sırf model yüksek diye 2 yaşında bir Chevrolet (Daewoo) de almam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    mrb arkadslar ben yenı katıldım ılk araba sahibi olacagımdan otomatık vitese meyilim var fakat 2. el otomatık vites alırken bana biraz dıkkat etmemı hıssettırıyor 2.el otmtk şanzımanda kullanıcı mı yoksa kulllanılan yıl mı önemlı. ben psikolojik olarak 2000 altı otomatık arabalara güvenmıyorum yanı 7-8 yıl psıkolojık sınır bende dogrumu teskler ılgınıze


    Direk konuya girince unuttuk. Hoşgeldin. İlk aracını otomatik alma, hele ki araç sürmeyi yeni öğreniyorsan manuelde öğren falan diyenler olabilir. Bence pek itibar etme. Otomatik viteste öğrenip sonradan manuele geçmek hiç de zor değildir. Aksine ben bunu daha doğru buluyorum çünkü vites acemi kullanıcıları çok zorlayıp dikkatlerini trafiğe vermelerini engelleyebilen bir şey.
    oflazca çok güzel anlatmış olayı zaten 96 model otomatik corollaya biniyorum 2.5 sene önce aldım ama 82bindeydi şuan 99binde ve şanzımanla alakalı hiçbir problem ses yığılma takırtı tukurtu olmadı çok şükür km den çok kullanım ve bakımı daha önemlidir bence çünkü otomatik vites şanzıman ömrüne en az motor ömrü kadar deniyor..ankarada olanlar bilir halk otobüsleri otomatiktir ve günde ne kadar yol yapıyorlar bilirsiniz kullananlarda malum dipgaz allah ne verdiyse basıyor vitese önem vermiyorlar ama senelerdirde kullanılıyor sebebi ise yağının zamanında değişmesi gerekli bakımın yapılması otomatik şanzıman neden korkutur anlamam zaten halk diline bi yapışmış eee otomatik arza yaparsa çok pahalı...tamam doğru ama arza yapma riski çok zor baskı balata sorunun yok debriyaj problemleri yok...adam gidiyor 500e debriyaj seti değiştiriyor 1.5-2bine şanzımanı alıyor yeniden al sana 2bin liralık masraf..otomatik şanzımanda 3 bin arası tutar (araca göre değişiyor tabi)...yani aslında çokta masraf farkı yok..ve unutmayalım ki otomatik şanzıman çok dayanıklı ve uzun ömürlüdür..otomatik araçların motoruda aynı şekilde daha uzun ömürlüdür.. marka konusunda japonlar bencede iyiler otomatik şanzımanda.honda ve toyota otomatiği gayet güzel


    bu arada otomatik şanzımanın bakımında sadece 60bin kmde bir yağını değiştir bu kurala uy başka hiçbir masrafın olmaz o yağda ATF yağıdır ortalama 4 lt alır 50ytl bile tutmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 29 Kasım 2008; 12:34:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    oflazca çok güzel anlatmış olayı zaten 96 model otomatik corollaya biniyorum 2.5 sene önce aldım ama 82bindeydi şuan 99binde ve şanzımanla alakalı hiçbir problem ses yığılma takırtı tukurtu olmadı çok şükür km den çok kullanım ve bakımı daha önemlidir bence çünkü otomatik vites şanzıman ömrüne en az motor ömrü kadar deniyor..ankarada olanlar bilir halk otobüsleri otomatiktir ve günde ne kadar yol yapıyorlar bilirsiniz kullananlarda malum dipgaz allah ne verdiyse basıyor vitese önem vermiyorlar ama senelerdirde kullanılıyor sebebi ise yağının zamanında değişmesi gerekli bakımın yapılması otomatik şanzıman neden korkutur anlamam zaten halk diline bi yapışmış eee otomatik arza yaparsa çok pahalı...tamam doğru ama arza yapma riski çok zor baskı balata sorunun yok debriyaj problemleri yok...adam gidiyor 500e debriyaj seti değiştiriyor 1.5-2bine şanzımanı alıyor yeniden al sana 2bin liralık masraf..otomatik şanzımanda 3 bin arası tutar (araca göre değişiyor tabi)...yani aslında çokta masraf farkı yok..ve unutmayalım ki otomatik şanzıman çok dayanıklı ve uzun ömürlüdür..otomatik araçların motoruda aynı şekilde daha uzun ömürlüdür.. marka konusunda japonlar bencede iyiler otomatik şanzımanda.honda ve toyota otomatiği gayet güzel


    bu arada otomatik şanzımanın bakımında sadece 60bin kmde bir yağını değiştir bu kurala uy başka hiçbir masrafın olmaz o yağda ATF yağıdır ortalama 4 lt alır 50ytl bile tutmaz


    Alıntıları Göster
    otomatik şanzıman bakımları yapıldıysa kolay kolay sorun olmaz....(kaliteli bir üretimse tabi)......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    12 - 16 arası B sınıfı bi araç alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ama Japon falan olması zor olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    12 - 16 arası B sınıfı bi araç alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ama Japon falan olması zor olur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Direk konuya girince unuttuk. Hoşgeldin. İlk aracını otomatik alma, hele ki araç sürmeyi yeni öğreniyorsan manuelde öğren falan diyenler olabilir. Bence pek itibar etme. Otomatik viteste öğrenip sonradan manuele geçmek hiç de zor değildir. Aksine ben bunu daha doğru buluyorum çünkü vites acemi kullanıcıları çok zorlayıp dikkatlerini trafiğe vermelerini engelleyebilen bir şey.


    Aynı fikirdeyim . . .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    12 - 16 arası B sınıfı bi araç alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ama Japon falan olması zor olur.

    Alıntıları Göster
    otmtik te sınıfından çok arabanın teknik mekanik yapısı ıyı kalması bana lazım sonucta 2.el ama** honda-wv peugeut **kacıncı snıfı bılememde 12-16 arası dedıgınnız gıbı az ama zaten ıyıler az oluyo:) onu yakalamak lazım yakıt tuketımı bıraz manuele gore tuzlu gıbı ama son yıllarda dizelde arayı nerdeyse kapatıyor..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    12 - 16 arası B sınıfı bi araç alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ama Japon falan olması zor olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derbey34

    otmtik te sınıfından çok arabanın teknik mekanik yapısı ıyı kalması bana lazım sonucta 2.el ama** honda-wv peugeut **kacıncı snıfı bılememde 12-16 arası dedıgınnız gıbı az ama zaten ıyıler az oluyo:) onu yakalamak lazım yakıt tuketımı bıraz manuele gore tuzlu gıbı ama son yıllarda dizelde arayı nerdeyse kapatıyor..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34

    teskler hocam zaten bir araç servis bakımsız alınmaz da ben sadece şanzıman sorunu diğer manuellere gore hassas dıye .ama mesaj anlasıldı 12-16 arasında 2000-2003arası sanırım bulurum o ayarda ıyı bısey. **ayrıca hhosbulduk hocam ılgıne de saol *** tavsıye edecek arkadaslararada tskler

    12 - 16 arası B sınıfı bi araç alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ama Japon falan olması zor olur.


    Alıntıları Göster
    peşin paranız varsa 2004- 2005 4 ileri tiptronik mitsubishi lancer bulunabilir 16000-17000 arasına.

    incelemenizi öneririm.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=227&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=88&GenelAra.y=14

    18000 liraya var mesela. peşin para olursa 18000 i 17000e inebilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1624855


    yada 16-17000 arasına 2004-2005 mitsubishi colt 1.3 95 hp 6 ileri tiptronikte bulunabilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=347&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=60&GenelAra.y=14

    mesela 16500 e otomatik mitsubishi colt ilanı var;

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1599647

    16 yı biraz 17 ye doğru çıkarırsanız iyi araçlar bulabilirsiniz.

    mitsubishi den başka bu fiyata ve bu model yılında otomatik japon bulmanız çok zor.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 29 Kasım 2008; 17:43:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    peşin paranız varsa 2004- 2005 4 ileri tiptronik mitsubishi lancer bulunabilir 16000-17000 arasına.

    incelemenizi öneririm.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=227&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=88&GenelAra.y=14

    18000 liraya var mesela. peşin para olursa 18000 i 17000e inebilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1624855


    yada 16-17000 arasına 2004-2005 mitsubishi colt 1.3 95 hp 6 ileri tiptronikte bulunabilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=347&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=60&GenelAra.y=14

    mesela 16500 e otomatik mitsubishi colt ilanı var;

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1599647

    16 yı biraz 17 ye doğru çıkarırsanız iyi araçlar bulabilirsiniz.

    mitsubishi den başka bu fiyata ve bu model yılında otomatik japon bulmanız çok zor.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    peşin paranız varsa 2004- 2005 4 ileri tiptronik mitsubishi lancer bulunabilir 16000-17000 arasına.

    incelemenizi öneririm.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=227&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=88&GenelAra.y=14

    18000 liraya var mesela. peşin para olursa 18000 i 17000e inebilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1624855


    yada 16-17000 arasına 2004-2005 mitsubishi colt 1.3 95 hp 6 ileri tiptronikte bulunabilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=347&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=60&GenelAra.y=14

    mesela 16500 e otomatik mitsubishi colt ilanı var;

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1599647

    16 yı biraz 17 ye doğru çıkarırsanız iyi araçlar bulabilirsiniz.

    mitsubishi den başka bu fiyata ve bu model yılında otomatik japon bulmanız çok zor.

    hayırlı günler.





    Lancer Colt'tan ucuz nasıl oluyor?

    Bi dalga olmasın bu işte?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    peşin paranız varsa 2004- 2005 4 ileri tiptronik mitsubishi lancer bulunabilir 16000-17000 arasına.

    incelemenizi öneririm.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=227&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=88&GenelAra.y=14

    18000 liraya var mesela. peşin para olursa 18000 i 17000e inebilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1624855


    yada 16-17000 arasına 2004-2005 mitsubishi colt 1.3 95 hp 6 ileri tiptronikte bulunabilir.

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/IlanAra/AramaSonuc?SeciliAracTipiAdi=Otomobil&MarkaAdi=MITSUBISHI&ModelAdi=&SeciliAracTipi=1&Sehir=-1&Marka=20&ModelGroup=347&IlanNo=%C4%B0lan+No&Resimli=1&PostEdenButon=GenelAra&GenelAra.x=60&GenelAra.y=14

    mesela 16500 e otomatik mitsubishi colt ilanı var;

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/1599647

    16 yı biraz 17 ye doğru çıkarırsanız iyi araçlar bulabilirsiniz.

    mitsubishi den başka bu fiyata ve bu model yılında otomatik japon bulmanız çok zor.

    hayırlı günler.





    Lancer Colt'tan ucuz nasıl oluyor?

    Bi dalga olmasın bu işte?

    Alıntıları Göster
    ucuz değilki catalyst arkadaşım; lancer colttan pahalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ucuz değilki catalyst arkadaşım; lancer colttan pahalı

    Alıntıları Göster
    saolun arkadslar aslında sorun şurda olancer ın bı kapı çamurlukların nerdeyse tamamı ön kaput boyalı dıkkat edersenız tercıh etsem tabıkı colt olur lancer aynı fıyat bıle olsa ? yanı dostum bazı krıterler tabıkı etkılı oluyo fıyatta oyle araba var ucuz lakın 1800-2000 motor yanı yakıtıda dusunmelı ama fıkır herkesın saygı duymalı ama bunları harmanlamalı hee ben 2004-05-06 derdım degıl 12-16 arası 2001-2003 arası zaten vergiyi de düşünüyorum :) çok mu şey öğrendim ne sayenizde araştırıyorum saolun beylerr..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derbey34

    saolun arkadslar aslında sorun şurda olancer ın bı kapı çamurlukların nerdeyse tamamı ön kaput boyalı dıkkat edersenız tercıh etsem tabıkı colt olur lancer aynı fıyat bıle olsa ? yanı dostum bazı krıterler tabıkı etkılı oluyo fıyatta oyle araba var ucuz lakın 1800-2000 motor yanı yakıtıda dusunmelı ama fıkır herkesın saygı duymalı ama bunları harmanlamalı hee ben 2004-05-06 derdım degıl 12-16 arası 2001-2003 arası zaten vergiyi de düşünüyorum :) çok mu şey öğrendim ne sayenizde araştırıyorum saolun beylerr..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34
    12-16 arası 2001-2003 arası zaten vergiyi de düşünüyorum


    Bütçe biraz düşük, o paraya Honda veya Toyota gibi Japon veya güzel Avrupa araç bulamazsın. Hyundai Elantra'yı incele bence. Marka imajı nedeniyle piyasada pek tutulmaz ama sanıldığından çok daha iyi bir araçtır ve hakettiğinin çok altında fiyatlara bulunabilir. 15 bin TL civarına 2003-2004 modelini alabilirsin. Motor 1.6 olduğu için vergisi de üzmez. Palio falan almaktan bin kat daha iyidir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orjinalden alıntı: derbey34
    12-16 arası 2001-2003 arası zaten vergiyi de düşünüyorum


    Bütçe biraz düşük, o paraya Honda veya Toyota gibi Japon veya güzel Avrupa araç bulamazsın. Hyundai Elantra'yı incele bence. Marka imajı nedeniyle piyasada pek tutulmaz ama sanıldığından çok daha iyi bir araçtır ve hakettiğinin çok altında fiyatlara bulunabilir. 15 bin TL civarına 2003-2004 modelini alabilirsin. Motor 1.6 olduğu için vergisi de üzmez. Palio falan almaktan bin kat daha iyidir...

    Alıntıları Göster
    otomatikte bakıyorumda lider honda zaten %70 otmtk yapıyor. aslında ilk arabayı herzaman düşük almalı dıyorum bende ama olgun yas ve otomaık vitesin rahatlığı benı cesaretlendırıyor aklında ki arabada sınırım 16000 az zorlamayla tercihim 2002 honda jazz olacak yada alt sınıf ve 2000 yıllı hyundai-polo yine ertelemeye devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derbey34

    otomatikte bakıyorumda lider honda zaten %70 otmtk yapıyor. aslında ilk arabayı herzaman düşük almalı dıyorum bende ama olgun yas ve otomaık vitesin rahatlığı benı cesaretlendırıyor aklında ki arabada sınırım 16000 az zorlamayla tercihim 2002 honda jazz olacak yada alt sınıf ve 2000 yıllı hyundai-polo yine ertelemeye devam

    Alıntıları Göster
    Benim aracım 2000 model, otomatik şanzuman maaşallah saat gibi, bakımı zamanında yapılan otomatik şanumanların arıza vermesi zor, hatta manueller daha sık arıza verirler insan faktörü devrede olduğundan, otomatiklerde ise istesende zorlayamazsın o en rahat pozisyona kendi alır.. Benim tavsiyem aracı geri taktığında bir-iki sanyie beklediğin halde tak diye vurarak geçiyorsa arıza sinyalleri var demektir... birde geleneksek otomatik vitesler yokuşta kaydırma yapmazlar, kayma eyilim varsa sıkıntı var demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 1 Aralık 2008; 15:35:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Benim aracım 2000 model, otomatik şanzuman maaşallah saat gibi, bakımı zamanında yapılan otomatik şanumanların arıza vermesi zor, hatta manueller daha sık arıza verirler insan faktörü devrede olduğundan, otomatiklerde ise istesende zorlayamazsın o en rahat pozisyona kendi alır.. Benim tavsiyem aracı geri taktığında bir-iki sanyie beklediğin halde tak diye vurarak geçiyorsa arıza sinyalleri var demektir... birde geleneksek otomatik vitesler yokuşta kaydırma yapmazlar, kayma eyilim varsa sıkıntı var demektir.

    Alıntıları Göster
    Chevrolet Kalos-spark otomatik dikkatimi çeker niye uygun ıkıncı eli az ama düzgün gibi. teknik sorununu bılen varmı kore malı diye mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbey34 -- 4 Aralık 2008; 16:14:59 >




  • Kayma deyince biraz daha açıklama yapmak lazım. Dik bir yokuşta mutlaka kaydırır. Eğer araç yüklüyse biraz dik yokuşta da kaydırır. Bu arıza başlangıcı veya sebebi değildir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Benim aracım 2000 model, otomatik şanzuman maaşallah saat gibi, bakımı zamanında yapılan otomatik şanumanların arıza vermesi zor, hatta manueller daha sık arıza verirler insan faktörü devrede olduğundan, otomatiklerde ise istesende zorlayamazsın o en rahat pozisyona kendi alır.. Benim tavsiyem aracı geri taktığında bir-iki sanyie beklediğin halde tak diye vurarak geçiyorsa arıza sinyalleri var demektir... birde geleneksek otomatik vitesler yokuşta kaydırma yapmazlar, kayma eyilim varsa sıkıntı var demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail


    Kayma deyince biraz daha açıklama yapmak lazım. Dik bir yokuşta mutlaka kaydırır. Eğer araç yüklüyse biraz dik yokuşta da kaydırır. Bu arıza başlangıcı veya sebebi değildir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Benim aracım 2000 model, otomatik şanzuman maaşallah saat gibi, bakımı zamanında yapılan otomatik şanumanların arıza vermesi zor, hatta manueller daha sık arıza verirler insan faktörü devrede olduğundan, otomatiklerde ise istesende zorlayamazsın o en rahat pozisyona kendi alır.. Benim tavsiyem aracı geri taktığında bir-iki sanyie beklediğin halde tak diye vurarak geçiyorsa arıza sinyalleri var demektir... birde geleneksek otomatik vitesler yokuşta kaydırma yapmazlar, kayma eyilim varsa sıkıntı var demektir.




    Hocam,2008 yılına ait başlığa mesaj yazmışsın,bu konuyu devam ettirmek istemenin özel bir sebebi var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail


    Kayma deyince biraz daha açıklama yapmak lazım. Dik bir yokuşta mutlaka kaydırır. Eğer araç yüklüyse biraz dik yokuşta da kaydırır. Bu arıza başlangıcı veya sebebi değildir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Benim aracım 2000 model, otomatik şanzuman maaşallah saat gibi, bakımı zamanında yapılan otomatik şanumanların arıza vermesi zor, hatta manueller daha sık arıza verirler insan faktörü devrede olduğundan, otomatiklerde ise istesende zorlayamazsın o en rahat pozisyona kendi alır.. Benim tavsiyem aracı geri taktığında bir-iki sanyie beklediğin halde tak diye vurarak geçiyorsa arıza sinyalleri var demektir... birde geleneksek otomatik vitesler yokuşta kaydırma yapmazlar, kayma eyilim varsa sıkıntı var demektir.




    Hocam,2008 yılına ait başlığa mesaj yazmışsın,bu konuyu devam ettirmek istemenin özel bir sebebi var mı?

    Alıntıları Göster
    otomatik sanzıman istanbul trafiğinde büyük rahatlık




  • yok sadece forumu incelerken okudum. Bende de triptonik vites var ve tecrübelerimi paylaşmak istedim. Belki benim gibi eskilerden okumak isteyen olur diye. Konunun açık durması da yazmamda etken oldu yani
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1511

    otomatik sanzıman istanbul trafiğinde büyük rahatlık
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.