< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
AYIPLI ARAÇTA HAK ARAMA: KOÇ GRUBUNUN TİCARET ANLAYIŞI (5. sayfa)
-
-
bu holdingler ne çalışanlarına ne müşterisine saygılı hiçbirini düşünmez sadece sene sonu kar a bakar holdingde müdürler kar payı alır cebini doldurur çalışanlar da müşteri de köledir
-
Hocam inanın çok zaman almıyor. 3 durusma . Toplam 1 saati bulamamıştır.
3,5 defa dilekçe vermek için adliyeye gitme.
Uyap e imza varsa ona da gerek yok.
Sure de yıllar almıyor ilk duruşma ile karar durusmasi arası 9 ay sürdü.
Tabi olayın net olması halinde. Bazi durumlarda, mesela müşteri diyor ki "100 km uzeri giderken arabanın sag on tarafından uğultu geliyor"
Bunun tespiti zor. Cok kere keşif gerektirir.
Ama net bir ayıp varsa. Sürec uzamiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
mahmeke sürecini bilmem ama tüketici hakem heyetine başvurabilecek düzeydeyse ==> 149 bin lira altı uyuşmazlık
sandığınızdan çok daha kolay ve hızlı işliyor süreç. ben chatgptye yazdırdığım şikayet dilekçeleri ile ürün ayıplı olup da kaybettiğim tek bir dava yok. bunlar 5 tane dava zaten mükemmel bir yazı yazmanıza da gerek yok. esas kararı bilirkişi cihazını inceleyip yazdığı rapor oluşturuyor. bilirkişi evet derse heyet de %99 evet der.
-
Ben de sizi ve konu altındaki birçok kullanıcıyı tebrik etmek istiyorum, bunlara çalışıp bunlarla iş yapıp düşüp kalkıp karşıt görünmüyorsanız hepinizin önünde saygıyla eğiliyorum Arada bu onursuz gurursuz kokuşmuşları savunmaya kalkan çıkmış maalesef, inanın hem bu tipleri hem de bahsettiğiniz sözüm ona "eğitimli" ama kafasına ışık girmemiş avukat takımının ne olduğunu lise yıllarımdan tanıdım, hepsi iskelet torbası 🤮🤮🤮 Eminim çoğu yaptığı işin aslında ne olduğunu bile bilmiyordur ayakta uyuyorlardır, tavsiyem konuyu baştan aşağıya okumanızdır artık konuşulması gerekenler konuşuluyor
Dava sürecinde çok seviyesiz davrandıklarını ve davayı uzattıkça uzatmaya çalışmalarını maddi olarak daha az zararla çıkmak için yaptıklarını yazmışsınız, üzerine ekleme yapayım bunlar nükleer reaksiyonu taklit ederek içe doğru patlıyorlar, süreci uzatırken kendi iletişim ağlarına (belki de terör örgütlerine) "süt" tuttukları veri sağladıkları alan açtıkları gibi beyninizi yıkayacak bir dil de kullanmış olabilirler, bir süre aklınıza ilk geleni yapmayın biraz düşünün aman dikkat çıngırAKlı yılanlardır hepsi
Bu coğrafyada yamyamlık yapmadan zenginleşilmez tezini doğrulamışsınız, bize dünyaya hiçbir faydaları yok, çok ama çok arsız yüzsüzler İtalyanlar'a benziyorlar ve çok pişkinler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubytube -- 4 Ocak 2025; 15:34:6 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Son yazdığınızı görünce ben de yorum yazmak istedim. Benim de aynı şekilde SANDISK ssd'im arızalandı. Aldığım yere mail attım. Garantisi bitmiş dediler. Sandisk'e ulaşıp durumu anlattım. Seri no ve fotoğrafları istediler gönderdim. Ürünü Polonya'ya göndermemi istediler. Bir kod gönderdiler o kod ile ücretsiz şekilde Varşovaya yolladım ürünü. 2 gün sonra ulaştılar yeni SSD'nizi gönderdik dediler. Bir süre sonra gümrük müşavirliğinden arandım. Üründe vergi olduğunu söylediler vergi ssd'den pahalıydı. 3 gün içerisinde ödemezsem vergi fiyatı 2 ye katlanacak denildi. Sandisk'e ulaştım durumu anlattım. Yunanistan numarasından bir temsilci beni arayıp ürünü kabul etmememi söyledi. Kesinlikle gümrük vergisi çıkmayacağını söyledi ve sizden para koparmaya çalışıyorlar dedi :=) Gümrük müşavirliğini arayıp ürünü reddettim. Sandisk tekrar ürün gönderdi. Bu sefer gümrük vergisi sorun olmayacak dediler ve ürün ücretsiz kargo ile evime kadar geldi.
Beni yolmaya çalışan vatandaşımdan, elin Amerikalısı kurtardı. O olaydan beri SANDISK dışında ürün almamaya çalışıyorum. Gavur dedikleri adamlar çok daha ahlaklı ve dürüst. İnanın o ödedikleri kargo ücretleri SSD fiyatının çok üzerinde.. Cebimden beş kuruş çıkmadan yeni SSD'ime kavuştum..
-
Teşekkür ederim Hocam. Bir arkadaşın da dediği gibi sokakta bulmuyor insanlar parayı. Hem yıllarca emeğin birikimini koyduk hem de yetmedi kredi çektik. Bu adamlar ülkenin yarısına sahipken, hakları olmadığı halde işin peşini birakmazken, bizim bosvermemiz alin terimize ihanet olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de bir kez , bir tatil sitesinden otel satın almıştım. Adamların o oteli satma yetkisi yokmuş. Başka otel verelim dediler. Yok dedim. Olsun hesabınızda dursun sonra karar verirsiniz dediler. Ne yapsam olmadi. Bir arkadaş tuketici hakem heyetinden bahsetti. İnternetten bir dilekçe. Yazi gitti şirkete. Yine saçma bir savunma. Şak diye karar tak diye para yattı. :)
Hakkımızı aramayi bilsek gerçekten yalnız değiliz bu ticari ahlaka sahip şirketlere karşı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam benim de en son başıma gelen olay birden çok defa bozulan samsung telefonumun artık tamiri reddederek yenisi ile değiştirilmesini istedim. hepsiburadaya yazdım beni servise şutladılar, servise gittim böyle bir yasal hakkın yok dediler. ben de başvurdum tüketici hakem heyetine neyseki telefon ayıplıydı ama tamamen bozuk değildi bu süreçte telefonumu aktif bir şekilde kullanabildim. şikayette yasayı maddesine bendine kadar yazdım. hepsiburada hala kazanamayacağı davayı savunuyor tabi, bilirkişiye götürdüm telefonu inceledi ayıplı olduğuna karar verdi. sonrasında da icraya vermek durumunda kaldım
-
En güzeli Hocam. İcra gidince anlıyorlar şaka yapmadığımızı:)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Zaten kaşıkla veriyorlar üzerine gizlice AK Parti'yi kurup Fetö'yü büyütüyorlar hatta Suriye'ye göz dikiyorlar yetmiyor bırakın maddi "kesemize" el uzatmayı kemiklerimizi bile kemirirler...
Avukatlarının seviyesi de budur:
Bir topluluğu düşünün ki kanla varoluşunu sürdürüyor ve aklı başında yöntemlerinin yetmediği hiç kimse saygı duymuyor ama hala "Elizabeth'leri dik" 🤮🤮🤮
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
İşin bir diğer yani stelantis grubunun tamamis tofas grubuna geçerek Koç bünyesine girecek umarım rekabet kurumu izin vermez
Daha geçmeden bu grubun servis fiyatları premium markalarla yarışır oldu geçtikten sonra neler olacak kim bilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim de avukatsız kazandığım 2 davam oldu. Biri kanun yararına temyiz.
3. Davami da açmaya hazırlanıyordum ki firma zaten dolandırıcı imiş 7 sayfa icra kararı olduğunu öğrendim bu yüzden vazgeçtim kazanırdım ama. Para alamazdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avukatsız bu işe kalkışmak büyük risk gerçekten. Tebrik ediyorum çabalarınızı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiyede hak aramak gerçekten zahmetli ve zor bir süreç.
Hatta ben Türkiye gibi dandik ülkelerde adalet hak hukuk gibi terimlerin güçlülerin güçsüzleri oyalamak için uydurulmuş dolandırıcılık sistemi olduğuna inanıyorum.
Buna inanmamın bir sebebi var
işçi işveren davasından kaynaklı 2017 de açtığım dava hala sürüyor
şaka değil gerçek
araya pandemi girdi falan filan derken 7 yıl oldu
en son da istinafa gitti 1.5 yıldırda orada bekliyor.
Ne oldu peki, benim param pul oldu
O zaman sıfır iyi bir araba alabiliyordum, şimdi on yaşında ikinci el dandik araba alamam
bu gidişle oğluma bir tane bisiklet alacağım herhalde :)
niye; çünkü bana vereckleri parayı awk tüikinin enflasyonu üzerinden hesaplayacaklar
gerçek enflasyonun %200 olmuş kimsenin umrunda değil
şimdi bu adalet mi adaletse
........ böyle adaletide, hakkı da, hukukuda.
devletin kurumları bile yalan dolan üçkağıt olan ülkeden ben artık zaten birşey beklemiyorum.
Süreci uzattıkça para kazandıklarını bilen herkeste dediğiniz gibi en son gününde başvurup tüm kullanılacak süreleri sonuna kadar kullanıp milleti zorluyorlar.
adamlar bana ödeyecekleri parayı kullanap kaça katladılar kimbilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankura -- 5 Ocak 2025; 10:51:0 >
-
Hocam senin bahsettiğin benzer sorunları şuan peugeot ile yaşıyorum ben. Peugeot servisleri tamamen tek elciymiş gibi zihniyetle çalışıyor şuan. Peugeot marka araç var bende şuanda. Soğuklar başlayınca bazen ilk marşta bir cızırtı sesi geliyor. Sürekli yapmıyor bunu. Videoya çektim. Servise gösterdim. "Abi bu normal. Ara sıra bu şekilde yapar" diyor. Araçın marş sisteminde kesinlikle bir sıkıntı olduğu belli ama bu normalmiş servise göre. Yaklaşık 2-3 ay önce aracı bakıma götürdüğümde bana belli bir fiyatta motor koruma yapalım mı diye teklifte bulundular. İndirimli oluyor dediler. Ben de tamam o zaman yapsınlar dedim. Ne olduysa ondan sonra oldu. Bu marş sorunu için servise gittiğimde motor koruma yapıldıktan sonra bu sorun başladı dedim. Oradaki bayanın bana dediği "biz teklif ettik ama siz de kabul etmediniz mi" oldu.
Şuan yine başka bir sorunla ilgili tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım. Onun sonucunu bekliyorum. Ona göre ben de mahkemeye verecem peugeotu. Adamlar kafalarına göre at sürüyor. Garanti kapsamındayken bütün sorunlar normal ama şuan arabanın garantisi olmasa bana kesinlikle bahsettiğim sorunlarla ilgili arıza ve fatura çıkaracaklardı.
-
İşte bu sebeple araç üreticilerinin bizatihi ülkeye gelip satış yapması (bilhassa online) taraftarıyım. Araya biri girince akan parayı görüp mala bağlıyor vatandaş mağdur oluyor. Tesla güzel örnek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sen adamsın. Mücadelenin, azmin, haklı davanın dünyadaki yansımasısın :D Canı gönülden kutluyorum.
-
Eyvallah Hocam ama o kadar da büyük bisey değil ya. :) Her tüketicinin yapması gereken şey.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Lafa bak "biz motor koruma yapalım dedik siz de kabul ettiniz " kabul ettiniz de sanki bozun dediniz:) Hocam bir anormallik varsa tabi Ki peşini bırakmayın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X