Şimdi Ara

BRAVO 1.4 MULTİAİR ALINIR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
3.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Bu araç hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum. Araç 140 beygir ve lpgdeki tüketimi nedir performansı nasıl olur? Bilen kullanan forumdaşlar varsa yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Hatta genel bakalım bravolar çok hoşuma gidiyor yakıt olarak dizeli çok yakar dediler ben de lpgli turbo benzinlisini düşünmeye başladım. Buyurun..




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BRAVO 1.4 MultiAir Alınır Mı?

    Fiat'ın geliştirdiği MultiAir teknolojisi, benzinli motorlarda yakıt verimliliğini ve performansı artırmak için tasarlanmıştır. Bu teknoloji, emme supaplarının zamanlamasını ve kaldırma yüksekliğini optimize ederek, motora farklı yük ve devirlerde daha fazla hava ve yakıt karışımı sağlamayı amaçlar.

    BRAVO 1.4 MultiAir, MultiAir teknolojisine sahip olan araçlardan biridir. Bu araç, 138 beygir güç ve 206 Nm tork üreten 1,4 litrelik dört silindirli bir motora sahiptir. MultiAir teknolojisi sayesinde BRAVO 1.4, benzer boyuttaki rakiplerine göre daha iyi yakıt verimliliği ve performans sunar.

    MultiAir teknolojisinin avantajları arasında şunlar yer alır:

    • İyileştirilmiş yakıt verimliliği
    • Arttırılmış güç ve tork
    • Daha iyi tepki verme
    • Düşük emisyonlar

    Ancak, MultiAir teknolojisinin bazı dezavantajları da vardır:

    • Yüksek bakım maliyetleri
    • Karmaşık tasarım
    • Güvenilirlik sorunları

    Genel olarak, BRAVO 1.4 MultiAir, güçlü ve verimli bir motora sahip sağlam bir araçtır. Yüksek performans ve yakıt verimliliği arıyorsanız, bu araç iyi bir seçenek olabilir. Ancak, yüksek bakım maliyetlerini göz önünde bulundurmanız gerekir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bunun 105bg punto olanını komşu aldı motor çok güzel devirleniyor tüketimde güzel ama multiair sistemi olur da bozulursa kimse fiyat dahi vermedi.
  • batkent B kullanıcısına yanıt

    Kronik olarak bozulduğunu çok duymadım biraz da bakım ile alakalı sanırım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Kronik olarak bozulduğunu çok duymadım biraz da bakım ile alakalı sanırım

    Sistem motora giren havayı otomatik olarak ayarlayarak güç veya ekonomi senaryosunu yönetiyor. Bunun için ayrı bir beyni ve yapısı var . Güncel olarak da piyasada az bulunduğu için ustası, parçası rahat değil. Normal turbo olsa turbo Türkiye 1500 liraya komple revize ediyor turboyu on numara. Ama bu sistemin arızası kaç lira olur fiyat yok

  • batkent B kullanıcısına yanıt

    Anladım peki, multiair değil de, t jet yahut turbo bravolara ne diyorsunuz? Onlar da 120bg. Lpg li ya da lpg siz nasıl tüketimleri var?

  • https://www.alfistiturkey.net/forum/modifiye/giulietta-icin-cikma-multiair-modulu-ariyorum/

    Alfa forumunda detayları var hassas ve oldukca pahalı bir ünite
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Anladım peki, multiair değil de, t jet yahut turbo bravolara ne diyorsunuz? Onlar da 120bg. Lpg li ya da lpg siz nasıl tüketimleri var?

    Tjet motor güzeldir hocam LPG uyumlu. Arıza çıkarsa da parçası Multiair ile kıyaslanamayacak derecede ucuz olur.

    Mutlaka onların da kronik sıkıntıları vardır fakat standart motor olduğu için parça bulunması, fiyatları. Ok daha ulaşılabilir.


    Forumda yakın zamanda Multiair arızası yaşayan varsa yazar zaten ondan da daha kesin bilgi alabilirsiniz.

  • batkent B kullanıcısına yanıt

    Anladım başkan eyvallah. Dizelleri çok yakıyor diyorlar bunların 1.6

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Anladım başkan eyvallah. Dizelleri çok yakıyor diyorlar bunların 1.6

    109 KM/H Cruise control sabit 3.9 Litre ile Eskişehir, Ankara yapıyorum daha ne kadar az yakabilir? 120'lik bir de. 1.4 Multiair'ı olan tonla arkadaşım var 6 liteden aşağı yakmaz aynı yolda. Ama 120'lik dizelden daha fena gidiyor 140'lık multiair. 60-200 Roll yaptık bir boy fark yemiştim ama bende 18 jant vardı MAir'de 17 jant.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TMRT -- 12 Ocak 2021; 16:21:38 >
  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Birkaç forumda görmüştüm hocam dizelleri normale göre fazla yakıyor diye ondan dedim kullanmışlığım yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Birkaç forumda görmüştüm hocam dizelleri normale göre fazla yakıyor diye ondan dedim kullanmışlığım yok

    1.6 TDI Passat veya Golften fazla yakıyor çünkü 300 ve 320 NM torka sahip bir motor. Normal dediğiniz dizellerde TDI,TDCI,DCI vb. 240 250 nm tork var. Buna göre de gidiyor yalnız araç.

  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Peki cebi çok yakar mı bu çok fark ettirir mi sizce ekonomide

  • 1.4 tjet 120 ya da 150 lik bulmaya çalış. Multiair eğer bakımları düzgün yapılmamışsa masraf açıyor. Sadece multiair modülü bile en son 3-4 bin liraydı. 1.4 tjeti ben puntoda kullanıyorum. Uzun yolda sakin gidersen minimum 5.5 yakıyor. Şehir içi de soğuğun da etkisiyle 9 litre civarında geziyor. Arabanın boyutuna göre fazla yakıyor ama performansı tatminkar. İstersen LPG de takabilirsin ama tavsiyem LPG takılmamış bir tjet araman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖlüyenYörüler -- 12 Ocak 2021; 16:36:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Peki cebi çok yakar mı bu çok fark ettirir mi sizce ekonomide

    Altı üstü 1.6 dizel motor hocam cebi ne kadar yakabilir. Multair'deki sorun yanlış yağ kullanımından kaynaklanıyor. Multair motorun yağ gereksinimi biraz farklı piyasadaki standart yağları koyuyorlar o motorlara modülü patlatıyor ama Bravo'da modül sorunu yaşayan sanırım bir kişi duydum ben henüz. Giulietta patlıyor genelde bu konuda.

  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Sizdeki donanım nedir peki dizellerin otomatiği tutuluyor mu yakıt daha fazla olur mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Sizdeki donanım nedir peki dizellerin otomatiği tutuluyor mu yakıt daha fazla olur mu?

    Dizellerin otomatiği manuelinden daha çok tutuluyor. Bendeki donanım imzamda yer alan donanım. Alıp alınabilecek en dolu Bravo. Daha öncesinde opsiyon olan donanımlar tamamen standart olarak bulunuyor bu pakette. Ve makyaj mevcut. Sadece "Sport" olarak geçen 18 inç jantlı model fakat çok nadir bulunuyor. 2012 ve 2013 olarak bulunuyor sadece. Daha eski modeller 17 jantlı Sports Style olarak geçer. Benim aracımdan ilanda sadece bir tane var mesela. Bu aracın kırmızısı bendeki. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-fiat-bravo-full-883933551/detay





  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Otomatiğinden memnun musunuz hocam

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Otomatiğinden memnun musunuz hocam

    Ya zaten yarı otomatik bir şanzıman. Robot bir kol var sizin yerinize debriyaja basıyor. Manuel olarak kullanmak isterseniz direksiyondaki + - kulaklarından veya direk vitesten +- yaptırabiliyorsunuz. Sorun çıkartma olasılığı çok düşük bir şanzıman baskı balatayı değiştirin devam edin yani. Bravo kullanıp şanzıman indiren bir adam duymadım. Bu şanzımanı kullanan diğer araçlarda da kronik bir arızası olduğu da duyulmadı. Sorunsuzdur çünkü karmaşık bir yapısı yok çok basit bir şanzıman. Manuel vites ne yakıyorsa dualogic'te onu yakıyor manuel ile otomatik Bravo arasında yakıt farkı yok.

  • 1.4 tjet benzinde kullanıyorum.performans güzel.araç keyifli.

  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Çok faydalı oldu bilgiler sağ olun kazasız belasız inşallah. 2010 1.6 lpg Era var bir tane elimde onu satıp ciddi ciddi bravo düşünebilirim

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.