Şimdi Ara

Galaxy Buds FE, Türk kullanıcının kulağında patladı: Kalıcı işitme kaybı yaşandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
3
Favori
5.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Galaxy Buds FE, Türk kullanıcının kulağında patladı: Kalıcı işitme kaybı yaşandı
    Samsung’un geçtiğimiz yıl piyasaya çıkan ve hem Türkiye’de hem de dünya genelinde büyük ilgi gören Galaxy Buds FE kulak içi kablosuz kulaklık modeli bir skandala neden oldu. Türkiye’de Galaxy Buds FE kulaklığı satın alan “Bayazıt” adlı bir kullanıcı birkaç gün önce Samsung forumunda yaptığı paylaşımda cihazın kullanım esnasında patladığını ve kalıcı hasara neden olduğunu bildirdi.



    Galaxy Buds FE kalıcı işitme kaybına neden oldu



    Bayazıt adlı kullanıcının aktardığına göre Galaxy Buds FE yeni satın alınmıştı ve henüz hiç şarja takılmamıştı. Cihazın kutusunun yaklaşık yüzde 36 şarjla geldiğini aktarılırken kulaklığı ise Bayazıt’ın arkadaşının cihazı denediği esnada kulağında patladığı bildiriliyor. Patlama sonrasında kalıcı işitme kaybının oluştuğu ve ilgili doktor raporunun da mevcut olduğu belirtiliyor.



    Samsung "yeni ürün" vermeyi teklif etti



    Galaxy Buds FE, Türk kullanıcının kulağında patladı: Kalıcı işitme kaybı yaşandı
    Adana’da yaşanan bu olay sonrasında Samsung Türkiye ile irtibata geçen Bayazıt, kulaklığı yetkili servise götürdüğünü, oradaki yetkililerin özür dilediklerini söylüyor. Ancak olayın “skandal” boyutu da burada. Aktarılanlara göre tutulan tutanakta kulaklığın “patlamadığı” ve sadece deforme olduğu rapor edilmiş. Samsung ise “iyi niyet” göstergesi olarak yeni bir Galaxy Buds FE vermeyi teklif etmiş.



    Ayrıca Bkz.Sony giriş seviyesi kablosuz kulaklığını duyurdu



    Aylardır bu durumla uğraştığını söyleyen Bayazıt, Galaxy Buds FE için fatura, patladığı tarih, patlamadan öncesi, patlamadan sonrası, üstünde kulaklık patlamasından ötürü işitme kaybı yazan doktor raporu gibi her şeyin mevcut olduğunun altını çiziyor.




    Kaynak:https://r2.community.samsung.com/t5/Audio-Video/Earbuds-FE-kulakta-patlad%C4%B1/td-p/17067146







  • Fotoğraftaki kulaklığa "sadece deforme olmuş" diye rapor düzenleyen teknik servis elemanını ve servisi de ayrı ayrı dava etmeli.
    Eğer körsen teknik serviste de çalışma bir zahmet, Samsung Türkiye'nin böyle bir rezilliğe yaklaşımı da ayrıca kepazelik.
    Ürünün kalıcı işitme kaybına neden oluyor ve sen ürün değiştirmeyi teklif ediyorsun...
    Hayır servis Samsung'a ait değil, servis taşeron Desktech, KVK falan işletiyor. Onların yapabileceği yenisini vermek olur başka bir şey yapamaz. Burada dava sürecinin oluşturulması gerekiyor. Samsung Türkiye ve Samsung Electronics firmalarını dava edecek raporlarla birlikte. Ayrıca haber kanallarına çıkması lazım.
    Benzer olay Amerikada olsaydı,Samsung'tan milyon dolarlara varan tazminat alınırdı.
    Düşünsenize tabiiki hiç bir uzvunuz milyon dolarlarla paha biçilemez.
    Belki ömür boyu işitme kaybı yaşayacaksınız.
    Çözüm yeni kulaklık verelim,
    Şaka gibi çözüme bakarmısın?münasip bir tarafına sok o kulaklılığı!

    Bende de maalesef aynı model aynı renk kulaklıktan var.
    Besbelliki bazı seri no üretim partileri hatalı olarak üretilmiş.
    Herhalde ben de kullanmayacağım kulaklığı!
    Rezalete bak, hiç bir şey yaşanmamış gibi davranmaları da cabası. Bunu mahkemeye taşımalısınız ayrıca dünyada da ses getirmesi açısından yurtdışı kaynaklı haber sitelerinde yaymanızı da tavsiye ederim. Bu kabul edilemez hata kendimde de dahil olmak üzere pek çok yakınımda Samsung’un çeşitli kulaklıklarından bulunuyor. Şayet benim başıma gelse Samsung markasını bitirmek için elimden geleni yapardım. Bunun cezası bu kadar basit olamaz. Kesinlikle şu noktada yapılması gereken tazminatın dışında firmanın hisselerini batırmak için elinden gelen çabayı göstermesi olur. (Aklını başına toplayacak, bir firmayı biz (Kullanıcılar) yücelttiysek, batırmasını da biliriz.)
    Yani piyasada o kadar Çin malı ucuz kulaklık var, hiçbirinin patladığını da duymadım. Samsung hakikaten bomba ürünler yapıyor.


    Diğer taraftan bu konu çok ciddi bir konu. Ortada işitme kaybı var. Samsung'un bu olaydan ötürü başının çok ağrıması gerekli. Türkiye Cumhuriyeti olarak devletin de olaya müdahil olması, kusur varsa ürünleri piyasadan toplatması gerekli.
    Kesinlikle öyle lakin o teknik servis elemanının mensubu olduğu firmanın talimatı doğrultusunda kendisini zora sokmayacak şekilde rapor düzenlemek için yönlendirildiğine hiç şüphe yok. Her türlü suça ortak olmak tabii.

    Bu arada kız duyma yetisini kaybediyor ama Samsung büyük bir pişkinlik örneği göstererek yeni cihaz öneriyor. İşitme cihazı ve ömür boyu cihaz bakım masraflarını karşılamayı önerse daha onurlu olurdu şu saatten sonra. Şu olay USA'da olursa büyük bir tazminat konusu olurdu, net. İnanılmaz.

    Şimdilik olay hakkında resmi bilgiler beklemekteyim. Ancak raporda sağ kulak detayı ilginç. Zira görsellerdeki kulaklık sol tarafa ait. Elbette kulaklığın yanlış kulağa takılması da mümkün. Bu arada Samsung Forum'daki gönderi de yayından kaldırılmış. Ulaşamayan arkadaşlar için onun da görselini ekliyorum.



    Görsel Reddit'ten alınmıştır.



  • Globalde şirketin haberi olsa böyle amatör davranmalarına izin vermezlerdi. Dava ve neticesinde yüklü bir tazminat alacaktır. Korkunç bir hikaye.

  • bu olay apple kulaklığında olsa globalde ses getirirdi.
    arkadaş avukat ile görüşüp dava açmayı hiç düşünmemiş mi?
    servise gitmek nedir yahu

  • Rezillik.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fotoğraftaki kulaklığa "sadece deforme olmuş" diye rapor düzenleyen teknik servis elemanını ve servisi de ayrı ayrı dava etmeli.
    Eğer körsen teknik serviste de çalışma bir zahmet, Samsung Türkiye'nin böyle bir rezilliğe yaklaşımı da ayrıca kepazelik.
    Ürünün kalıcı işitme kaybına neden oluyor ve sen ürün değiştirmeyi teklif ediyorsun...

  • Lomax. kullanıcısına yanıt
    quote:

    Samsung Türkiye'nin böyle bir rezilliğe yaklaşımı da ayrıca kepazelik.
    Ürünün kalıcı işitme kaybına neden oluyor ve sen ürün değiştirmeyi teklif ediyorsun...


    (Biraz bakındım, yok gibi)

    İşitme cihazı da üretiyor olsalar, onu teklif edip rezilliği arşa çıkarırlardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalete bak, hiç bir şey yaşanmamış gibi davranmaları da cabası. Bunu mahkemeye taşımalısınız ayrıca dünyada da ses getirmesi açısından yurtdışı kaynaklı haber sitelerinde yaymanızı da tavsiye ederim. Bu kabul edilemez hata kendimde de dahil olmak üzere pek çok yakınımda Samsung’un çeşitli kulaklıklarından bulunuyor. Şayet benim başıma gelse Samsung markasını bitirmek için elimden geleni yapardım. Bunun cezası bu kadar basit olamaz. Kesinlikle şu noktada yapılması gereken tazminatın dışında firmanın hisselerini batırmak için elinden gelen çabayı göstermesi olur. (Aklını başına toplayacak, bir firmayı biz (Kullanıcılar) yücelttiysek, batırmasını da biliriz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 24 Eylül 2024; 12:31:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tam bir rezillik.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hayır servis Samsung'a ait değil, servis taşeron Desktech, KVK falan işletiyor. Onların yapabileceği yenisini vermek olur başka bir şey yapamaz. Burada dava sürecinin oluşturulması gerekiyor. Samsung Türkiye ve Samsung Electronics firmalarını dava edecek raporlarla birlikte. Ayrıca haber kanallarına çıkması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 24 Eylül 2024; 13:42:10 >
  • Abi aynı kulaklık var ve yatarken takıyorum cogu zaman :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Samsung ürünlerinin kalitesi ve kalite kontrolünde 2020 den bu yana büyük bir düşüş yaşanıyor, şu sıralar şahsen ürün almaya cesaret etmezdim

  • Servise değil avukat gidip oradan da dava açıp, bilirkişi görüşü ile mahkemeye gitseydi samsung Türkiye'yi hoplatırdı, ama servise gitmek adamların ekmeğine yağ sürmek olmuş olayın üzerine hemen örtmüşler deforme diyerek, Ben şahsen samsung'un kolay kolay hiçbir ürününü kullanmak istemiyorum artık.

  • Yani piyasada o kadar Çin malı ucuz kulaklık var, hiçbirinin patladığını da duymadım. Samsung hakikaten bomba ürünler yapıyor.


    Diğer taraftan bu konu çok ciddi bir konu. Ortada işitme kaybı var. Samsung'un bu olaydan ötürü başının çok ağrıması gerekli. Türkiye Cumhuriyeti olarak devletin de olaya müdahil olması, kusur varsa ürünleri piyasadan toplatması gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 24 Eylül 2024; 15:36:34 >
  • darkthepro D kullanıcısına yanıt

    Samsungun Ceosu değiştikten sonra ne olduysa oldu. 2025 de Yeni ceo gelicek diyorlar bakalım hayırlısı. 2020 öncesi Samsungla 2020 sonrası Samsung çok farklı cidden


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AfrikadaEskimo A kullanıcısına yanıt

    Kar maksimizasyonu uğruna itibar kaybı, yeni ceo ile anca toplarlanır. 2026, 2027 den aşağı ürün alınmaz

  • Bildiğimiz pilin yanarak patlaması olayı mı yoksa ani patlamamı yaşanmış onu merak ettim. Şu çağrı cihazı patlaması olayındakine benzer bir olay mı olmuş acaba ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SeniorGrandMaster kullanıcısına yanıt

    o olay middleman tarzi bir olay, Taiwandan gelen cihazların icine tasima ortasında patlayici konuluyor. burda batarya kendiliğinden patlamış


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Patlayan airpods olsa ciğerci kedileri forumu yıkarlardı. Kalıcı işitme kaybı kötü bir durum. Geçmiş olsun arkadaşa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şahsen kullanıcı hatası olduğunu düşünüyorum. Kim bilir ne yaptı kulaklığa. Beyin hasarlı çok ülkenizde. Gerçi kulak hasarlı olmuş üstüne de :)

  • Bu sırada 2 senedir sorunsuz bir şekilde Buds 2 Pro kullanan ben.......


    Geçen yazdım... Buds FE nedir bilmem ama Buds 3 Pro falan yerine Buds 2 Pro alın, paranız cebinizde kalsın diye.... İçime doğmuş.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.