Şimdi Ara

İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom'daki hat değerlerim:


    İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi

    Şimdiki değerler:


    İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi

    SNR ve zayıflama aşağı yukarı aynı. Bundan önce farklı bir İSS'deydim. İSS kaynaklı olduğunu düşündüm ve aboneliği iptal ettim. Aktivasyon bedeli olmayan bu firmayı buldum deneme amaçlı abone oldum. Fakat yine aynı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 22 Ağustos 2024; 23:9:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Çok ilginç bir durum. Yani Telekom gidip sizi daha gürültülü bir pere aktarmıştır desem kim niye böyle bir şeyle uğraşsın ki. Ev için kablolamanızı kontrol etme şansınız var mı hocam belki tesadüf etmiş başka bir sorun vardır.

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    TT de çalışanlar böyle işlerle uğraşmayı iyi biliyor hocam. Mümkündür.

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Hocam ekipler iki kez geldi. Bilgi almak istedim sizi ilgilendirmez bu işler dediler. İkinci gelenler çok uğraştı. Sonuç çıkmadı. İşin tuhaf tarafı ilk TT'den geçtiğimde DSL bağlantısı kopmuştu. Elektrikçi gelip halletmiş ben evde yoktum. Tam olarak ne yaptığını elektrikçi de söylememiş. Ölçüm yapmadık. Köyde yaşıyoruz bu arada ev tesisatı daha yeni ama ölçtürmeye çalışacağım uygun vakitte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Tabi ki yapıyorlar ama ben hat değerlerini görünce FTTC veya FTTB bir sistem zannetim. Böyle sistemlerde de tutup tek tek entrasferanslı devre arayıp ona aktarmak ciddi bir uğraş istiyor, ondan dolayı şaşırdım, ihtimal vermedim. Ancak köy yeri ise ve indoor santral varsa pek mümkün.

  • Servis sağlayıcıyı değiştirdiğinizde mi geldi ekipler yoksa hız sorunu üzerine mi geldiler hocam?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Hocam ilk değişimde 13-14 Mbps arası hız alıyordum TT'deki gibi. 6 saat sonra DSL bağlantısı koptu onun için geldiler iki kere. Bağlantı oldu elektrikçi panodan bir şeyler yapmış fakat hız sondaki modem değerlerine düştü. Firma artık arıza kaydı açmayız bunun için dedi ben de aboneliği iptal ettirdim. Bir de 2. geçiş yaptığımda şuanki sağlayıcıya kuruluma geldiler. Evde yoktum. Anneme demişler 10 Mbps alıyorsunuz. Ben firmaya arıza kaydı açtırdım normal değerleriniz diyorlar anlattım konuda yazdıklarımı. Bir kayıt daha açtılar 2 gün önce. Hız speedtestte 3.5 Mbps. @Ö1f1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 24 Ağustos 2024; 17:47:22 >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    DSL ilke kesildiğin an Telekom ekibi binada mıydı?

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    DSL koptuğu an arıza kaydı açtırdım. 10 gün sonra gelebildiler. Çözülmedi. Sonra bir 10 gün daha geçti yine geldiler. Sorun sizde dediler. Elektrikçi çağırdık panodan halletti (ev tek katlı müstakil). Bağlantı sağlandığında Hız 4 Mbps'ye düştü fotoğraftaki gibi. @Ö1f1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 26 Ağustos 2024; 10:20:55 >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Yani kesinti binada ankastreye kims eellemiyorken oldu?


    Bir ihtimal Telekom ekibi sorunlu bir devre varsa saha dolabından binanıza gelen onu da biliyorlarsa sizi dolaptan o devreye almış olabilirler.

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Hocam kimse ellemezken aniden oldu evet. Firma arıza kaydı açtı gelecekler. Sanırım bu son şans. Nasıl ikna edeceğim bilmiyorum. Eskiden 13 Mbps hız aldığıma da inanmıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 26 Ağustos 2024; 17:38:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Lokal devreyi değiştirip denesinler hocam

  • Şimdi sağlayıcımla görüştüm. 2 kez hız problemini Türk Telekom'a iletmişler. Türk Telekom kontrol etmiş ve bizim tarafımızda bir sıkıntı yok demiş iki kez. Konudaki ilk açıklamamı okursanız geçiş yaptıktan sonra DSL bağlantım koptuğunu söylemiştim. Ev daha 2 yıllık ama acaba CAT6 kablomda mı bir sorun var. Çatıdan geçiyor panoya. Çatıdan tıkırtılar geliyordu. Fare falan kemirdiyse de olabilir mi? Elektrikçi de kontrol ettim demişti ama. Bu işten hiçbir şey anlamadım. @Ö1f1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 27 Ağustos 2024; 19:36:36 >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Hocam Telekom'un dışarıdan gelen kablosu ile sizin CAt6 nerede birleşiyor (çatıda mı?)? Eğer öyle ise birleştiği kısmı fotoğraflamanız mümkün mü acaba?

  • Fare değilde; kuşlar gagalamış olabilir. İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi 

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Hocam elektrik panosunda. Oraya profil direk dikerek kapattık kablo üstte kalıyor. TT çalışanları falan zor çıktı. Çıkabilirsem atarım.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Evet çatı arasında bir şey var. Ama zarar görse temelli çalışmaması gerekmez mi?

  • Hocam bahsettiğiniz şeyleri müsait bir zamanda fotoğraflama şansınız olursa daha iyi anlayabiliriz.

  • Birşey mi var; yoksa birileri mi var? İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi 

    Paralel hatmı çekti acaba; birileri?



    İSS değişikliği sonrası hat değerleri aynı olmasına rağmen hız düşmesi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.