Şimdi Ara

JETTA TSİ SEÇENEĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
5.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün vw alman sitesinde konfiguratore baktım jettada 140 ve 170 tsi motor seçenekleri kaldırılmış acaba tsi motorlarda bi sorunmu var
    http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE



  • bende baktim kaldirmislar vw odule doymayan motor dedi soyle boyle dedi fsi motorlar gibi bunuda uretimden kaldirdi=)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemy22tr

    bende baktim kaldirmislar vw odule doymayan motor dedi soyle boyle dedi fsi motorlar gibi bunuda uretimden kaldirdi=)))
    ilginç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    ilginç

    Alıntıları Göster
    yeni bir motormu geliyor yoksa diyeceğim ama zaten piyasada 2 farklı motor seçeneği var neden olabilirki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    ilginç

    Alıntıları Göster
    TSI yalan oldu artık vw yeni birşey bulur yok söyle yok böyle der ondanda kar eder sorunlar çıkmaya başlayınca hoop oda kalkar üretimden yeni birşey bulunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    yeni bir motormu geliyor yoksa diyeceğim ama zaten piyasada 2 farklı motor seçeneği var neden olabilirki.

    Alıntıları Göster
    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    yeni bir motormu geliyor yoksa diyeceğim ama zaten piyasada 2 farklı motor seçeneği var neden olabilirki.

    Alıntıları Göster
    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.

    Alıntıları Göster
    yakinda mobilet motoruna 8 turbo koyucak alin dunyanin en iyi motoru 50 tanede odul aldik diyicekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.

    Alıntıları Göster
    işte zaten halen golfte olmasının amacı bu tüketiciyi bir süre daha oyalamak tüketici ''aa daha golfte duruyor o zaman bir sorun yok'',diğecek zaten golfte kasa değiştirecek 6 ay içide, kasa değişimindede tsi motorları sessiz sedasız kaldırıcaklar ve tüketicidede yenilik yapılmış hissi uyandırılıcak motorların sorunlu olduğu gerçeği iyi bir taktikle tüketicitye hissettirilmeyecek
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MINERVAL -- 6 Haziran 2008; 22:46:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    işte zaten halen golfte olmasının amacı bu tüketiciyi bir süre daha oyalamak tüketici ''aa daha golfte duruyor o zaman bir sorun yok'',diğecek zaten golfte kasa değiştirecek 6 ay içide, kasa değişimindede tsi motorları sessiz sedasız kaldırıcaklar ve tüketicidede yenilik yapılmış hissi uyandırılıcak motorların sorunlu olduğu gerçeği iyi bir taktikle tüketicitye hissettirilmeyecek
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    işte zaten halen golfte olmasının amacı bu tüketiciyi bir süre daha oyalamak tüketici ''aa daha golfte duruyor o zaman bir sorun yok'',diğecek zaten golfte kasa değiştirecek 6 ay içide, kasa değişimindede tsi motorları sessiz sedasız kaldırıcaklar ve tüketicidede yenilik yapılmış hissi uyandırılıcak motorların sorunlu olduğu gerçeği iyi bir taktikle tüketicitye hissettirilmeyecek
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.






    cok dogru bi tespit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    işte zaten halen golfte olmasının amacı bu tüketiciyi bir süre daha oyalamak tüketici ''aa daha golfte duruyor o zaman bir sorun yok'',diğecek zaten golfte kasa değiştirecek 6 ay içide, kasa değişimindede tsi motorları sessiz sedasız kaldırıcaklar ve tüketicidede yenilik yapılmış hissi uyandırılıcak motorların sorunlu olduğu gerçeği iyi bir taktikle tüketicitye hissettirilmeyecek
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    kalkmış olsa golf tede kalkardı.golf te devam ettiğine göre sorun yok demektir.




    Alıntıları Göster
    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dikmenibo

    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir


    1.0 TSI 170 beygir felan olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar

    Alıntıları Göster
    Bu adamları motora yaptıkları yatırımlar batıracak. FSI yalan oldu şimdi de TSI. Ama gelecek turbo motorların. Sadece hedef kitle mesafeli yaklaşıyor şimdilik.İleride atmosferik motorlar çok azalacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir


    1.0 TSI 170 beygir felan olsa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci


    quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir


    1.0 TSI 170 beygir felan olsa


    ben beklemedeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    belki hacmi dahada küçültmüşlerdir


    1.0 TSI 170 beygir felan olsa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar



    Alıntıları Göster
    yapmayın allah aşkına.bu kadar da vurmayın vw ye.

    gidin test edin ondan sonra yazın buraya önyargı çok kötü birşey.

    bir buçuk yıl boyunca tsı motorlu araçlar kullandım.hiç problem yaşamadım.biri 140 lık diğeri 170 lik herkese tavsiye ederim.

    bence bu kadar belden aşağı vurmayın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vwgolf5

    Bugün vw alman sitesinde konfiguratore baktım jettada 140 ve 170 tsi motor seçenekleri kaldırılmış acaba tsi motorlarda bi sorunmu var
    http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

    o zmn 80 sensör olayı fln hikae mi oldu acabaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    quote:

    Orjinalden alıntı: vwgolf5

    Bugün vw alman sitesinde konfiguratore baktım jettada 140 ve 170 tsi motor seçenekleri kaldırılmış acaba tsi motorlarda bi sorunmu var
    http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

    o zmn 80 sensör olayı fln hikae mi oldu acabaa
    hocam önce kullandığın aracın kusurlarını objektif olarak buraya yazda ondan sonra seksen küsür sensörle dalga geç bence.

    aynısından bir tane bende de varda.sen yazmazsan ben yazarım istersen daha önce defalarcada yazdım ama yorulmam yine yazarım.problem listesi o kadar uzunki yazacaklarımı unutuyorum.


    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwgolf5

    Bugün vw alman sitesinde konfiguratore baktım jettada 140 ve 170 tsi motor seçenekleri kaldırılmış acaba tsi motorlarda bi sorunmu var
    http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

    o zmn 80 sensör olayı fln hikae mi oldu acabaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mulligun -- 6 Haziran 2008; 23:39:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar

    Hatırladığım kadaıyla ehliyetin bile yoktu nasıl oluyorda hissediyorsun sen motorları böle?

    Kaç kere TSI kullandında ani turbo patlaması oluyormuş?

    Bende 2.0 140hp atmosferik araç var ve TSI 170hp+ DSG aracım olmasını çok isterdim.Çünkü ne kadar istikrarlı bir gücünün olduğu biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockford Fosgate -- 6 Haziran 2008; 23:40:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar

    Alıntıları Göster
    Şiirsel anlatımın için tebrikler fakat içerik masal.


    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    motor dediğin atmosferik olur ipek gibi çalışır her devirde aynı uysallık turbonun yarattığı ani güç patlamalarını turbo boşluklarını yaratmaz , hacimde büyük olmalı motor kendini rahat hissetmeli nefes almalı boğulmamalı 170 hp 1.4 litrenin içinde en az 2000cc nin içinde rahat rahat dört nala koşmalı pistonlar




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.