Şimdi Ara

Otomatik Araba Karmaşası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba.Uzun zamandır otomatik araba bakıyorum.İlk arabam olacağı ve araba kullanmayı bilmediğim için sıkıntı yaşıyorum.30000 TL bütcem var.
    İlk olarak 2007-2008 Honda jazz baktım.CVVT şanzıman forumlarda herkes övüyor.Ancak temizi yok.Sonra Hundai i20 ye baktım.Videolarını izledim çok hoşuma gitmedi.Şu an işler daha da karıştı.Tek seferde hepsini sorayım da bilen varsa yardım etsin

    Hala honda jazz bulamadığım için aşağıdaki araçların arasında kaldım

    Opel corsa 1.4 enjoy Birde twinport enjoy var farkı hiç bir yerde bulamadım.Twinport motor teknolojisi tamam ama 2007 1.4 corsalarda iki farklı motormu vardı farkı neydi anlamadım.

    Fiat Punto Evo sanırım yarı otomatik ama yokuş kalkış desteği var.Otomatik Videsi nasıldır.Kullanan varmı.Yeni kullanacak birine tavsiye edermisiniz.Birde bunlarda videsi bizmi değiştiriyoruz yoksa tam otomatik gibi D ye takıp gidiyormuyuz.

    Honda Cıty 1.4 otomatik fiyatları ucmuş durumda 2007 model için çok paralar istiyorlar.Jazz ile aynı şanzıman ama bu para edermi.

    Reno clio 2010-11 Modelleri için otomatiğini önerirmisiniz.Fransızlardan uzak durun diyorlar.

    2006 C4 tip ve donanım olarak güzel ama otomatiği beni üzermi.







  • Yari otomatik yani triptonik manuel modlari oluyor d den saga ve sola alinca gecer kendiniz ayarlarsiniz vitesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault scenic 2 yi de: inceleyin butcenize uygun ,privilege donanim gayet iyidir otomatik sanziman 4 ileri ve konforlu LPG ile ekonomik olur. Ben 2 yıl lpgsiz kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m.sahibinden.com/searchResults.html?type=det&rnd=6981

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinli c4 sizi üzer. cünkü yakışı kuvvetli.

    dizel otomatik alırsanız sorunsuz bir şanzımandır. 1 den 2 ye gecerken hissedersiniz vites değiştiğini bunun dışında oldukca tatminkarr uzun yıllar sorun cıkarmayan bir şanzımandır. ayrıca dizel otomatik veriyonu manuelden daha az yakmaktadır.
  • astra g yede bakin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rena34 kullanıcısına yanıt
    astralarda yarı otomatik diye biliyorum.Yokuş kalkış desteğide yok.Ben D ye takayım başka bişeyle uğraşmıyım diyorum.Ama astra da görüntü olarak çok tok bir araba sağlamlık hissi veriyor bakınca.Zaten bi kaç yorumda tank gibi diyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tam Otomatik SUV
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • mumenu kullanıcısına yanıt
    Bi araba daha incelersem yaza kadar araba alamam galiba opel corsamı renault scenicmi.Fransız arabalarında şanzıman sorun olmazmı.
  • Civic otomatik al lpgli .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    onada baktım ama altı çok alçak.o yüzden vazgeçtim
  • Punto evo diyorum. Dualogic 6 ileri tek kavramalı yarı otomatik bir şanzıman, vites geçişleri biraz sarsıntılı o kadar, ayrıca sorunsuz. A konumuna alıp normal otomatiklerdeki d konumundaki gibi gidebiliyorsunuz vitesi kendi değiştiriyor, M'ye alırsanız +,- ile kendiniz vites değiştirirsiniz.
  • tam otomatik 2012 corsam var merak ettiklerini sorabilirsin.
  • Tam otomatik bakın bence. Easytronic, mmt gibi yarı otomatikler bir çok açıdan problemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet4073

    astralarda yarı otomatik diye biliyorum.Yokuş kalkış desteğide yok.Ben D ye takayım başka bişeyle uğraşmıyım diyorum.Ama astra da görüntü olarak çok tok bir araba sağlamlık hissi veriyor bakınca.Zaten bi kaç yorumda tank gibi diyorlar.

    tam otomatigide var sanirim.
    arkadasim kullaniyor otomatigini. hakikaten tank gibi araba. insana guven veriyor, sekli var. Almanlar yapmis kisacasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Tam otomatik bakın bence. Easytronic, mmt gibi yarı otomatikler bir çok açıdan problemli.

    Alınacak dizel otomatik araç Edc dir.

    İkinci olarak, bir arkadaşımın model yılını tam bilmediğim eski bir Honda Accord otomatik aracı vardı. Sonra gitmiş Astra h dizel otomatik araç almış.

    Şimdi dikkat "araç kullanmaktan soğuttu opel beni"

    Dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    ok teşekkür ederim 1 saattir videolardan onu çözmeye çalışıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Tam otomatik bakın bence. Easytronic, mmt gibi yarı otomatikler bir çok açıdan problemli.

    Alınacak dizel otomatik araç Edc dir.

    İkinci olarak, bir arkadaşımın model yılını tam bilmediğim eski bir Honda Accord otomatik aracı vardı. Sonra gitmiş Astra h dizel otomatik araç almış.

    Şimdi dikkat "araç kullanmaktan soğuttu opel beni"

    Dedi

    Doğrudur. Lâkin o bütçeyle dizel edc araç bulunamaz. O yüzden tam otomatik önerdim. Cvt de nispeten problemsizdir, ama revizyonu tork konvertörlü bir şanzımana göre masraflıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merty kullanıcısına yanıt
    corsa 2007 bakıyorum.Sahibinden de 1.4 motorda 2 seçenek var.Biri twinport enjoy.Biride enjoy.aralarında bir fark varmı.Gerçi olmasa niye iki tip olsun.Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim
  • Corsa iki çeşit... Tam otomatik yarı otomatikleri var. Tam otomatikleri en sorunsuz, en kolay kullanılabilecek şanzımanalrdan biridir, hatta yokuş kalkış desteğine de pek gerek yoktur. Kullanılmış alacaklara bu tip şanzımanları tercih etmelerini tavsiye edebilirim. Ne var ki bu arabalar biraz çok yakarlar. Yarı otomatiklerini servisleri de pek tavsiye etmiiyor. Hatta iki sene kadar önce bayi, Opel'in üretimini durdrumayı planladığını söylemişti. Fakat görünen o ki hala üretiliyor.

    Fiat'ın Dualogic'i yarı otomatiktir. Nispeten servisi yaygın olduğu için riskleri biraz daha alınabilir gibi. Yarım kavraması kalkışlarda başarılıdır. Park ederkenki hassas yaklaşmalar hariç yarım kavraması tam otomatikleri pek aratmaz. Yarı otomatik şanzıman, otm. gibi D'ye alıp kullanılamaz. Yokuşlarda hoplar, kararsız kalır. İnişerde klima açıksa, gazla frenle vitesleri saymaz, dikkat etmezseniz yine hoplar. Yokuşa girişlerde doğru vitesi seçmek sürücünün işidir. En çok 30 sn kavramada tutulabilir, dur-kalklarda, bekleyişlerde N'ye alınması gerekir. Öğrenmesi ve alışması kolaydır ama el değilse de aklınız düz vitesi kullanacak. Otm. debriyaj demek daha doğrudur.

    CVT güzel... En ekonomik şanzımandır. Dur-kalk trafiği hariç klasik otm.ler kadar esnek kullanımlıdırlar. Ne var ki servisleri/parçaları pahalı ve ömürleri pek bilinmiyor. Makul kullanımla 80bin km kadar sorun çıkarmaması beklenir. Şahsen kullanılmış olarak kendim tercih etmezdim.

    CVT ve yarı otm. şanzımanada sorunsuzluk kullanıma çok bağlıdır. Tam otm. ise kullancının motora veya şanzımana zarar vermesini neredeyse engelliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet4073

    corsa 2007 bakıyorum.Sahibinden de 1.4 motorda 2 seçenek var.Biri twinport enjoy.Biride enjoy.aralarında bir fark varmı.Gerçi olmasa niye iki tip olsun.Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim

    2 motor arasında bir fark yok denecek kadar az. Twinport yazdıkları eski 1.4 motorun güncellenmiş hali ki bu güncellemede de bi fark yok denebilir. Bildiğim kadarıyla zaten corsa d lerdeki motorların hepsi twinport. Corsa larda da 1.2 easytronik denilen yarı otomatiktir. 1.4 ler ise tam otomatiktir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.