Şimdi Ara

Rölanti Dengesizliği Stop Etme Ve Egzozdan Siyah Duman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
7.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar dostlar bugün aracımın klima açık şekilde şehiriçi 4-5 km turladım sonra arabanın rölanti düştü stop edecek gibi oldu sonra eve döndüm hatta eve dönerken yolda 2 kere stop etti bide egzozdan yoğun bir şekilde siyah duman atmaya başladı aracım vw polo 2000 model benzinli bu problemin en büyük kaynağı ne olabilir arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Motor bitik olmasın siyah duman iyiye işaret değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah duman çoğunlukla yakıt problemini işaret eder. Enjektör problemi olabilir, MAP veya MAF sensörü problemi olabilir, hava hortumunda kaçak vardır, emme manifold contasında problem olabilir vs birçok sebep olabilir. Muhtemelen enjektörlerde işeme diye tabir edilen problemi yaşıyor da olabilirsiniz. Kendiniz hava emiş sistemini kontrol edebiliyorsanız kaçak var mı bakın. Motor çalışırken enjektörler üzerine hafif su dökün motor çalışması değişiyormu vs bakın. Emişte sıkıntı yoksa enjektörler ilk şüpheli.

    Varsa tanıdığınız İyi bir usta kontrol ettirmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canocan_07

    Siyah duman çoğunlukla yakıt problemini işaret eder. Enjektör problemi olabilir, MAP veya MAF sensörü problemi olabilir, hava hortumunda kaçak vardır, emme manifold contasında problem olabilir vs birçok sebep olabilir. Muhtemelen enjektörlerde işeme diye tabir edilen problemi yaşıyor da olabilirsiniz. Kendiniz hava emiş sistemini kontrol edebiliyorsanız kaçak var mı bakın. Motor çalışırken enjektörler üzerine hafif su dökün motor çalışması değişiyormu vs bakın. Emişte sıkıntı yoksa enjektörler ilk şüpheli.

    Varsa tanıdığınız İyi bir usta kontrol ettirmek gerekir.
    Sorun boğaz kelebeği vs değildir demi başka yerden yakıt aldım ondan şüpheleniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg varsa arabada ateşleme bobini ve bujilerden dir sorun ,ilk onlara baktırın derim.
  • Subab başı erimesi/kırılması gibi geldi bana

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah duman bildiğim kadarı ile oksijence fakir benzine fazla karışımın oluşması, hava filtresi bence başı oynar. Sonrada ateşleme sistemi, en son olarakda benzine yap karışması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhodium

    Siyah duman bildiğim kadarı ile oksijence fakir benzine fazla karışımın oluşması, hava filtresi bence başı oynar. Sonrada ateşleme sistemi, en son olarakda benzine yap karışması.
    Hava filtresi yeni değişti 1 ay oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmiyorsunuz bari adamı yanlış yönlendirmeyin yok oksijen sensörü yok subap erimesi subap eriten araba gitmez hatta çalışmaz sorunun kaynağı %99 benzin enjektörleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ateşleme sistemi, buji, bobin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi tekleme, düzensiz çalışma varsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enjektörler gitmiş senin. getz de arkadaş değiştirdi geçen. tanesi 1500 tl. 4 tane var. 6000 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr

    Bilmiyorsunuz bari adamı yanlış yönlendirmeyin yok oksijen sensörü yok subap erimesi subap eriten araba gitmez hatta çalışmaz sorunun kaynağı %99 benzin enjektörleri
    yanlış yönlendirme yapmayın diyen arkadaşın yaptığı yoruma bak :) ben de yüzde 99.9 enejktörden değil diyorum. konu sahini arkadaş google a polo 6n rölanti yazarsa 10 larca konusu var. ve yıllarca tartışılmış
    , o işin çözümü yok arkadaş. boşa para harcayıp durma. siyah duman atma başka şey ama rölanti bu aracın kronik sorunu. at fav.a bekle.. yapacağın herşey geçici çözüm olacak.

    - buji diyecekleri
    bobin diyecekler
    gaz kelebeği diecekler
    hava filtresi diyecekler
    krank sensörü diyecekler
    hall sensörü diyecekler
    emiş hortumu diyecekler...
    beyin diyecekler..

    çözümü yok. kesin çözümü bulanın elini öperim.

    ama sana tavsiyem çıkma bir beyin bulursan o beyinle test etmen. belki düzelir. bazı serilerde yapmıyor bu arızayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravrav

    enjektörler gitmiş senin. getz de arkadaş değiştirdi geçen. tanesi 1500 tl. 4 tane var. 6000 tl
    https://www.merttugoto.com/urunler/4158/motor-enjektor-volkswagen-polo-hb?gclid=EAIaIQobChMIoKKGlrT56gIVmNeyCh1WagSREAQYBSABEgJiz_D_BwE

    Bak bakalım 1500 liramıymış getzin enjektörüde o kadar pahalı değildir sıkma burda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yanlış yönlendirme yapmayın diyen arkadaşın yaptığı yoruma bak :) ben de yüzde 99.9 enejktörden değil diyorum. konu sahini arkadaş google a polo 6n rölanti yazarsa 10 larca konusu var. ve yıllarca tartışılmış
    , o işin çözümü yok arkadaş. boşa para harcayıp durma. siyah duman atma başka şey ama rölanti bu aracın kronik sorunu. at fav.a bekle.. yapacağın herşey geçici çözüm olacak.

    - buji diyecekleri
    bobin diyecekler
    gaz kelebeği diecekler
    hava filtresi diyecekler
    krank sensörü diyecekler
    hall sensörü diyecekler
    emiş hortumu diyecekler...
    beyin diyecekler..

    çözümü yok. kesin çözümü bulanın elini öperim.

    ama sana tavsiyem çıkma bir beyin bulursan o beyinle test etmen. belki düzelir. bazı serilerde yapmıyor bu arızayı

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım bilmiyorsun yorum yapma araba siyah duman atıyorsa enjektörlerden biri düzgün çalışmıyordur siyah dumanıda bundan dolayı atar enjektör düzgün çalışmadığı için rölantiyi koruyamaz stop eder ayrıca her sorunun çözümü vardır kim diyor sana bunun çözümü yok diye ben 2010 yılında 97 model 1.6 polo kullandım boğaz kelebeği arıza yaptı değiştirdim düzeldi burda çocuk gibi yorum yapıyorsun saçma sapan yorumlarını kendine sakla insanları olumsuzluğa sokma tamam mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravrav

    enjektörler gitmiş senin. getz de arkadaş değiştirdi geçen. tanesi 1500 tl. 4 tane var. 6000 tl
    Kim diyor la enjektör 1500 lira diye çakal yedek parçacılardansın herhalde enjektör fiyatı aracına göre değişir ama polonun enjektörü en fazla 350 400 liradır 1500ü nerden çıkardın sen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sente atmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rölantide dalgalanma lpg varsa farklı yoksa farklı bence.

    Devir düzensizliği ve belirli deviri geçmeme varsa enjektörler yakıtı alıp püskürtme işini düzgün yapamıyordur. Enjektörlerden birisi bitik olabilir. Bunun haricinde ateşleme bobini ve bujilerde bakmak lazım.

    Siyah duman ise çok sebebi olabilir. Yaşlı bir insanın çok hastalığı olabildiği gibi 20 yaşındaki araç artık ıslak olmayacağım der gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben sero

    Rölantide dalgalanma lpg varsa farklı yoksa farklı bence.

    Devir düzensizliği ve belirli deviri geçmeme varsa enjektörler yakıtı alıp püskürtme işini düzgün yapamıyordur. Enjektörlerden birisi bitik olabilir. Bunun haricinde ateşleme bobini ve bujilerde bakmak lazım.

    Siyah duman ise çok sebebi olabilir. Yaşlı bir insanın çok hastalığı olabildiği gibi 20 yaşındaki araç artık ıslak olmayacağım der gibi.
    Benzin enjektör temizleyici döktüm depoyu fulledim 30 40 km yol yaptım sarsıntı ve rölanti düzensizliği gitti ama egzoz daha siyah duman atıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de 98 model polo classic vardı. Önceleri rölantide dengesizlik yapıyordu. Sonra durunca stop etmeye başladı. Daha sonra yolda 80-90 km/s hızla giderken araç stop etmeye başladı. Boğaz kelebeği temizlendi ayarlandı gene aynı şeyi yaptı. 3-4 tane usta gezdim hepsi yaptım dedi ama sonuç aynıydı. Sonra başka bir usta ben ayarlarım dedi yaptı ve gerçekten sorun düzeldi.

    Yalnız problemler bununla bitmedi. Bir süre sonra araç yolda giderken teklemeye ve egsozdan siyah dumanla beraber ince ince tel gibi şeyler atmaya başladı. Sonra 2-3 kez yolda bıraktı ve araç çalışmadı. Gene usta usta gezdik ama sonuç alamadım. Egsoz borusunu komple değiştirdim. Daha sonra araç biraz düzene girdi. Sonra da aracı sattım.

    Araçta değiştirmediğim parça nerdeyse kalmadı. Radyatör iki kez, ana fren merkezi, radyatör boruları, egsoz aklıma gelenler. Aracın sürekli yağ ve su eksiltmesi de cabasıydı. Kısacası beni eski arabalardan ve Volkswagen markasından soğutmaya yetti. Size tavsiyem aracın sorunlarını çözün ve elden çıkarmaya bakın. Çünkü ne kadar sorununu çözdüysem bi o kadar yeni sorun çıkarttı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.