Şimdi Ara

Sürat Kargo 11.11 Rezilliği (Kargolar Bekletiliyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
173
Cevap
1
Favori
23.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDİT 2: Müşteri hizmetlerine sonunda ulaşabildim. Kargonun işleme alınması için işlem yaptı ama ne kadar doğru açıkcası bilemiyorum. Prosedürden dolayı öyle bir kayıt aldık diyorlardır büyük ihtimal. Bakalım hafta sonu bir gelişme olacak mı.
    EDİT: Bugün cuma ürünüm hala aynı durumda. Ne müşteri hizmetlerine ulaşılıyor ne de geri dönen var.

    Normalde çarşamba günü şubeye ulaşması gereken kargo ne hikmet ise esenyurt aktarmada kayboluyor. Tabi sürat kargo sitesinde takip edince ürünün durumuna IhbarInisiYok tarzında bir yazı yazıyor. Daha sonra şikayet var vs tarzı siteleri araştırınca son 3-4 günde haliyle fazla aynı şikayetten olduğunu gördüm. Şube ile görüştüm ürünün normalde ulaşması gerektiği ancak aktarmada ürüne bir şey olduğunu söylüyor. Ama ne olduğunu bilmiyor. Sitede yazan ihbarinisiyok ibaresinin de ne anlama geldiğini bilmiyor. Müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansız. Bağlansan bile klasik cevapları verip suratına kapatacaklar. İnternetten canlı destekte olan Osman adındaki kişi sadece sohbete girip daha sonra hiçbir soruya yanıt yazmıyor. (20dk bekledim)
    Kısacası rezilligin üstüne rezillik.

    Sürat Kargo 11.11 Rezilliği (Kargolar Bekletiliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dyatlov-Legasov -- 16 Kasım 2019; 11:36:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Pardon da kapasite niye belli, 11.11 her sene yoğun olmuyor mu zaten niye ona göre önlem alınmıyor, bedava mı taşıyorlar sanki..
    Niye Amazon böyle değil ya da Trendyolun kurduğu kargo ağı niye tıkır tıkır işliyor,onlar da yoğunluk yok mu sanıyorsunuz.. Çalışanlarla ne alaka,şirketler kriz senaryolarına göre önlem alıp iş yaparlar ,yapmalılar..şu amme kafasından kurtulamadınız bi..
    Normal de günde 500 paket geliyorsa,11.11 de 3000 pakete çıkıyorsa önlemini de ona göre alırsın.. Misal bir sürü üniversite öğrencisi var, boş zamanı olan.. Alırsın bir hafta 10 gün, o çocukları işe, hem cepleri para görür hem de senin işin aksamaz tıkır tıkır işler çok mu zor,bunları düşünmek.. Tabiki zor değil, lakin ne gerek var, saldım çayıra mevlam kayıra ülkesinde bunlara, nasılsa hesap soran yok, ceza veren yok..
    O iş öyle dediğiniz gibi kolay değil. n11, trendyol, hb vs bunları sudan ucuza taşıyor kargo firmaları ve bu kampanya dönemleri verdikleri ciro saman alevi keza ekstra mesai, ekstra araç vs derken o ciro da eriyor. Amele pazarından eleman çeker gibi 10 günlüğüne üni. öğrencisi de çalıştıramazsın. O öğrenciler kargoları çaldıracak mı, çalacak mı, dağıtıma çıkacakları mahalleleri rutları avuç içi gibi bilecek mi? En ufak bir gecikmede alışveriş manyağı jenerasyon şikayetlerle veryansın edecek mi?

    Önlem almak şöyle olur mesela. 2 sene önce aras kargo ile hepsiburada anlaşmalı hatta aras kargo hb için özel transfer merkezi, özel şube birimler kurdurdu. Sonuç olarak hb kargosu 2-3 liraya çıkıyordu. Kara cuma'lar, tanesi 2-3 liraya çıkan yüzbinlerce gönderinin operasyonunun saçmalığı derken aras kargo dayadı 2 katı fiyatı hepsiburadaya, oynuyorsan gel arkadaş dedi beni zarar ettirmeyeceksin deyip elinin tersiyle itti. O gün bu gündür hb'de yapılan satışların çok ufak bir kısmı aras kargo'ya düşmekte ki o da sözleşme gereği.

    Her şey klavye başından salladığınız gibi kolay değil. Kaldı ki bunlar zorunlu 7/24 hizmet değil sağlık, itfaiye vb gibi. Bakarsın siparişine, sevmediğin kargo firmasıyla mı çalışıyor almazsın almak zorunda değilsin olur biter
  • Aynı durumdayım. 2 tane kargom İkitelli Aktarma'da ve Bursa Aktarma'da kayıp. Böyle olan kişilerle toplaşıp kampanya başlatabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öne çıkardım.
  • Benim kargom da iki gündür geziyor. Kargo takip ekranında da adres yanlış yazıyor. Şubeye gidip almaya çalıştım ama bulamadılar kargoyu. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce AFYON AKTARMA'daki 3. kargomda IhbarİnisiYok durumuna düştü.
  • Yoğun bir dönemde olduklarından dolayı böyle bir şey yapacaklarını düşünmek istiyorum artık. Ama adam gibi mesaj atsalar kargonuzu 3 4 gün gecikmeli getireceğiz kimse bu kadar endişelenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu öne çıkarmalıyız ki herkes görebilsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ! SÜRAT KARGO! KARGOM KAYIP
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ne yazık ki benim de iki kargom bu durumda. Ancak ben alışverişi hepsiburada üzerinden yapmıştım. Sorun kesinlikle kargo firması kaynaklı.
  • kargom çıkış şubesinde (üsküdar ferah acente) 2 gündür bekliyor. şişliye gelebilecek mi yoksa kaybolacak mı göreceğiz.
    şube telefonu açmıyor, çağrı merkezinin hatları kilitlenmiş, canlı chat'e bot koymuşlar. iptal edeyim dedim satıcı kabul etmedi.
  • empire1530 E kullanıcısına yanıt
    Benim de Bursa çıkış İstanbul varış kargom Bursa Aktarmada aynı şekilde.

    Bi sipariş de İzmirden Afyona vermiştim, onda sorun yok, Afyonda 2 şube gezerek de olsa yerine ulaştı.
  • UML kullanıcısına yanıt
    Acaba kargo kayıp değil de yoğunluktan dolayı beklemeye mi aldılar diye düşünüyorum. 3 kargonun da kaybolması saçma geldi bana çünkü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Edit: Aynı durumdaydım, iki günlük gecikmeden sonra bugün kargo elime ulaştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aduket atan adam -- 14 Kasım 2019; 16:53:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • IhbarİnisiYok kayboldu demek değil. Kargonuz beklemede bir aksilik oluşmazsa size gelecektir.
  • Aynı durumdayım, sürat kargolarımın hepsi istisnasız böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar kargo kaybolmuş olamaz.
    Muhtemelen sadece gecikmedir.
  • Çok büyük bir ihtimalle gecikme arkadaşların dediği gibi. Çoğunlukla İstanbul'dan çıkan kargolar beklemeye alınmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi ara sürat kargonun sitesi çökmüştü, onunla da ilgili olabilir, veri girişlerinde sıkıntı yaşanmış olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de Ankara aktarmada kayboldu ne zaman gelir artık kim bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç ay önce benimde işim düşmüştü bu arkadaşlara. Kuryenin dediğine göre IhbarInisiYok henüz bilgi güncellenmedi demekmiş. Ne kadar doğru bilemem ama. Benim kargom birkaç gün sonra gelmişti. Şirket ismi ile gerçek hızları arasında en ufuk bir ilişki aramayın.
  • Hiç gelmediği halde, gelmişte bulamamış gibi ürün dağıtıma çıkartmayan sürat kargoyu hiç sevmem ancak; ihbarinisiyok yazan kargom 7 gün sonra şubeden satıcıya geri gönderilmişti.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.