< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
VW CC arabamı elden çıkartmalı mıyım?
-
-
CC volkswagen markası altında tipini beğendiğim tek araç olabilir. Ufak tefek sorunlar yaşamış olsanız satmayın derdim. Ancak 4 ayda 2 defa yüksek tutarlı arıza yaşasam acaba yine masraf açar mı endişesi ile o aracı bir an önce elden çıkarmaya çalışırdım.
Dsg arızaları için 15-20 bin TL civarında tamirat oluyor diyorlardı 140 bin TL inanılmaz yüksek bir tutar. Nasıl arızalar oluştu ve nasıl çözüldü yazabilir misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 12 Ocak 2024; 9:9:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İki defa şanzıman dağıttı bilyeleri ayrıldı(Arıza başı 70.000₺)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslefs321 -- 12 Ocak 2024; 9:13:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arabanızın değeri x ise, tamir etseniz de düzeltseniz de şanzumanı komple değiştirseniz de fiyatı yine x. bu yüzden direk satmaya arıza cıkartmayacak bir araca geçmenızı oneririm.
-
2 sefer şanzuman arızasına 2 sefer para alan ustayı değiştirerek başlayın önce.
yakıt tüketimi 10 lt civarında, aşırı fazla yakan bir araç değil, bu sınıftaki bir çok araç aynı şartlarda benzer tüketimi verir. kışın kısa mesafe kullanıyorsanız aşırı tüketim görüyor olabilirsiniz.
-
Aslında araba beni elden çıkar diye çok şey söylemiş zaten hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araba 900.000 TL 4 ayda 140.000 TL sorun çıkarıyor sadece şanzımandan. Dikiş tutacağı da malum üstelik Daha motora sıra gelmemiş yani.
VW CEO’su olsam yüzüne bakmam. Bu ülkede en kolay iş VW satan ve alanların. Bu kadar marka fanatiği varken elden çıkarın bence onda da bir şeyler patlayınca başkasına satar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dsg artık çok uygun rakamlara yapılıyor, kazık yemişsin, bu net. iki defa tamir gerektirmesi de bir başka işaret. iyi bir yere gitmeliydin. cc ile passat aynı araç ama cc tutmuyor nedense. yakışı fazla olamaz, passat gibi az yakar o da -bir benzinli için-. dsg'nin düzeldiğine eminsen bir kaç yıl sür derim, zira satarken 140bin masraf yaptın diye araç 140bin daha pahalıya gitmeyecek.
-
İki dsg arızasını da aynı ustaya götürmemişsinizdir umarım.
-
Herşeyi yapılmış satmak hoş olmaz binin bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neredeyse 10 yaşına gelmiş araç. Sorun çıkarmaya da başlamış. Ekonomik durum da el veriyorsa satıp daha yeni bir araca geçmek bence mantıklı olurdu.
-
Ben olsam öyle arabayı elde tutmam.9 sene kullandığım fıat bravom bu kadar süre içinde bana sadece 7 yıl önce 2000 tl masraf açmıştı.Bir daha da masrafı olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu vag grubu olmasa sanayi esnafı aç kalacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vag sevici beyinsis bir alıcıya satabilirsiniz biraz da o uğraşsın sanayi esnafı bunu beğendi çok geçmiş olsun bu arada vw ve dsg en uzak durduğum iki şey hele bir de eski ise aman aman...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nick mesaj uyumsuzluğu.
-
Dostum vw ve dsg Bile bile lades demek yaşanmış acı tecrübeler ortada buna onyargi demek cehalet olur ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ustanın bir de tanıdığımız akrabamız olup böyle şeyler yapabilmesi... İnsanlık ölmüş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maalesef
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adam 4 ayda iki kere sanziman patladığını sorgulamamis artik tamirati daha ucuza yapiliyor niye pahalı diye sorgulamis. Konu bu mu, yarin bir gün Allah göstermesin dağ başında çoluk çocuk seyahatte iken patlayan sanzimanin & motorun ben evveliyatini seveyim ucuza yapılsa dahi. Her arabada olabilecek sorunlar bunlar ama tabi DSG ilk yıllarında tam bir saatli bomba.
Bende VAG grubu kullanıyorum ama bu fanboylar da hakikaten beyinsiS oluyor ya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
EAT 6 yada EAT 8 şanzımanı tek geçerim ...
Nerde ne zaman sorun çıkaracağını bilmediğim şanzıman yerine en azından kafam rahat otomobile binerim ...
Araba 900.000 TL 4 ayda 140.000 TL sorun çıkarıyor sadece şanzımandan. Dikiş tutacağı da malum üstelik Daha motora sıra gelmemiş yani.
VW CEO’su olsam yüzüne bakmam. Bu ülkede en kolay iş VW satan ve alanların. Bu kadar marka fanatiği varken elden çıkarın bence onda da bir şeyler patlayınca başkasına satar |
2 sefer şanzuman arızasına 2 sefer para alan ustayı değiştirerek başlayın önce. yakıt tüketimi 10 lt civarında, aşırı fazla yakan bir araç değil, bu sınıftaki bir çok araç aynı şartlarda benzer tüketimi verir. kışın kısa mesafe kullanıyorsanız aşırı tüketim görüyor olabilirsiniz. |
Vag sevici beyinsis bir alıcıya satabilirsiniz biraz da o uğraşsın sanayi esnafı bunu beğendi çok geçmiş olsun bu arada vw ve dsg en uzak durduğum iki şey hele bir de eski ise aman aman...
|
Adam 4 ayda iki kere sanziman patladığını sorgulamamis artik tamirati daha ucuza yapiliyor niye pahalı diye sorgulamis. Konu bu mu, yarin bir gün Allah göstermesin dağ başında çoluk çocuk seyahatte iken patlayan sanzimanin & motorun ben evveliyatini seveyim ucuza yapılsa dahi. Her arabada olabilecek sorunlar bunlar ama tabi DSG ilk yıllarında tam bir saatli bomba.
Bende VAG grubu kullanıyorum ama bu fanboylar da hakikaten beyinsiS oluyor ya. |
arabanızın değeri x ise, tamir etseniz de düzeltseniz de şanzumanı komple değiştirseniz de fiyatı yine x. bu yüzden direk satmaya arıza cıkartmayacak bir araca geçmenızı oneririm. |
Benzer içerikler
- esp nedir
- enjektör nasıl temizlenir
- yarı otomatik tam otomatik farkı
- en kaliteli oto koltuk kılıfı hangisi
- pcv valfi yağ eksiltme
- byd dolphin menzil
- passat üretimi durdu mu
- kia ev9 menzil
- yeni ev6
- ford fiesta sıfır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X