Şimdi Ara

Yerli üreticilerden telefon alanlar gelsin! Nerede hata yaptılar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
5.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,

    Yerli markaların sattığı telefon modelerini kullananlar hangi marka, hangi modeli kullandıklarını yazıp deneyimlerini anlatabilir mi?

    Neden aldınız?
    Memnun musunuz?
    Bir daha bu markadan ürün alır mısınız?
    Alır veya almaz iseniz neden?
    Fikrinizi değiştirmek için ne yapmaları gerekirdi?

    Desteğiniz için teşekkürler. Sizlerin geri dönüşleri ile hazırlanan videoya aşağıdan ulaşabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Speed-Step -- 13 Aralık 2019; 10:1:6 >







  • kardeşime gm 4g aldık 2 sene kullandı ben de kullandım hala aktı kullanılıyor bazı fiziksel hasarlar yenıden başlama vs sorunlar çıkardı ama piyasadakı fp urunlere gore normal karsıladım
    şuan piyasada gm ye gelene kadar çok daha üstün fp cihazlar var haliyle benim için zaten vestel kara listede casper saçma sapan ürünlere saçma sapan fiyat istiyor tekrar gm almam için gm nin unisoc gibi platformlara yonelmesı lazımkı kı oradakı rakıplerıyle fp avantajını korusun ve belkı ucuz 5g de avantaj saglasın
    General Mobile 4g android one 3 yıl önce 550 liraya almıştım.şarj soketi 2.senenin sonunda işlevini yitirdi ve 50 liraya değiştirdim. ses ve açma kapama tuşu yakında gider. batarya da çok çabuk bitiyordu. orjinal bataryayla değiştirdim.3 sene önce fazla fp ürünü olmadığı için almam mantıklıydı. pişman değilim aldığıma ama şu an telefon değiştirsem xiamoi veya samsung alırım. bu markaların ucuz telefonları bile donanım olarak artık çok kaliteli. yerli üreticilerin(neresi yerliyse artık) pek bi anlamı kalmadı.
  • General Mobile 4g android one 3 yıl önce 550 liraya almıştım.şarj soketi 2.senenin sonunda işlevini yitirdi ve 50 liraya değiştirdim. ses ve açma kapama tuşu yakında gider. batarya da çok çabuk bitiyordu. orjinal bataryayla değiştirdim.3 sene önce fazla fp ürünü olmadığı için almam mantıklıydı. pişman değilim aldığıma ama şu an telefon değiştirsem xiamoi veya samsung alırım. bu markaların ucuz telefonları bile donanım olarak artık çok kaliteli. yerli üreticilerin(neresi yerliyse artık) pek bi anlamı kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steso

    General Mobile 4g android one 3 yıl önce 550 liraya almıştım.şarj soketi 2.senenin sonunda işlevini yitirdi ve 50 liraya değiştirdim. ses ve açma kapama tuşu yakında gider. batarya da çok çabuk bitiyordu. orjinal bataryayla değiştirdim.3 sene önce fazla fp ürünü olmadığı için almam mantıklıydı. pişman değilim aldığıma ama şu an telefon değiştirsem xiamoi veya samsung alırım. bu markaların ucuz telefonları bile donanım olarak artık çok kaliteli. yerli üreticilerin(neresi yerliyse artık) pek bi anlamı kalmadı.
    Vakit ayırıp cevap verdiğin için teşekkürler.
  • Gm9 Pro

    Taksit yapıyorlardı. (Gerçi ilk taksitten sonra toplu ödedim)
    Memnunum.
    Alırım.
    Fiyat performans dengesi yüzünden.
    Fikrimin değişmesi için ekmeğe göre verilen köftenin azalması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeşime gm 4g aldık 2 sene kullandı ben de kullandım hala aktı kullanılıyor bazı fiziksel hasarlar yenıden başlama vs sorunlar çıkardı ama piyasadakı fp urunlere gore normal karsıladım
    şuan piyasada gm ye gelene kadar çok daha üstün fp cihazlar var haliyle benim için zaten vestel kara listede casper saçma sapan ürünlere saçma sapan fiyat istiyor tekrar gm almam için gm nin unisoc gibi platformlara yonelmesı lazımkı kı oradakı rakıplerıyle fp avantajını korusun ve belkı ucuz 5g de avantaj saglasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockchu

    Gm9 Pro

    Taksit yapıyorlardı. (Gerçi ilk taksitten sonra toplu ödedim)
    Memnunum.
    Alırım.
    Fiyat performans dengesi yüzünden.
    Fikrimin değişmesi için ekmeğe göre verilen köftenin azalması lazım.
    Cevap için teşekkürler. Hiç servise yolunuz düştü mü? (Umarım hiç düşmez :)) Düştüyse deneyimlerinizi yazar mısınız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cryzboy43

    kardeşime gm 4g aldık 2 sene kullandı ben de kullandım hala aktı kullanılıyor bazı fiziksel hasarlar yenıden başlama vs sorunlar çıkardı ama piyasadakı fp urunlere gore normal karsıladım
    şuan piyasada gm ye gelene kadar çok daha üstün fp cihazlar var haliyle benim için zaten vestel kara listede casper saçma sapan ürünlere saçma sapan fiyat istiyor tekrar gm almam için gm nin unisoc gibi platformlara yonelmesı lazımkı kı oradakı rakıplerıyle fp avantajını korusun ve belkı ucuz 5g de avantaj saglasın
    Cevap için çok teşekkürler.

    Genel olarak FP ürünleri olmaları öne çıkıyor sanırım. Alım kararında teknik servis konusunu hiç hesaba katmış mıydınız?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vestel vsp355g diğer adıyla 5.5V modeli hediye olarak geldi. Yoksa para verilip alınacak cihaz değil.

    Memnuniyet durumuna gelirsek cihaz kısaca çalışırsa iş yapabilirdi ama çalıştırmak özellikle de garantisi bittiği için astarı yüzünü geçtiğinden işe yaramaz duruma geldi. Şöyle özetleyebilirim vestel boot ekranında telefon takılı kalıyor bu sorunu yazılım atarak ta çözemedik batarya değiştirerek de anakart değiştiriyorsun 2. ye belli bir zaman sonra tekrarlıyor. Elbet eninde sonunda bu seri nasıl LG G2, G3 lerdeki gibi ekran sorununa benzer şekilde devam ediyor. Ne hikmetse garanti süresinde hiç bu hataya karşılaşmayıp hep garanti sonrası karşılaşan gördüm.

    Yerli üretici dediğimiz vestel mikrodalgaları bile ithal eder olmuş. Beyaz eşya dışında özellikle de derin dondurucu harici pek bulaşacağımı sanmam. Yabancı markalı telefonlara vergi olayın da en çok sesi çıkan firma olduğunu hatırlamakta fayda var.

    Yukarıda da özetlemiştim ama bir özet daha gerekirse servisleri o kötülediğimiz delta servisden bile hallice sadece sök tak o kadar daha fazlasına vestel için denk gelmedim. Cihazları marka basılıp gelen çin telefonları olduğu için tam test edilmemiş yarım fason ürünler olduğu için bir kaç modelinde kronik yukarıda saydığım sorunlar dolu.

    İlk başta yerli üretici kalıbının altına sığınıp yüksek fiyat çekmeleri bırakması lazım. Elin çinlisi çok daha güçlü cihazları çok daha uyguna resmi olarak verebiliyor. İkinci olarak servis olayını geliştirmesi lazım çoğu servisi teknik bilgi açısından çok zayıf. Üçüncüsü ve en öenmlisi şu fason telefonları getirmeye ya bıraksın yada gerçekten çok iyi materyal kullanılması gerekiyor. Görüyoruz ne yedek parçası bulunuyor ne yazılım atılıyor ne de sorunları bitiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Vestel vsp355g diğer adıyla 5.5V modeli hediye olarak geldi. Yoksa para verilip alınacak cihaz değil.

    Memnuniyet durumuna gelirsek cihaz kısaca çalışırsa iş yapabilirdi ama çalıştırmak özellikle de garantisi bittiği için astarı yüzünü geçtiğinden işe yaramaz duruma geldi. Şöyle özetleyebilirim vestel boot ekranında telefon takılı kalıyor bu sorunu yazılım atarak ta çözemedik batarya değiştirerek de anakart değiştiriyorsun 2. ye belli bir zaman sonra tekrarlıyor. Elbet eninde sonunda bu seri nasıl LG G2, G3 lerdeki gibi ekran sorununa benzer şekilde devam ediyor. Ne hikmetse garanti süresinde hiç bu hataya karşılaşmayıp hep garanti sonrası karşılaşan gördüm.

    Yerli üretici dediğimiz vestel mikrodalgaları bile ithal eder olmuş. Beyaz eşya dışında özellikle de derin dondurucu harici pek bulaşacağımı sanmam. Yabancı markalı telefonlara vergi olayın da en çok sesi çıkan firma olduğunu hatırlamakta fayda var.

    Yukarıda da özetlemiştim ama bir özet daha gerekirse servisleri o kötülediğimiz delta servisden bile hallice sadece sök tak o kadar daha fazlasına vestel için denk gelmedim. Cihazları marka basılıp gelen çin telefonları olduğu için tam test edilmemiş yarım fason ürünler olduğu için bir kaç modelinde kronik yukarıda saydığım sorunlar dolu.

    İlk başta yerli üretici kalıbının altına sığınıp yüksek fiyat çekmeleri bırakması lazım. Elin çinlisi çok daha güçlü cihazları çok daha uyguna resmi olarak verebiliyor. İkinci olarak servis olayını geliştirmesi lazım çoğu servisi teknik bilgi açısından çok zayıf. Üçüncüsü ve en öenmlisi şu fason telefonları getirmeye ya bıraksın yada gerçekten çok iyi materyal kullanılması gerekiyor. Görüyoruz ne yedek parçası bulunuyor ne yazılım atılıyor ne de sorunları bitiyor.
    Servis konusuna öncelik verip misal 1e1 cihaz değişimi yapma, hatayı kabullenip para iadesi önerme gibi şeyler yapsaydı firmaya bakışınız değişir miydi?




  • Formatı bozmuş olucam ama hedef kitleleri "zaten içine hangi işlemciyi koyduğumuzu anlamaz bunlar görünüşü güzel yapalım alırlar" diye düşündükleri kitle olmamalı. Bilmeyen de soruyor kardeşim. Adam gibi işlemci ve ram koyun şunlara. Arayüze de kasmayın koyun standart android arayüzü. Kolay tamir edilebilir bir kasa ile de piyasaya sürün sorunlarını çözmesi kolay olsun. Fazladan garanti süresi de örneğin 4 yıl garanti gibi çekici bir unsur olabilir. Bir de F/P'ye oynayın.

    Yurtdışı için ise Diriliş Ertuğrul temalı deri işlemeli, metal işlemeli işler tutar bence. Üst seviyeye ve dayanıklılığa oynamanız lazım tabi bu tarz bir modelde.

    Not:Telefon kullanmamışlarla ilgilenmiyoruz deniliyorsa silebilirim yorumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orientem -- 11 Aralık 2019; 21:50:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Speed-Step kullanıcısına yanıt
    Para iadesi belki en azından malının arkasında duruyor izlenimi yaratırdı ancak bir daha Vestel logolu almak istediğinde çekimsere oynayacaktık yada 3 daha fazla vereyim en azından şunlarda o sorun yaşama riskim daha az olura dönüşürdü. 1e1 değişim olayına zaten girmiyorum mesut hocam bu serinin alayı sorunlu olduğu için telefoncular bile bakmıyor ki yeri geliyor bende al sat yapıyorum onarım yapyorum gerçekten kullanılan ekran flexleri, şarj soketleri falan gerçekten çok kötü kalitede elinize temas eden doku bile malzeme kalitesi hissiyatı bile ben adiyim diye bağırıyor.
  • Yeğenime hediye olarak General Mobile GM 5D aldım kullanmadım ama deneyimlerini zaman zaman sordum. Yaklaşık iki yıldır kullanıyor. Yavaşlama, şişme, kasma, şarj süresinde yavaşlama, pil performansında kayıp, ekranda hata gibi hiçbir sorun yaşamadığını ve General Mobile markasından gayet memnun kaldığını söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasirata -- 11 Aralık 2019; 21:49:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Para iadesi belki en azından malının arkasında duruyor izlenimi yaratırdı ancak bir daha Vestel logolu almak istediğinde çekimsere oynayacaktık yada 3 daha fazla vereyim en azından şunlarda o sorun yaşama riskim daha az olura dönüşürdü. 1e1 değişim olayına zaten girmiyorum mesut hocam bu serinin alayı sorunlu olduğu için telefoncular bile bakmıyor ki yeri geliyor bende al sat yapıyorum onarım yapyorum gerçekten kullanılan ekran flexleri, şarj soketleri falan gerçekten çok kötü kalitede elinize temas eden doku bile malzeme kalitesi hissiyatı bile ben adiyim diye bağırıyor.
    Bu firmaları anlamak zor :) Kaliteden bir kere ödün verirsen bir daha markayı sevdirmek imkansız gibi bir şey.
  • Speed-Step kullanıcısına yanıt
    Umarım düşmez. Telefonda benden kaynaklanmayan bir sorun çıksa daha servise göndermeden tuketici hakem heyeti için dilekçelerimi hazırlarım. Ben bu ülkede düzgün çalışan bir servis daha görmedim çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,Xperia Neo V kullanırken değişim zamanı gelince General Mobile Discovery popüler olmuştu telefonumu değiştirdim.Tasarımı,fiyat ve performans olarak beni oldukça tatmin etmişti.Hatta kolay rootlanması ve room atılması sayesinde tam anlamıyla android kullandım diyebilirim.Tanıdığım bir kişide soket girişi bir kaç defa bozulmasına rağmen ben uzun bir süre sıkıntı çekmedim ve ömrünün sonuna doğru benim telefonumda da olunca General Mobile 4G Dual aldım.Yurt dışında da çift sim girişi olması sayesinde rahat ettim.Bir kaç defa düşürüp ekranını kırdığım için 2 yıl gibi bir sürenin sonunda General Mobile 5 plus aldım. 3 seneye yakın bir kullanım süresi olacak baharda. Şuan için gayet memnunum.Bitirme projemi de üstünde geliştirdim.Staj süresinde de test telefonu olarak kullandım.Bu çalışmalarda bir sıkıntı yaratmadı bana.3 telefondan da memnunum Discovery zamanına göre çok farklı bir zevk veriyordu ama 3 telefonu da bu fiyata iyi ki almışım diyorum.Bir sıkıntı yaşamazsam(düşürmek yada beni illa telefon değiştirmeye itecek bir teknoloji gelmezse) bu telefonla devam etmeyi düşünüyorum.Fiyat politikalarında soyguncu tavır takınmazlarsa ileride de yeni bir modelleriyle devam etmeyi düşünürüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    Bu firmaları anlamak zor :) Kaliteden bir kere ödün verirsen bir daha markayı sevdirmek imkansız gibi bir şey.

    Alıntıları Göster
    Mesut hocam sen artık duayen isim oldun zaten. Sony, LG bile dayanamadı bu piyasa da ama bizim yerliler kendilerini kaf dağında görmeye bayılıyor birde 3-5 beklentiden fazla satınca deme keyiflerine. Xiaomi ye bakalım hayatta sevmem aslında mutlaka cihazları kırpıp daha sonra bir üst modelini çıkarıyorlar ama F/P oranına baktığmızda mükemmel cihazlar çıkıyor, donanım kalitesi de çoğu cihazında oldukça iyi peki bu firma devlet desteği gibi söylentileri bırakırsak oldukça yüksek satış rakamını elde ediyor. Fiyatı düşük olunca da fazlasıyla da satıyor bu da sürümden de kazansan sana iyi para bırakıyor. Bizimkilere bakarsak hem az getirelim hem düşük kalite de yüksek iş görsün hemde bizim burada 3 telefon fiyatına 1 tane satalım kafasından çıkmadığı sürece hiçbirinden bir yol olmaz. Tamam küresel de şansın düşük ama yerel pazarlarda en azından sürüm üzeridnen yürüseler bugün çok daha fazla albenisi olur. Eskileri hatırlayalım O tüplü vestellerin kuponlarla alınıp girmediği ev kalmadı anı olayı şimdi düşük sürümden kazanması kafasıyla çok rahat yürütürler.




  • Merhaba. General Mobile GM5PLUS modelini kullandım.

    Telefonu alma sebebim benzer fiyata başka bir model alacakken duyurulmuş olması ve teknik özellik olarak daha cazip görünmesiydi.

    Telefonu aldıktan bir iki ay sonra şarj konusunda problem yaşadım. Bir müddet kullanımdan sonra da ekran sararması sorunu yaşadım. Garanti kapsamında olan telefonun ücretsiz tamir işlemlerini gerçekleştirmek için zorluk çıkarmamaları kullanıcı olarak memnun olduğum bir noktaydı fakat daha sonra bu işlemlerin sorunları çözmek yerine ertelemek için yapıldığı düşüncesine vardım. Çözülen şarj sorunu bir hafta sonra tekrar baş gösteriyordu.Kendi kendine kapanma sorunları, kapanıp canı isteyene kadar açılmama sorunları vardı. Kamerada zaten netleme problemi vardı. Konum bazen çalışmıyordu. Güncellemeler verilen vaatlere uygun gelmiyordu. Bir şanssızlık olmuştur, hatalı ürün bana denk gelmiştir diye de düşünemedim çünkü bu modele sahip kullanıcıların çoğu aynı sorunlardan şikayetçiydi. İşkence gibi bir deneyim yaşadıktan sonra bir ay önce telefonumu değiştirdim. Cep telefonlarının benim için can sıkan bir alet algısı yok oluyor gibi.

    Bundan sonra yerli telefon almayı düşünmüyorum. Fiyatımız uygun, yerli ve milliyiz laflarının benim açımdan bir önemi kalmadı.

    Fikrimi değiştirecek şey diğer markalarla kalite anlamında yarışan ürünler çıkarmaları olabilir. Ama fikrimin kolay kolay değişeceğini de düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnMC

    Merhaba,Xperia Neo V kullanırken değişim zamanı gelince General Mobile Discovery popüler olmuştu telefonumu değiştirdim.Tasarımı,fiyat ve performans olarak beni oldukça tatmin etmişti.Hatta kolay rootlanması ve room atılması sayesinde tam anlamıyla android kullandım diyebilirim.Tanıdığım bir kişide soket girişi bir kaç defa bozulmasına rağmen ben uzun bir süre sıkıntı çekmedim ve ömrünün sonuna doğru benim telefonumda da olunca General Mobile 4G Dual aldım.Yurt dışında da çift sim girişi olması sayesinde rahat ettim.Bir kaç defa düşürüp ekranını kırdığım için 2 yıl gibi bir sürenin sonunda General Mobile 5 plus aldım. 3 seneye yakın bir kullanım süresi olacak baharda. Şuan için gayet memnunum.Bitirme projemi de üstünde geliştirdim.Staj süresinde de test telefonu olarak kullandım.Bu çalışmalarda bir sıkıntı yaratmadı bana.3 telefondan da memnunum Discovery zamanına göre çok farklı bir zevk veriyordu ama 3 telefonu da bu fiyata iyi ki almışım diyorum.Bir sıkıntı yaşamazsam(düşürmek yada beni illa telefon değiştirmeye itecek bir teknoloji gelmezse) bu telefonla devam etmeyi düşünüyorum.Fiyat politikalarında soyguncu tavır takınmazlarsa ileride de yeni bir modelleriyle devam etmeyi düşünürüm.
    GM başarı hikayesi gibi olmuş :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emreclb

    Merhaba. General Mobile GM5PLUS modelini kullandım.

    Telefonu alma sebebim benzer fiyata başka bir model alacakken duyurulmuş olması ve teknik özellik olarak daha cazip görünmesiydi.

    Telefonu aldıktan bir iki ay sonra şarj konusunda problem yaşadım. Bir müddet kullanımdan sonra da ekran sararması sorunu yaşadım. Garanti kapsamında olan telefonun ücretsiz tamir işlemlerini gerçekleştirmek için zorluk çıkarmamaları kullanıcı olarak memnun olduğum bir noktaydı fakat daha sonra bu işlemlerin sorunları çözmek yerine ertelemek için yapıldığı düşüncesine vardım. Çözülen şarj sorunu bir hafta sonra tekrar baş gösteriyordu.Kendi kendine kapanma sorunları, kapanıp canı isteyene kadar açılmama sorunları vardı. Kamerada zaten netleme problemi vardı. Konum bazen çalışmıyordu. Güncellemeler verilen vaatlere uygun gelmiyordu. Bir şanssızlık olmuştur, hatalı ürün bana denk gelmiştir diye de düşünemedim çünkü bu modele sahip kullanıcıların çoğu aynı sorunlardan şikayetçiydi. İşkence gibi bir deneyim yaşadıktan sonra bir ay önce telefonumu değiştirdim. Cep telefonlarının benim için can sıkan bir alet algısı yok oluyor gibi.

    Bundan sonra yerli telefon almayı düşünmüyorum. Fiyatımız uygun, yerli ve milliyiz laflarının benim açımdan bir önemi kalmadı.

    Fikrimi değiştirecek şey diğer markalarla kalite anlamında yarışan ürünler çıkarmaları olabilir. Ama fikrimin kolay kolay değişeceğini de düşünmüyorum.
    Kötü bir deneyim olmuş. İyi bir teknik servis ve malının arkasında durma önemli konular.




  • Toplamda üç adet yerli telefon aldım. Bir tanesi genaral mobile 5plus diğer ikisi gm8. 5 plus’ta zamanla kasada renk solması, soket bozulması , ve ekran renginde değişikler oldu. Yine de hem android one desteği hemde fiyatını göz önüne alırsak fena değildi. Gm8’ler şuana kadar bir sorun çıkarmadı. Parasına göre gayet memnunum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.