Selamlar, Normalde bu mesajı https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159005896 üzerinde yazmıştım fakat çok kişiye ulaşmadığını farkettim bende dedim ki niye bunu konu olarak açmayayım değil mi? Comnet'e neden mi geçmemelisiniz işte cevapları:
2. Bölüm: Datalarınızı mı çaldırmak isterseniz o da var buyrun tabi ki (Ekran görüntüleri bana ait değildir) Data sızıntısını kabul etmiyorlarmış "Daha da Güçleniyorlarmış" Şimdi comnete bir sorum var madem datalar gerçek değil neden "DATALARIN SIZDIRILDIĞI" iddia edildiğinde PPPoE şifre değiştirme eklediniz? Üstüne bir soru daha madem ki datalar gerçek değil "SIZDIRILDIĞI İDDİA EDİLEN DATALARDAN" sonra neden 22 portunu kapadınız? Yoksa açığın 22 portundan olduğunu mu farkettiniz? Dataları sızdıran pardon sızdırdığını iddia eden kişi Comnet'in PPPoE bilgilerine yazdığı cep telefonu numarasından gene sızdığı iddia edilen gsm ve tc verilerinden gsmden tc sorgu atıp TC kimlik Numarası, İsim, Soyisim vb. bilgileri o şekilde yazmış ama olay o değil o kısımlar comnetten sızmamış hakkını yemeyelim. Daha da komiği PPPoE userleri oluşturduğu mikrotikten sızmış datalar :D Hatta daha da komiği "Comnet datacenter abi ya" diye kendilerini övmeleri Datacenter olan firma daha kendi müşterilerinin datasını koruyamıyor komik değil mi?
3. Bölüm: Şikayetin varsa bizle konuş başkasına ses etme Çok sevgili firmamız sanırım BTK ve THH tarafından gelen şikayetlerden yorulmuş olacak ki Tüketici şikayetleri için bir sayfa açmış şimdi bazı arkadaşlar "Abi BTK entegrasyonu var BTK'ya gidiyo Comnet abi yhaaa" diye firmayı övecek. BTK ile herhangi bir entegrasyonu yoktur 200K altı aboneli firmalar için olan şikayetlerde dilekçe ile başvurmasını istiyor yani sonuç olarak Comnet +200K abone olmadığından dolayı böyle bir şey söz konusu olamaz. 4. Bölüm: Patlıyomuyuz Gençlerr Bunun hakkında yorum bile yapmayacağım görüyorsunuz zaten: 5. Bölüm: Naber Ramo? Ramazan firmayı eleştirenleri banlamayı çok sever ama ne garip ki az mesaj çıktı bunda belli ki arkadaş çok ban görünmesin diye ya mesajları siliyor yada direkt telegram grup ayarlarından banlıyor. Data zamanı grupta adam bırakmadınız neredeyse :D Ayrıca banlananlarında açtığı konular var https://forum.donanimhaber.com/comnet-grubundan-ban-yedim--159077048 Tüm bu olaylara rağmen bu firmaya geçen arkadaşlarımıza başarılar dilerim. Bu arada bu konudaki müziği dinlemenizi tavsiye ederim https://forum.donanimhaber.com/comnet-yasaklanan-reklam-muzigi--159063125 |
Comnet'e neden geçmemelisiniz
-
-
Yeter artık olm daha fazla comnet ile ilgili konu açmayın, yazı yazmayın, beğenmekten yoruldum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Aslında dün kurulmuş bir şieket değil. Son tüketiciye bile böyle saygısızca davranan bir şirketin nasıl senelerdir ayakta durduğunu anlamak epey güç.
BTK'nin ağır yaptırımlar uygulaması bence yerine olur, peki olur mu? Türkiye'de her zaman işlerin nasıl yürüdüğünü biliriz.
Ancak Türk Telekom'un da çalışmaya devam etmesi de garip, ben VAE'nin sözleşme ayrıntılarını incelemedim ancak her ne kadar PPPoE oturum işlemleri VAE'de yerleşik operatörde değil de Servis Sağlayıcının sunucuları üzerinde gerçekleşse de sanıyorum ki VAE sözleşmesinde Servis Sağlayıcı'nın veri güvenliğine dair yükümlülükleri bulunuyordur. Açıkçası oturum bilglerinin sızdırılması çok büyük bir risk.
-
Birkaç sene önce bu merdivenaltı firmayla ilgili böyle konular açılıyor ve eleştiriliyordu. Demek ki yıllar geçse de firmanın müşteri politikalarında bir gram değişme olmamış, bir arpa boyu yol alamamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 12 Temmuz 2024; 17:10:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi firmaya el atsak “neden kullanmamalısınız” başlığı çıkıyor. Ne kullanacağız biz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Olur mu yav ref kodu paylaşanları görmüyor musunuz uçuyor, mükemmel, harikulade, şahane, kusursuz bir firma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Forumda sırf 1 ay beleş kullanmak için kod dağıtanlara ne demeli..herşey haktır müstehaktır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benden kaynaklanmayan arızadan ötürü Türktelekom'a arıza kaydı açmak için 700tl aldılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şikayet çözümleri çok başarılı arkadaşlar, olmayan abonenin arızası da olmaz.
-
ya tamam boş yapmayın artık her ay aynı konular kabak tadı verdi. kullanan kullanıyor, çoğu da memnun. %5lik beğenmeyen kesimin sitemleri bunlar. ha bu arada comnet'e özel de değil bu, hangi operatörle sorun yaşayan olsa gelip konu açıyor bu operatöre geçmeyin diye. foruma bakarsak hiç bir operatöre geçmeyeceğiz zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiesTorN -- 11 Temmuz 2024; 9:37:10 > -
-
Sorununuzun çözümü için teknik servis hizmeti vereceğiz; iç tesisatı içi yani içten kontrol edeceğiz.
Peki hocam bu içten gelen kontrol cepten ne kadar giderir ; tahribi yani.
700 TL yahni; 700.
Bak bak; hareketlere cevaplara bak; 700 TL imiş.
Büyük sezsizlik ! ? ( Kişke 300 diseydim; 700 dedik 300'den de olduk.)
Kapat destek kaydımı; ben kendi kendime destek kaydı açarım. 700 TL' yi de kendime veririm. Yazık vallahi.
-
Ben memnunum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben memnunum. 40 yaşıma geldim bir çok operatör kullandım. Son oturduğum ev ve mahalle altyapısı yıllardır aynı. Kime geçtiysem benzer sorunlar meydana geldi. Suçu bir firmaya yıkmak istemiyorum. Arada internet gidebiliyor, bazen hız düşüyor. Ancak benim işyerimde 8bin tl verip aldığım Turknet fiberde de bazen hizmet alamadığım , bazen de hattın kesildiği anlar oluyor. Açıkcası comnet ev internetinde şu an en operatörlerden birisi. tüm komşularıma sordum, hepsinin farklı aboneliği var ve kesintiler onlarda da oluyor. Daha iyi hizmet veren ve ucuz olan maalesef yok. en azından ev adresim için (istanbul merkezi bi semt) bu kadarını söyleyebilirim. bu tür konulara normalde yazmam çünkü insanlar kendi tecrübelerini yazınca onları dış güçlerin ajanı ilan ediyorlar :D ancak durum bu.
imla için kusura bakmayın, iş yerindeyim. forumda görünmek bile istemiyorum ofiste. hızlı hızlı ancak bu kadar yazabildim.
-
Ve hala bedava kullanım için forumda referans paylaşan davet edenler var.
-
Adamlar asil parayi datacenter isinden kazandilar simdiye kadar, bu İSS mevzusu onlar icin 98. planda ama DC calisanlari da daha iyi degiller. O kisimda da rezillik var. Genel olarak sirket capinda bi problem var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet çok başarılılar "Hesabiniz kapatilmistir. İlginize tesekkurler."
-
BTK işini yapmıyor maalesef BTK'nın tek yaptığı iş hizmet sağlayan firmanın yetkilendirmesi var mı yok mu?
Eğer hizmet sağlayan firmanın yetkilendirmesi yok ise ceza kesiyorlar. Başka bir işleri yok
Ne zamandır hizmet sağlamayan Netgalaksi (Elektrohat)'ın yetkilendirmesi bile daha yeni iptal edilmiş.
Türk Telekom VAE sözleşmesini iptal edebilir bencede hatta etmeli PPPoE Userlerin sızmasınıda geçtim xDSL Numaraları bile sızdı (Fake falan diyenler olursa gitsin herkese açık olarak yayınlanan dataları indirsin xDSL numaralarını tek tek sorgulasın)
Firma tarafına gelirsek bu tarz olaylara sesini çıkarmayıp üstüne "3-5 kuruş" için firmayı öven/yalayan insanlar olduğu sürece firmada "Zaten benim abonelerim koyun bizi her türlü seviyorlar" diyip yapmaya devam edecek.
-
Bireysel abonesini umursamıyorlar ise bireysel tarafına hizmet sağlamayı bırakabilir.
Yeter artık olm daha fazla comnet ile ilgili konu açmayın, yazı yazmayın, beğenmekten yoruldum.
|
Aslında dün kurulmuş bir şieket değil. Son tüketiciye bile böyle saygısızca davranan bir şirketin nasıl senelerdir ayakta durduğunu anlamak epey güç. BTK'nin ağır yaptırımlar uygulaması bence yerine olur, peki olur mu? Türkiye'de her zaman işlerin nasıl yürüdüğünü biliriz. Ancak Türk Telekom'un da çalışmaya devam etmesi de garip, ben VAE'nin sözleşme ayrıntılarını incelemedim ancak her ne kadar PPPoE oturum işlemleri VAE'de yerleşik operatörde değil de Servis Sağlayıcının sunucuları üzerinde gerçekleşse de sanıyorum ki VAE sözleşmesinde Servis Sağlayıcı'nın veri güvenliğine dair yükümlülükleri bulunuyordur. Açıkçası oturum bilglerinin sızdırılması çok büyük bir risk. |
Şikayet çözümleri çok başarılı arkadaşlar, olmayan abonenin arızası da olmaz. |
Forumda sırf 1 ay beleş kullanmak için kod dağıtanlara ne demeli..herşey haktır müstehaktır.
|
Birkaç sene önce bu merdivenaltı firmayla ilgili böyle konular açılıyor ve eleştiriliyordu. Demek ki yıllar geçse de firmanın müşteri politikalarında bir gram değişme olmamış, bir arpa boyu yol alamamış. |
Benden kaynaklanmayan arızadan ötürü Türktelekom'a arıza kaydı açmak için 700tl aldılar
|
Firmamızı göccük düşürerek mizah yaptığınız için bağlı olan internet altyapınızın sökülmesi talebimizi Türk Telekom'a ilettik. Bundan sonra iletişim için güvercin kullanmanız gerecektir. Saygısızlığa devam ederseniz ağzınıza okunmuş biber süreceğiz. COWNET BİLGİ İLEDİŞİM DEKNOLOJİ DİCARET AŞ |
Olur mu yav ref kodu paylaşanları görmüyor musunuz uçuyor, mükemmel, harikulade, şahane, kusursuz bir firma.
|
Böyle uyduruk ve kalitesiz hizmet veren merdiven altı firmalara abone olmayın bide millet yazmış ben memnunum da yok şöyle yok böyle inşallah sizinde başınıza bir arıza gelirde günlerce uğraşırsınız
|
Benzer içerikler
- teknosanet nasıl
- netgsm davet kodu
- internet wan bağlı değil ne demek
- efsane net
- modem ip almıyor
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X