Şimdi Ara

Değişik bir sorun? Motor toplandıktan sonra çalışmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun bir aradan sonra herkeze merhaba.6 ay önce Alfaromeo Gt Selespeed aldım.Geçen ayda yavaş yavaş su damlatmaya başladı pistonlara benden önceki sahibi normal kuyu suyu koymuş araca ben antifiriz koyunca problem meydana çıktı.Sonra hemen özel bir alfaromeo servisine çektim arabayı arabayı bırakırken sadece ilk çalıştırmada öksürerek çalışıyordu suyu atınca rahat ilerliyordu araç düzenli çalışıyordu.
    Neyse aracı bıraktık üst kapak açıldı.Rektefiyeye gönderildi güzelce temizliği bakımı traşlaması yapıldı.Subablar yayları contaları değiştirildi sıfır.Üst egzantirik millerindede hafif aşınma vardı açılmışken onlarıda değiştirdik.Ondan sonra ustam motoru bugün topladı triger vs tüm kayışlarıda değiştirildi.Aracı çalıştırdı araç çalışmadı sonra birdaha çalıştırdı düzensiz calışmaya basladı stop etti ardından.Şimdi birdaha sökülmesi lazım diyor 3.piston kompresyon kaçırıyor filan dedi. Ne yapmalıyım arkadaşlar daha önce başına gelen oldu mu?







  • Sen birsey yapmayacaksin soken adam bi zahmet toplayacak tekrar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum onu ustan(!)bilecek,sakin ek ucret odeme

    Yapmayi taahut ettigi isi yapamamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen önceki sahibi bu yüzden satmış yani motoru bitirmiş şimdi komple rektefiye edilecek conta subap kâr etmez komple piston segman değişecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustanız adına yakışmayan bir hata yapmış olabilir. diğer forumdaslari konuya davet edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 19 Temmuz 2016; 18:46:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa da kendine usta diyen çok şahıs var. Ama bu konuda ustalar bir elin parmağını geçmez. Ustacıklarda ne kadar soysam diye cebinize göz diker. Allah yardımcınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kolay farkedilmeyen kılcal çatlak olabilir. Bular özel floresan sıvılarla kontrol edilir.

    Bir de su alan motorlarda kavitasyon pası görülebilir. Bu pas türü yüzeyde küçük görünüp derinlere gider. Blok veya kapaktaki revizyonda yüzey düzeltilirken kurtarılabiilecek pürüzleri alıp, en derin olanları bırakmış olabilirler.

    Geçmiş olsun. Bir atölye için silindir kapağını açıp yeniden bakmak çok büyük bir iş değil bence. Kendi toplamış oldukları motorda bunu kısa sürede yapabilirler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Usta isi tamamlamadan para verme sakin. Sente kacirmis olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi eğer 3. piston kompresyon kaçırıyorsa evet söküp adam akıllı bakacaklar. Ancak siz anlaştığınız ücret dışında bir kuruş ödemeyeceksiniz (Eğer ayrı bir iş gerekecek durum varsa o zaman durum değerlendirilir).
    Bir de forumdan bir arkadaşımızın aracına motor toplandıktan sonra yanılmıyorsam ateşleme bobini soketini takarken kırdıkları için adamcağız bir dünya koşuşturma ve masraf etmişti. Bir de o taraflara bakın derim.
  • Servis ismini vermek istemiyorum ama İzmirin en eski Alfa servislerinden biri.Değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar benim anlamadığım nokta ben aracı teslim ederken sorunsuz çalışır halde verdim sadece contadan su kaçırıyordu.Yani alt tarafta pistonlardan ne vuruntu nede düzensizlik vardı araç siyah dumanda atmıyordu.üst kapak takıldıktan sonra bu hale geldi altta ne gibi sorun olabilir ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.