Toyota Auris Kullananlar Var Mı?
-
-
2018 kullanıyorum gayet memnunum.Araç 25 binde şu anda.Sessiz ve ekonomik.
-
Yol sesi için yumuşak hamurlu lastik kullan.Bendeki turanzalar çok sesli.Kışa değiştirecem.
-
1.6 otomatik kullanmıştım
çok içiyordu
5000 km olmadan sattım kurtuldum
-
2013 model babamın var 0 dan beri onda 48 bin km de manuel vites , araç cam tavan bozuk yolda hafifçe tıkırtı oluyor,birde motoru muadil dizellere göre örneğin 90 bg hdi motora göre bir tık güçsüz geliyor bana, ama aracın içi nasıl anlatsam sanki hiç eskimeyecek gibi kaliteli yapılmış kaliteden kastım sağlam yani sanki hiç bozulmayacak. -
2012 modelini 60 kmde alıp 100 binde arkadaşıma sattım. Bu süreçte 1 kere dpf arızası yaşadım. Başka bir arızası olmadı.
Dizel bir araç icin motoru, sessiz ve titreşimsiz. Hiç motor sesi duymuyorsunuz demiyorum sadece dizel icin iyi.
Yol sesi kaliteli asfaltta fazla degil. Rüzgar sesinide az alınca 130-140 yapsanız bile fark etmiyorsunuz ama kalitesiz asfaltta 2 saatlik bir kullanımdan sonra beni yoruyordu.
Konfor seviyesi sınıf standartlarında. Pamuk gibi bir araç degil. Suspansiyonlari orta halli. Yol tutuşu keyif vermesede iyidir. Tedirginlik yaşamazsanız. Direksiyon olarak hisli olmasada ağırlık olarak oldukça ideal.
Arac 90 beygir turbolu aracın tam karşılığı. Suan golf 8 im var. Bu araçta 5 le çıktığım yokuşları o aracla 4 le çıkıyordum. Manuel versiyonda 0-100 değeri 12 saniye ve bu güçte C sınıfı bir araç icin iyi bir değer.
Ses sistemi çok kötü olmasada Alman ve Fransız grubu araçların ses sistemleri daha iyi. Toyota’da pek bas yok.
-
4 ay boyunca 2008 elegant 1.4 dizelini kullandım,arıza ışığı nerden yanar nasıldır bilmedim, bir defa yağ değişimi yaptım o kadar. Neden sattım sorusuna gelince; 1- 1.vites aralığı çok kısa ve 1. Vites alt devirlerde can cansız bir motor özellikle yokuşta kalkmak istediğinde epey hissettiriyor, ancak onun haricinde çekiş olarak fena sayılmaz. 2- araba yüksek, konsol ve vites yüksek hal böyle olunca bi doblo sürüyormuş edasında bürünüyor insan ve benim için en önemli konu sürüş zevki diye bişey yoktu arabada. Sırf bu iki sebepten dolayı sattım. Alınabilir tam bir aile arabası ama çok büyük beklentiye girmeden, sanayiue pek uğramadan binilir. Hayırlısı olsun hakkınızda -
Model yılı belirtilmemiş 2014 model Auris 2 için yazıyorum.
1.6 benzinli 132 beygiri 2 buçuk sene 100 bin km kullandım. Lpg ile dizelden daha sorunsuz ve performanlıdır. Bujiler dahi 100 bin kmde değişiyor, Triger zincirlidir. Neredeyse sıfır sorun.
Kullandigim sure boyunca amortisorde yağ kaçağı oldu(girdiğim bozuk yollardan kaynaklı muhtemelen), güneslik kenarından açılmıştı. Garantiden hızlıca değişti, servisinden çok memnundum. Bir çok marka amortisor degisimini garantiden yapmamak icin takla atar. Toyota musteri memnuniyeti konusunda gerçekten çok iyi.
Makyajsız kasa her Japon gibi yol sesi alıyor(makyajlı kasa kuzenimde var net bir şekilde daha sessiz). Alabilirseniz 2015 ve üzeri makyajlı kasayı alın.
Konforu, yol tutuşu güzeldir, tedirgin etmez, biraz alçaktır bozuk yolda dikkat etmeniz gerekir. 1.6 benzinli ile 150-160 ile cok rahat yol alırsınız. Yol tutuşta Sınıfının en iyisi değil ancak asla kötü de değil. Bir Toyota’ya göre oldukça keyifli bir sürüşü var, debriyajı vitesi pamuk gibi yumuşacık bir arabadır. Koltukları oldukça rahattır uzun yolda yormaz.
Başım ağrımasın uzun yıllar sorunsuz bineyim diyen biri için oldukça iyi bir seçim. Butceniz uygunsa en az advance paket almanızı öneririm, anahtarsız giriş çalışma var. Benim araç boştu çok pişman olmuştum.
-
Manuel dizel mi Manuel LPG mi? Hangisi sizce auris dediğiniz kasa için.
-
Öneri ile toyota alınmaz, başkasının lafıyla alan da beklenti şişmesi yüzünden pişman olur.
Auris çok iyi değil “iyi” bir arabadır.
Yol tutuşu iyi, 1.6’sının yürüyüşü iyi, konforu iyi, dayanıklılığı iyi, teknolojisi iyi, fiyatı iyi, sağlamlığı iyi, güvenliği iyi, tüpte yakıtı iyi...
Çok iyisini arıyorsan baska araba bakarsın. -
Babamda var 2013 dizel otomatik. Vites geçişleri iyi değil ama alışılıyor. Tıkırtı çok araçta ama ben seviyorum memlekete gidince sürekli kullanırım. -
Kullanmadım ama 1.6 cvt ben de düşünüyorum. Sanırım dizel tek kavrama robotize şanzıman. Bu şanzımanla yokuşta kaldığını söyleyen çok corolla sahibi var diye hatırlıyorum. Bence alınacaksa 1.6 cvt olmalı -
Auris Adv. Skypack 2017 hibrit aldığım için 2010 Auris 1.6 otomatik, lpgli aracımı satıyorum. İlan başlığına ararken denk geldim. 3 yıldır kullandığım araç hakkında fikirlerimi paylaşayım.
2010 sonrası makyajlı kasa daha estetik duruyor şahsi görüşüm. Hele makyajsızdaki el freni beni benden alıyor. Dizel olanlar ekonomik olsa da otomatik önermem. Dizel istiyorsanız manuel alın.
Eğer otomatik düşünürseniz kesinlikle benzinli tam otomatik alın. Şanzıman 4 vites de olsa şehirler arası, şehir içi sizi üzmez. Gayet sorunsuz başarılı bir şey.
3 yıldır rutin bakım haricinde hiç bir sorun yaşamadım. Trim sesi vs. takıntılarınız var ise, araç plastikleri biraz oynak. sıcak, soğuk derken sizi üzebilir. -
Ben genel olarak toparlıyayım ;
2013'ten önceki kasa; Dizellerin otomatik diye geçenleri tek kavrama robotizedir. Periyodik bakımları ve zamanı gelince aynı manuel vites gibi baskı balata değişimi ister. Yokuşlarda kalkışta el freni desteğine ihtiyaç duyar. Bir de dik yokuşta 1-2. vites karmaşası yaşadığından bu tür yokuşları vitesi manuel konumuna alıp çıkılır. Bir ay içinde kullanıcı ve şanzıman birbirini tanır ve sorunsuz kullanılır. Benzinlilerin otomatik şanzımanı 4 ileri tam otomatiktir. Motoru VVTI diye geçen 124 HP.lik sorunsuz bir motordur. LPG uyumludur. Kronik denebilecek tek sorun arka far grubundan bagaj altına su sızması olarak değerlendirilebilir. Sahibinin elinden geliyorsa kaliteli bir silikon ile veya sanayide 50 TL.ye halledilecek bir sorundur. Manuel olanları her iki motor için 5 ileridir.
2013 sonrası kasa ; Yine dizeller bir önceki kasada bulunan yarı otomatik tek kavrama şanzımanı kullanır. Dizellerin hiç bir donanım seviyesinde arka süspansiyon bağımsız değildir. Benzinliler yeni nesil Valvematic diye tabir edilen 132 HP. motoru kullanır. Bu motor da LPG ile uyumludur. Benzinlilerde bu yeni kasa ile CVT şanzımana geçilmiştir. MultiDrive S isimli bu şanzıman klasik tam otomatikler gibi orantılı değil, kasnak, kayış sistemi ile motor tork gücü ve sürat kombinasyonunu otomatik ayarlayan bir yapıdadır. Uzun yolda 120-130 km hızlarda dahi oldukça ekonomik sürüşler yapılabilir. Şehir içi ve yokuşlu yerlerde biraz müsrif davranabilir. Ancak belirttiğim gibi LPG ile uyumludur ve LPG ile dizelden daha ekonomik sürüşlere imza atar. Arka süspansiyonları tam bağımsız olup, yol tutuş konusunda sınıfının lideri görülen Focus ve Astra'dan aşağı kalmaz. SkyPack ismiyle gelen cam tavan bir sunroof gibi açılmaz. Sabittir. Ben, bu cam tavanı kaplayan perde sisteminde ve cam tavan kısmında zamanla ortaya çıkan trim sesi sorunları nedeniyle cam tavansız aldım. Donanım olarak en üst donanım olan "Premium"da neredeyse yok yoktur. Orta seviye donanım "Advance" dahi, bir çok markanın tam donanımlı versiyonlarından daha doludur. Manuel olanların farkı önceki kasada 5 ileri iken bu kasada 6 ileri olmasıdır.
-
Merhaba,
Bende 2010 1.4 D4-D Elegant var. 126 binde aldım şuan 151binde yaklaşık 1.5 senedir hala kullanmaktayım.
İmtihan olmasında şuana kadar 2 kere ampül haricinde extra bozulupta yaptırdığım birşey olmadı.
Motor olarak biraz ağırkanlıdır. atik değildir. ama burdaki mesele sadece motor değil aracı tüm olarak değerlendirmek çünkü araç yaklaşık şoförle beraber 1400 kg civarı. ve 1.4 90bg bu araca bu kadar yetiyor. bu demek değildir ki gitmiyor. araç gayet gidiyor, ben genelde hızımı aldıktan sonra 6.vites 105 km hızla rahatça seyrediyorum. rampalarda 5'e çekip devam ediyorum.
Motor sesi olarak dizel olmasına rağmen diğer dizeller gibi sesli değil. nerdeyse benzinli dersiniz. kaput altı yalıtımının olması bunda etkisi çok tabi.
Yol tutuş. normaldir bu aracın yol tutuşu kötü demezsiniz.
Fren olarak aracın ağırlığından ötürü bi tık daha iyi olabilirdi. o yüzden öndeki aracla mesafeyi iyi ayarlamak faydalı olacaktır.
Süspansiyon olarak, arkalar tek torsiyon olduğundan, çukurlarda ve tümseklerde araç komple sallanıyor, bu huyunu sevmiyorum açıkçası. bildiğim kadarıyla benzinlilerde bağımsız süspansiyon var.
Aracın genel olarak, içi çok ferahtır. sedan arabalardan bile ferah. tavan yükseliği bi tık fazla. şaft tüneli yok. vitesin kemikli oluşu,konumu ve geçişleri çok güzel. debriyaj pedalı çok iyi.
Bagajı diğer HB'lere göre bir tık dar geldi bana. bende kendi stepnesini ve etrafındaki plastik kısımları söktüm. ince stepne koydum ve bagaj derinleşince daha iyi oldu.
çift torpido olması bir avantaj gerçekten güzel olur.
extra sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senkei -- 11 Mayıs 2021; 10:43:56 >
-
1.4 dizel Toyota Auris yağ yakma problemi var . Araştırma yaparsanız görürsünüz. -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-DA7034F2D
1.4 dizel Toyota Auris yağ yakma problemi var . Araştırma yaparsanız görürsünüz.hepsinde yok. makyajlı kasalarda vardı yanlış hatırlamıyorsam. torku yükseltilenlerde. sonra çözdüler mi bilmiyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Senkeihepsinde yok. makyajlı kasalarda vardı yanlış hatırlamıyorsam. torku yükseltilenlerde. sonra çözdüler mi bilmiyorum.
Alıntıları GösterHepsinde olmayabilir evet , çevremde çok kişide bu problem vardı o yüzden yazdım, kronik sorunlu olan model yıllarına dikkat etmek lazım o zaman.
-
2013 öncesi bazı araçlarda var meraktan servis sorun giderme rehberini indirmiştim değişecek paracalara kadar yazıyordu -
2012 model olanlarda yalıtım zayıftır. Bazı araçlarda bozuk yollarda trim sesi gelir. Motor standart 90byegir makine. Uzun yolda 5,3lt civarı yakar. şehir içinde duruma göre 7,5lt görebilirsiniz. Çekişi aman aman değildir. bir 115 beygir vs. olsa idi daha iyi olurdu ancak hız beklentisi yoksa yeterli gelir. bakımları serviste 1200-1500 arası tutar. Triger kayışı değil zinciri vardır. Pek sorun çıkarmaz. yağını suyunu koy devam tarzı araçtır. Yalnız 2009 sanırım bir seride motor yağ yakıyor idi, bunlar garantiden işlem görerek çözüldü diye biliyorum.
Benzer içerikler
- asperox sarı güç araba kaportasında kullanılır mi
- motor yağ filtresi patlaması
- kırık ehliyet yenileme
- öğrenci arabası
- taksi çıkması egea
- 2024 kia sorento
- fiat pulse
- pejo 3008 fiyat listesi 2024
- seres fiyat listesi
- 2022 model toyota corolla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X