< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 23 Temmuz 2022; 22:1:39 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Uzun yolda gündüz vs. gece yolculuğu
-
-
Gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir.
-
Tabi ki gündüz yolculuğu, gece yollar gözükmüyor yeri geliyor önünde araç olduğunu bile anlamıyorsun. Sırf gece kalmamak için 150 160 la gittiğim zamanlar oluyor. Gece çok fazla dikkatli olmak gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
millet düz yolda kaldırımda gündüz vakti yüreyemiyor artık, geceye mümkün olduğunca kalma.
-
Gencken geceyi daha sevdigim zamanlar olurdu. Su an ise gece yolculugundan kacmak icin cok caba sarf ediyorum
Gece yolcugu cok surprizli olabiliyor. Uyku bastirma ihtimali de epey fazla. Uykunun sakasi olmaz
Gecenlerde aksam 6'dan sabah 5'e 1.100 km yol yapmak zorunda kalmistim. Zorunlu, ani ve planlanamaz bir yolculuktu. Evlerden irak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 23 Temmuz 2022; 23:26:10 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Her zaman yolculuğumu gündüze getiririm.Sırf yolculuk geceye kalmasın diye saat sabaha karşı 4-5 gibi yola çıkarım.Gaziantep-Fethiye arası 1050 km lik yolu erken yolaçıktığımda bazen 5-6 gibi güneş batmadan ulaşmışlığım vardır.Gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir sözü çok doğru.Hele aile ile yola çıkılıyorsa zaten benim gibi evhamlı adama o yol işkence gibi gelir.Bir arabanız bozulsa çoluk çocukla aklıma 40 tane kötü şey gelir benim.Gece yolculuğuna sadece iki üç araç konvoy halinde veya yanımda aile olmadığında çıkarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gece yolculuğunu tercih ediyorum. Serin, ferah, sessiz ve sakin oluyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gece yolculuğunu seviyorum, serin oluyor, farlarım da iyi ancak yolda hayvan çıkması riski çok fazla.
120-130 ile giderken son anda köpek vs. görmek kaza riski oluşturabiliyor.
-
mümkün olduğunca gece. yolların daha boş olması temel neden. bu mevsimde daha serin olması da bonus. ancak genel anlamda daha riskli tabii ki.
-
Gece serin olması ve sakin olması açısından daha avantajlı. Ancak çoğu yerde gece ışıklandırma yok veya eksik bu nedenle uykusu olmasa da geliyor insanın bu oldukça riskli. 3-5 litre fazla yaksın klima açık gündüz gideyim daha mantıklı..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excellentwarrior -- 23 Temmuz 2022; 23:14:11 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
gece yolculuğu hatta sabaha karşı 3 gibi çıkılan yolculuğu tercih ederim. sakin bir yol. serin olması tercih sebebim.
-
Ben gece yolcuğu tercih ediyorum,en azından fazladan 1 gün kazanıyorum,serin oluyor,yollar daha boş oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir seferinde kuzenlerle Antalya' da boğma rakı içip demlenirken ihtiyar anam baskın yaptı.
Ben de o zil zurna halimle sinirlenip gecenin bir vakti arabaya çocuğu da aldığım gibi İstanbul' a döndüm.
Gece yarısı yolda 160 km hızın altına düşmedim ve 6 saatte İstanbul' daydım...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Asiri derecede yanlis olmus. Keske bi otelde yatip uyusaydinizquote:
Orijinalden alıntı: Cem_AlimBir seferinde kuzenlerle Antalya' da boğma rakı içip demlenirken ihtiyar anam baskın yaptı.
Ben de o zil zurna halimle sinirlenip gecenin bir vakti arabaya çocuğu da aldığım gibi İstanbul' a döndüm.
Gece yarısı yolda 160 km hızın altına düşmedim ve 6 saatte İstanbul' daydım...
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bayram öncesi/sonrasi yola cikmamaya gayret ederim. Her ipini koparan yolda. Örneğin, İstanbul'dan Bolu Gerede 'ye kadar tüm Sivas'a, Karadeniz'e gidenler Doblolariyla, veya apaçi arabalariyla , Transporterlariyla, göz alan farlariyla trafiğin içine ede ede yol alıyor.
Bu durum, geceden daha tehlikeli geliyor bana. Onun dışında gecenin avantajı serin olması, yolların daha boş olması. Bu iki durum daha cazip gelse de gündüz kullanmak daha zevkli oluyor. Tam iki arada bir derede durumu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yola göre değişir tabiki. istanbuldan ankarayaysa gece tabiki. kısacası otobandan gidiş geliş ise gece. diger karayollarında gündüz.
-
gece 6 saatlik yolda 7 bardak kahve tüketmek zorunda kaldım aksi takdirde kollarınız refleksleriniz zayıflamaya başlıyor daha uzun yolculuklarda ise yol hipnozu yaşayabiliyor insan her 200km de durup ayaklanmalı, hareket etmeli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Akşehir Polatlı arasını gece geçtim düşman başına ışıklandırma yok git gel tek şerit yol yanımdan önümden toplasan tüm yol boyu 20 araç geçmiştir. Lastik patlasa yolda kalsan 13.cuma filmine senaryo olur gibi bi hava var. Issız buğday tarlaları uğultulu rüzgar.
Ana yoldan gidiliyorsa ışıklandırma varsa gece
Tali yol kullanılacaksa gündüz bence
Edit : Gece radar ve eds görme şansın çok zor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HK-416 -- 24 Temmuz 2022; 0:17:23 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçen adıyamandan denizliye dönerken ereğli civarlarında hava karardı. Kalan 500 kilometreyi gece gelmek zorunda kaldım. Bir sorun olmadı gayet rahat geldik ama sadece farların aydınlattığı alan ile sınırlısınız. Önünüzde reflektörsüz ışıksız ilerleyen traktör olma riski çok yüksek. O yüzden sağ şeritten ilerleyemedim genellikle solu kullandım. Aniden hayvan çıksa kurtarma şansınız hiç yok. Uzaktan göremiyorsunuz. Birde yol tek yönse inadına uzunlarını kapatmayan insanlar var. Ben önümü göreyim de karşısı ne yaparsa yapsın misali. Virajda denk geldi böylesi. Şeridi tutturamadım ani fren yapmak zorunda kaldım yoksa şeritten çıkacaktım. O yüzden gece güneş sıcak derdi olmasa da gündüz daha konforlu güvenli. Gece istasyonların marketleri kapalı olduğundan yiyecek wv gibi ihtiyaçlarda karşılanamıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir. |
Gece yolculuğunu tercih ediyorum. Serin, ferah, sessiz ve sakin oluyor.
|
Gece uyumaya alışık olan insanın kendisini sabaha kadar araç kullanma zorunda bırakması mantıksız geliyor.
Ki vardığın yerde yine yatıp uyuyacaksın. Uyku düzenin bozulacak. Sırf bu sebepten gündüz gidiyorum. Karanlık olmasında bi sorunum yok onda da giderim sadece uyku saatime denk gelmesin yeter. Uykunun şakası yok |
Tabi ki gündüz yolculuğu, gece yollar gözükmüyor yeri geliyor önünde araç olduğunu bile anlamıyorsun. Sırf gece kalmamak için 150 160 la gittiğim zamanlar oluyor. Gece çok fazla dikkatli olmak gerekiyor.
|
millet düz yolda kaldırımda gündüz vakti yüreyemiyor artık, geceye mümkün olduğunca kalma. |
Geçen adıyamandan denizliye dönerken ereğli civarlarında hava karardı. Kalan 500 kilometreyi gece gelmek zorunda kaldım. Bir sorun olmadı gayet rahat geldik ama sadece farların aydınlattığı alan ile sınırlısınız. Önünüzde reflektörsüz ışıksız ilerleyen traktör olma riski çok yüksek. O yüzden sağ şeritten ilerleyemedim genellikle solu kullandım. Aniden hayvan çıksa kurtarma şansınız hiç yok. Uzaktan göremiyorsunuz. Birde yol tek yönse inadına uzunlarını kapatmayan insanlar var. Ben önümü göreyim de karşısı ne yaparsa yapsın misali. Virajda denk geldi böylesi. Şeridi tutturamadım ani fren yapmak zorunda kaldım yoksa şeritten çıkacaktım. O yüzden gece güneş sıcak derdi olmasa da gündüz daha konforlu güvenli. Gece istasyonların marketleri kapalı olduğundan yiyecek wv gibi ihtiyaçlarda karşılanamıyor.
|
Bayram öncesi/sonrasi yola cikmamaya gayret ederim. Her ipini koparan yolda. Örneğin, İstanbul'dan Bolu Gerede 'ye kadar tüm Sivas'a, Karadeniz'e gidenler Doblolariyla, veya apaçi arabalariyla , Transporterlariyla, göz alan farlariyla trafiğin içine ede ede yol alıyor.
Bu durum, geceden daha tehlikeli geliyor bana. Onun dışında gecenin avantajı serin olması, yolların daha boş olması. Bu iki durum daha cazip gelse de gündüz kullanmak daha zevkli oluyor. Tam iki arada bir derede durumu |
Ulan ne kadar da tatlı su şoförleri varmış be
Bize gece gündüz farketmiyor. Her türlü hava ve yol şartında süreriz. Ne zaman süreceğimizi ne zaman duracağımızı aracın içindeki trafik polisi(digital takograf) belirler... Gece ve gündüz kurallar değişmiyor. Yolların kralı olmaz, kuralı olur. Keşke herkes kurallara uysa... |
Benzer içerikler
- manuel şanzımandan gelen uğultu sesi
- fm transmitter cızırtı çözümü
- 225/ 55 r18 kış lastiği tavsiye
- şahıs şirket üzerine araç almak
- rektefiyeden sonra dikkat edilmesi gerekenler
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
- corolla cross bagaj hacmi
- amarok 4x4 sıfır fiyatları
- passat üretimi durdu mu
- en çok tutulan suv araçlar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X