Selam arkadaşlar. Model tartışmasına girmeden,iki motor da almayı düşündüğüm araç modelinde mevcut. Km,yaş ve mtv olarak tce nin artısı yakın geliyor ve lpg taktırmak istemiyorum. Dci da yakıt ve 2000 devirle 110-120 sürat aklımı çeliyor. Bu motorunda mtv ve km yüksek oluyor. Başıma euro3-4 dizellerde gelmedi de dpf enjektör arızalı vs. korkutuyor beni. Yıllardır atmosferik lpgli araç kullanıyorum.3000-3500 devirle 100 yapmasından sıkıldım artık. Her iki motorda rampada yüzümü güldürür bunu biliyorum. Birde dizel öldü bitti diyen bir kesim var. Çok kararsız kaldım. Sizce hangisi tercih edilmeli? Yılda 3-4 kez 2bin km uzun yola gidiyorum. Günlük olarak da 20 km toplamda trafik olmayan bir yolda işe gidip geliyorum. |
0.9 tce-1.5 dci kararsızlığı?
-
-
Dizel araç sevmiyorum ama 4 silindirli kendini kanıtlamış bir motor olduğu için 1.5 dci tercih ederdim ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4.5 yıldır 1.5 dci 75 hp clio kullanıyorum, şiddetle tavsiye ederim.
0.9tce de anlatılana göre fena değil ama talep çok az, biraz yavaş satar.
-
Dci 90 beygir olacaksa olur, 75lik ise tce alınır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 90 lık symbol kiralamıştım motoru,çekişi süperdi imkan varsa boşver 0.9’u direk 1.5 al .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İki araçda 90 beygir arkadaşlar
-
0.9 tce şehir içinde ekonomik değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.5Dci piyasadaki en kaliteli dizel ünitelerdendir, kendini yıllarca ispatlamış bir motor, diğer markalardaki gibi dpf veya egr problemi kolay kolay yaşanmaz. 0.9tce lerde arıza olasılığı daha yüksek. Tavsiyem 1.5 dci.
-
0.9 tce kullanıyorum. 1.5 dci'a karşı sadece ciddi fiyat farkı varsa tercih edilir. Onun dışında 1.5 dci her türlü daha iyi tabii ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 dci mi kaldi. Mazot olmus 30 lira hemde traktör sesine katlanacan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yakıt tüketimi olarak (ekonomi) bilemem ama kullanım keyfi olarak kesinlikle 1,. 5 dci 90 lik derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2000 lerin başında 1.5 dizel Megane vs yeni yeni çıkmıştı. İnsanımız bu motorlara öcü gibi bakıyordu. O yıllarda satılan meganelarda ağırlık hep benzililerdeydi.
Şimdi ise benzin 20 mazot 30 lira. dizele 20 sene önce öcü gözüyle bakanlar hala daha dizel daha iyi muhabbeti yapıyor.
0.9 tce aşırı torklu bir motor değil. Daha çok 1.4-1.6 arasında bir yerde alt devir gücü var. Nazlanma vs yaşatmaz ama 1.5 dizel olanı kadar güçlü değil.
Bu iki araçtan doğru olanı ise daha yeni bir 0.9 tce Clio alabileceğiniz için benzinli olandır. 50 bin kmdeki araçla 150 bin kmdeki aracı bir tutmayin. Muhtemelen 150 bin kmdeki araç daha konforsuz olacak ve başınıza iş aş ihtimali yüksek olacaktır.
Ayrıca 0.9 tce motor direk enjeksiyon olmadığı için standart LPG sistemleri uygulanabiliyor. Ben LPG sevmesemde bu motorla ulaşılabilecek ekonomi potansiyeli çok çok yüksek. LPG 10, benzin 20, dizel 30 olarak devam ederse muhtemelen en kıymetli motorlardan biri olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam ne dizeli. Dizelmi kaldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece yıllarca atmosferik motor kullandım cümlenizi okumam yetti.
Sizin ilacınız 1.5 dci kesinlikle
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne benzini benzinmi kaldi benzin 23 lira
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 29 Ekim 2022; 18:29:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne dizeli, dizel mi kaldı diyenler, ab uyum çerçevesinde dizel-benzinli diye ayrılmıyor haberiniz olsun isterim. İçten yanmalı motor ve sıfır emisyonlu motorlar(elektrikli) olarak ayrılıyor. Yani 2035 te benzin ve dizel araçların satışı yapılmayacak. Konu dizel değil. İÇTEN YANMALI motorlar...
-
Farklı bir araç dizel benzin kıyasına girseniz benzinli derdim ama 1.5 DCİ 75-90 hangisi olursa fark etmez kendini kanıtlamış kaliteli bir motor ,performanslı uzun yolda 143 km ile 2.000 devir de gidersiniz
Dizel bitti diyenlere pek aldanmayın 2 ay öncesinde LPG söktüreler Şuan ağlıyordur sanırım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Günde 20km ayda 400 yılda 4800km yapar. Yılda 4kere 2bin yapsan 8binde oradan. 2 de gezdin tozdun bi şekilde angarya işler 15bini buldun. Dizele değmez fakat 0.9 ile de 15bin sürmek istemem. 2021 clio 0.9 tce kullandım pek hoşuma gitmedi. O km aralığında en iyisi psa 1.2 130 benzinli ana tabi bütçe meselesi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sevgili Hocam, şu zaman da Dizel araç almanın en ufak bir mantıklı tarafı bulunmamaktadır. Yok DCİ kendini kanıtlamış motormuş falan filan diye boş boş konuşanlara bakmayın. Daha önce ki aracım 1.5 DCİ Euro 4 85 BG di, bilenler bilir üretilmiş DCİ Motorların en iyisidir. Hem DPF Filtresi bulunmaz, hem de 200 Torkla mükemmel çekiş sağlar hem de yakıt tüketimi olarak en az yakandır. Ama otoban sürüşlerin de 110-120 Km den sonra ki o lanet sesi beni deli ediyordu.
0.9 TCe Motor hem yeterli bg ve Torku ile gerektiğin de LPG ye tam uyumlu olması ile en önemlisi sessizliği ile gayet tercih edilecek bir motordur. |
Dizel araç sevmiyorum ama 4 silindirli kendini kanıtlamış bir motor olduğu için 1.5 dci tercih ederdim ben
|
1.5Dci piyasadaki en kaliteli dizel ünitelerdendir, kendini yıllarca ispatlamış bir motor, diğer markalardaki gibi dpf veya egr problemi kolay kolay yaşanmaz. 0.9tce lerde arıza olasılığı daha yüksek. Tavsiyem 1.5 dci. |
2000 lerin başında 1.5 dizel Megane vs yeni yeni çıkmıştı. İnsanımız bu motorlara öcü gibi bakıyordu. O yıllarda satılan meganelarda ağırlık hep benzililerdeydi.
Şimdi ise benzin 20 mazot 30 lira. dizele 20 sene önce öcü gözüyle bakanlar hala daha dizel daha iyi muhabbeti yapıyor. 0.9 tce aşırı torklu bir motor değil. Daha çok 1.4-1.6 arasında bir yerde alt devir gücü var. Nazlanma vs yaşatmaz ama 1.5 dizel olanı kadar güçlü değil. Bu iki araçtan doğru olanı ise daha yeni bir 0.9 tce Clio alabileceğiniz için benzinli olandır. 50 bin kmdeki araçla 150 bin kmdeki aracı bir tutmayin. Muhtemelen 150 bin kmdeki araç daha konforsuz olacak ve başınıza iş aş ihtimali yüksek olacaktır. Ayrıca 0.9 tce motor direk enjeksiyon olmadığı için standart LPG sistemleri uygulanabiliyor. Ben LPG sevmesemde bu motorla ulaşılabilecek ekonomi potansiyeli çok çok yüksek. LPG 10, benzin 20, dizel 30 olarak devam ederse muhtemelen en kıymetli motorlardan biri olacaktır. |
1.5 dci mi kaldi. Mazot olmus 30 lira hemde traktör sesine katlanacan
|
4.5 yıldır 1.5 dci 75 hp clio kullanıyorum, şiddetle tavsiye ederim. 0.9tce de anlatılana göre fena değil ama talep çok az, biraz yavaş satar. |
Benzer içerikler
- oto tamircisi nereye şikayet edilir
- edc şanzıman yağı ne zaman değişir
- b37 motor
- 15 yaş üstü araç kasko yapan firmalar
- hyundai bayon yorum
- volkswagen fiyat listesi 2024
- 2025 egea
- bmw elektrikli motor
- trugo şarj istasyonu haritası
- 8 yerli otomobil
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X