Şimdi Ara

BMW - SMG ŞANZIMAN KONUSUNDAKİ TECRÜBELERİNİZ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
45.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar..

    Bildiğiniz üzere 200hp ve üzeri bir araç bakınıyorum.. BMW E46 330 lara olan ilgim her geçen gün artıyor..

    Araştırdığım kadarıyla SMG şanzımanlar normal bildiğimiz triptronic vitesten farklı değilmiş, hatta otomatik olarak değiştirmesi için gazdan ayağını çekmen gerekiyormuş, o da çok sarsıntılı imiş.. makbul olanı direksiyondan manuel olarak değiştirmekmiş falan filan..

    Şu SMG şanzımanlardaki tecrübelerinizi anlatır mısınız? Nedir ne değildir, kullanışlı mıdır, performansa gelir mi yoksa narin mi kullanmak gerekir? vs vs

    ama bi kaç saat araç kullananlardan değil, gerçekten bilgili arkadaşlardan rica ediyorum..

    bu arada, aşağıdaki araçları düşünüyorum..

    http://www.sahibinden.com/2003_3_30i_smg2_full_full-59WQQaXQQ16202507WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/boyasiz_%20%20!!!_60_000_km_de_arac_istanbuldadir_-91WQQaXQQ15471482WQQpXQQdisplayitem







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW SMG Şanzıman: Deneyimler ve Bilgiler

    SMG Şanzıman Nedir?

    SMG (Sıralı Manuel Şanzıman), BMW tarafından üretilen ve hem manuel hem de otomatik şanzıman özelliklerini birleştiren vites pedallı otomatik bir şanzımandır. Geleneksel bir manuel şanzımanda olduğu gibi vitesleri direksiyon arkasındaki kulakçıklar veya orta konsoldaki bir vites kolu ile manuel olarak değiştirebilirsiniz. Ancak SMG şanzıman, debriyaj pedalına gerek duymadan vites geçişlerini otomatik olarak da gerçekleştirebilir.

    SMG Şanzımanın Avantajları

    • Hızlı Vites Değişimleri: SMG şanzıman, hızlı ve hassas vites değişimleri sunar. Bu, hem performans sürüşü hem de günlük kullanım için idealdir.
    • Manuel Kontrol: İstediğiniz zaman vitesleri manuel olarak değiştirebilir, bu da sürüş deneyiminize daha fazla kontrol sağlar.
    • Debriyaj Pedalına Gerek Yok: SMG şanzıman, debriyaj pedalı kullanımını ortadan kaldırarak sürüşü daha kolay ve rahat hale getirir.
    • Yakıt Verimliliği: SMG şanzıman, otomatik moddayken vitesleri uygun şekilde değiştirerek yakıt verimliliğini artırabilir.

    SMG Şanzımanın Dezavantajları

    • Maliyet: SMG şanzımanlar, geleneksel manuel veya otomatik şanzımanlardan daha pahalıdır.
    • Bakım Maliyetleri: SMG şanzımanları, düzenli bakım ve onarımlar gerektirebilir.
    • Sürüş Hissi: Bazı kişiler, SMG şanzımanın manuel bir şanzıman kadar sportif bir sürüş hissi vermediğini düşünebilir.
    • Güvenilirlik Sorunları: Bazı SMG şanzıman modellerinde, particularmente erken modellerde, güvenilirlik sorunları bildirilmiştir.

    SMG Şanzıman Sorunları

    SMG şanzımanlarında karşılaşabileceğiniz bazı yaygın sorunlar şunlardır:

    • Hidrolik Aktüatör Arızaları: Hidrolik aktüatörler, vites geçişlerinden sorumludur ve arızalandıklarında vites değişimlerinde sorunlara neden olabilir.
    • Sensör Sorunları: Sensörler, şanzıman durumunu izler ve aktüatörlere komutlar gönderir. Sensör sorunları, yanlış vites değişimlerine ve diğer sorunlara yol açabilir.
    • Eşleşme Sorunları: SMG şanzımanının motor ve şasi ile düzgün bir şekilde eşleşmemesi, sürüş zorluklarına neden olabilir.
    • Yağ Kaçakları: SMG şanzımanlarında yağ sızıntıları oluşabilir ve bu da vites değişimlerinde sorunlara neden olabilir.

    Sonuç

    SMG şanzıman, performans ve kolaylık sunan benzersiz bir vites pedallı otomatik şanzımandır. Bununla birlikte, daha yüksek maliyetler ve bakımlar ve potansiyel güvenilirlik sorunları gibi bazı dezavantajlara sahiptir. SMG şanzımanı düşünüyorsanız, avantajlarını ve dezavantajlarını dikkatlice tartmanız ve ihtiyaçlarınıza ve bütçenize uygun olup olmadığını belirlemeniz önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İlk linkteki arabayı kullanırsan araba kullandığını anlayacaksın.

    Keyif makinesi arkadaşımda aynısından vardı rengine kadar yeni kasa aldığı için sattı bende yaklaşık bir 15km kullandım inanılmaz yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İlk linkteki arabayı kullanırsan araba kullandığını anlayacaksın.

    Keyif makinesi arkadaşımda aynısından vardı rengine kadar yeni kasa aldığı için sattı bende yaklaşık bir 15km kullandım inanılmaz yani...



    vitesi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İlk linkteki arabayı kullanırsan araba kullandığını anlayacaksın.

    Keyif makinesi arkadaşımda aynısından vardı rengine kadar yeni kasa aldığı için sattı bende yaklaşık bir 15km kullandım inanılmaz yani...
    sequential manual gearbox güzel ama yeni tiplisini almaya bak eski tipleri sorunlu.

    Hızlı vites geçişi sağlar güzel şanzımandır, aslında günümüzdeki birçok şanzıman artık SMG gibidir.

    Vitesine fazla takılmayın yeni tipini bulursanız.

    Manuelin heycanını yaşatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Ekim 2009; 12:26:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İlk linkteki arabayı kullanırsan araba kullandığını anlayacaksın.

    Keyif makinesi arkadaşımda aynısından vardı rengine kadar yeni kasa aldığı için sattı bende yaklaşık bir 15km kullandım inanılmaz yani...



    vitesi?


    Aynısı dedim hocam

    Geçişler hızlı özellikle 2 vites birden düşürme konusunda manuel modda inanılmaz keyif veriyor şehir içinde maceralarda çok zevk veen bir alet yolcu koltugunda da çok oturmuşluğum vardır alınası araba şüphen olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockford Fosgate -- 1 Ekim 2009; 12:25:16 >




  • @Rockford Fosgate

    tam otomatik şanzımanla smg arasında hiç fark yok mudur?

    benim başka bmw forumlarından anladığım kadarıyla smg, bildiğimiz allaaan triptronic vitesi..

    opellerde fiatlarda kullanılan triptronic.. bu mudur yani smg

    daha net şeyler yazarsak ben de smg kara cahili olarak bilgilenmiş ve ona göre karar vermiş olurum :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer

    sequential manual gearbox güzel ama yeni tiplisini almaya bak eski tipleri sorunlu.

    Hızlı vites geçişi sağlar güzel şanzımandır, aslında günümüzdeki birçok şanzıman artık SMG gibidir.

    Vitesine fazla takılmayın yeni tipini bulursanız.

    Manuelin heycanını yaşatıyor.




    hocam yeni tipi smg2 diye mi geçiyor? ya da farklı bir isimle mi geçiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AXAPTA -- 1 Ekim 2009; 12:33:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginu

    tam otomatik şanzımanla smg arasında hiç fark yok mudur?

    benim başka bmw forumlarından anladığım kadarıyla smg, bildiğimiz allaaan triptronic vitesi..

    opellerde fiatlarda kullanılan triptronic.. bu mudur yani smg

    daha net şeyler yazarsak ben de smg kara cahili olarak bilgilenmiş ve ona göre karar vermiş olurum :)


    Çok farklı o tip triptroniclerden

    düz vites gibi düşün artı eksi düşün ama debriyajın olmadığını hayal et

    bide vites değişim hızının ince ayarı var çok hızlı değiştiriyor bazen bir anda araç arkası yoldan kopabiliyor

    0.02 milisaniye söz konusu en hassas ayardaki vites değişiminde

    vites kolunun hemen altındaki düğmeden yaparsın ayarı.

    evet SMG II li araç al 2008 de bildiğim kadarıyla Dual Clutch Transmissiona geçti BMW

    2006 yılından itibaren BMW bütün M5 lerine koydu bu şanzımanı çünki hızlı vites değişimleri ile

    araç gerçekten seriliğine serilik kattı neredeyse kendi segmentinde bu sayede yenilmez oldu.

    '' İnsandan hızlı vites değiştiren makina '' formula 1 in araba sektörüne kattığı şanzıman tipi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Ekim 2009; 12:37:13 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    EDC Şanzıman hakkında
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginu

    @Rockford Fosgate

    tam otomatik şanzımanla smg arasında hiç fark yok mudur?

    benim başka bmw forumlarından anladığım kadarıyla smg, bildiğimiz allaaan triptronic vitesi..

    opellerde fiatlarda kullanılan triptronic.. bu mudur yani smg

    daha net şeyler yazarsak ben de smg kara cahili olarak bilgilenmiş ve ona göre karar vermiş olurum :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer

    sequential manual gearbox güzel ama yeni tiplisini almaya bak eski tipleri sorunlu.

    Hızlı vites geçişi sağlar güzel şanzımandır, aslında günümüzdeki birçok şanzıman artık SMG gibidir.

    Vitesine fazla takılmayın yeni tipini bulursanız.

    Manuelin heycanını yaşatıyor.




    hocam yeni tipi smg2 diye mi geçiyor? ya da farklı bir isimle mi geçiyor?


    Kesinlikle hayır.

    SMG DSG tarzında bri şanzıman vites geçişleri manuelden daha hızlı ve sarsıntısız. Yeni teknoloji kısacası otomtikleştirilmiş bir düz şanzıman değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    quote:

    Orijinalden alıntı: enginu

    tam otomatik şanzımanla smg arasında hiç fark yok mudur?

    benim başka bmw forumlarından anladığım kadarıyla smg, bildiğimiz allaaan triptronic vitesi..

    opellerde fiatlarda kullanılan triptronic.. bu mudur yani smg

    daha net şeyler yazarsak ben de smg kara cahili olarak bilgilenmiş ve ona göre karar vermiş olurum :)


    Çok farklı o tip triptroniclerden

    düz vites gibi düşün artı eksi düşün ama debriyajın olmadığını hayal et

    bide vites değişim hızının ince ayarı var çok hızlı değiştiriyor bazen bir anda araç arkası yoldan kopabiliyor

    0.02 milisaniye söz konusu en hassas ayardaki vites değişiminde

    vites kolunun hemen altındaki düğmeden yaparsın ayarı.

    evet SMG II li araç al 2008 de bildiğim kadarıyla Dual Clutch Transmissiona geçti BMW

    2006 yılından itibaren BMW bütün M5 lerine koydu bu şanzımanı çünki hızlı vites değişimleri ile

    araç gerçekten seriliğine serilik kattı neredeyse kendi segmentinde bu sayede yenilmez oldu.

    '' İnsandan hızlı vites değiştiren makina '' formula 1 in araba sektörüne kattığı şanzıman tipi...


    Alıntıları Göster
    UrbanRacer hocam..

    vites değiştirmek için mutlaka gazdan ayağını çekmen lazım falan bi sürü şey yazmışlar..
    vites dğeişimlerinde sarsıntı olmaması için direksiyondan değiştirmek makbuldür demişler..
    mercedes in otomatiğinin yanında lafı bile olmaz smg nin demişler,
    yüksek devirli kullandığında alırsın kucağına semegesiyle birlikte şanzımanını falan demişler de demişler :)

    bu baya bir bmw forumunda yazılan şeyler (forum donanımdaki değil bmw bölümü değil)

    sallıyorlar o zaman?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    UrbanRacer hocam..

    vites değiştirmek için mutlaka gazdan ayağını çekmen lazım falan bi sürü şey yazmışlar..
    vites dğeişimlerinde sarsıntı olmaması için direksiyondan değiştirmek makbuldür demişler..
    mercedes in otomatiğinin yanında lafı bile olmaz smg nin demişler,
    yüksek devirli kullandığında alırsın kucağına semegesiyle birlikte şanzımanını falan demişler de demişler :)

    bu baya bir bmw forumunda yazılan şeyler (forum donanımdaki değil bmw bölümü değil)

    sallıyorlar o zaman?

    Alıntıları Göster
    Valla arkadaşım o arabayı afedersiniz ama ''it'' gibi kullandı 167.000de sattı normal bakım ve 1-2 ekstra şeyin dışında hiçbir sorun yaşamadı.

    Tek sıkıntısı fazla benzin yakıyordu hızlı kullandığı için sattı yeni kasa 320cd aldı zaten. Hala söler ondaki keyif bu arabada yok diye..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Valla arkadaşım o arabayı afedersiniz ama ''it'' gibi kullandı 167.000de sattı normal bakım ve 1-2 ekstra şeyin dışında hiçbir sorun yaşamadı.

    Tek sıkıntısı fazla benzin yakıyordu hızlı kullandığı için sattı yeni kasa 320cd aldı zaten. Hala söler ondaki keyif bu arabada yok diye..

    Alıntıları Göster
    peki 108bin de olan 2003 model bu siyah yavruya 55bin normal midir?

    honda lar da çok yakıyor.. az yakıyor diyen psikolojik söylüyor :)

    ya da onlar trafiğe girmiyorlar :)

    şehir içi 15lt yakar yakarsa.. 3000motor 230 beygir araç alınıyor..

    köroğlunun atını süreceksen yemini düşünmeyeceksin demişler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    peki 108bin de olan 2003 model bu siyah yavruya 55bin normal midir?

    honda lar da çok yakıyor.. az yakıyor diyen psikolojik söylüyor :)

    ya da onlar trafiğe girmiyorlar :)

    şehir içi 15lt yakar yakarsa.. 3000motor 230 beygir araç alınıyor..

    köroğlunun atını süreceksen yemini düşünmeyeceksin demişler :)

    Alıntıları Göster
    Yavru M3.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    UrbanRacer hocam..

    vites değiştirmek için mutlaka gazdan ayağını çekmen lazım falan bi sürü şey yazmışlar..
    vites dğeişimlerinde sarsıntı olmaması için direksiyondan değiştirmek makbuldür demişler..
    mercedes in otomatiğinin yanında lafı bile olmaz smg nin demişler,
    yüksek devirli kullandığında alırsın kucağına semegesiyle birlikte şanzımanını falan demişler de demişler :)

    bu baya bir bmw forumunda yazılan şeyler (forum donanımdaki değil bmw bölümü değil)

    sallıyorlar o zaman?

    Alıntıları Göster
    Ulan illa asap bozacaklar. En nefret ettiğim şeyde milletin bilmeden atıp tutmasıdır.

    E36 SMG I Şanzımandan yeni M3 lerde ki çift kavralamalı DKG şanzıamana kadar her türlüsünü deneyım ettim.

    ZAmanında SMG li E46 3.30 um olmustu.

    -Vites degiştirmek ıcın mutlaka ayagını gazdan çekmek gerekmiyor. Araba tölerans tanıyor sana o konuda.

    çekip çekmemek sana kalmış.

    -Vites degişim sertlik ayarı olur vitesin hemen arkasından onu kısarsan eger vitesler yumusak geçer sarsıntı yaratmaz.

    yumusak geçmesı ıcın dıreksıyondan degıstırmek zorunda degilsin. Her koşulda aynı geçer..

    -Sert geciyor olmasından keyif al bence sorun edilecek birşey degil.

    - Yüksek devirde vites geçişlerinde sorun yaratmaz almazsın kucagına

    - Eger cok fazla launch control kalkarsan ozaman sıkıntı yaratır debriyaj yiyor cunku

    -Eski E36 ların sık sık şanzımanın uzerınde kı kucuk yağ pompası bozuldugu gorulmustur

    -Benim gibi adama sıkıntı yaratmadan dayandıysa sana hayli hayli gider. Başka Tereddütlerin varsa sorabilirsin.

    Zaten kırk yılda bir çıkıyor boyle cevap yazacagım konular..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginu

    Arkadaşlar merhabalar..

    Şu SMG şanzımanlardaki tecrübelerinizi anlatır mısınız? Nedir ne değildir, kullanışlı mıdır, performansa gelir mi yoksa narin mi kullanmak gerekir? vs vs





    Eğer yanılmıyorsam,
    VW deki DSG nin BMW deki adı ve işlevi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginu

    peki 108bin de olan 2003 model bu siyah yavruya 55bin normal midir?

    honda lar da çok yakıyor.. az yakıyor diyen psikolojik söylüyor :)

    ya da onlar trafiğe girmiyorlar :)

    şehir içi 15lt yakar yakarsa.. 3000motor 230 beygir araç alınıyor..

    köroğlunun atını süreceksen yemini düşünmeyeceksin demişler :)


    Tahminen İstanbulda 15-17 arası yakarsın hızlı bir kullanımda tabi bu artarda azalırda kullanıma göre. Bence çok memnun kalacaksın alırsan fiyat hakkında yorum yapamam git incele arabayı servis kayıtlarına bakımlarına bak emizse bakımlıysa alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ulan illa asap bozacaklar. En nefret ettiğim şeyde milletin bilmeden atıp tutmasıdır.

    E36 SMG I Şanzımandan yeni M3 lerde ki çift kavralamalı DKG şanzıamana kadar her türlüsünü deneyım ettim.

    ZAmanında SMG li E46 3.30 um olmustu.

    -Vites degiştirmek ıcın mutlaka ayagını gazdan çekmek gerekmiyor. Araba tölerans tanıyor sana o konuda.

    çekip çekmemek sana kalmış.

    -Vites degişim sertlik ayarı olur vitesin hemen arkasından onu kısarsan eger vitesler yumusak geçer sarsıntı yaratmaz.

    yumusak geçmesı ıcın dıreksıyondan degıstırmek zorunda degilsin. Her koşulda aynı geçer..

    -Sert geciyor olmasından keyif al bence sorun edilecek birşey degil.

    - Yüksek devirde vites geçişlerinde sorun yaratmaz almazsın kucagına

    - Eger cok fazla launch control kalkarsan ozaman sıkıntı yaratır debriyaj yiyor cunku

    -Eski E36 ların sık sık şanzımanın uzerınde kı kucuk yağ pompası bozuldugu gorulmustur

    -Benim gibi adama sıkıntı yaratmadan dayandıysa sana hayli hayli gider. Başka Tereddütlerin varsa sorabilirsin.

    Zaten kırk yılda bir çıkıyor boyle cevap yazacagım konular..

    Alıntıları Göster
    Babam Borusan Oto'da çalışıyor onun bana söylediklerini yazıyorum. Urbanracer'in dediği eski tiplerine (ilk üretim) bulaşmasın diyor kesinlikle.... tamir etmekten bıkmış zamanında. Yenilerde herhangi bir sorun yokmuş...

    Birde benim bir sorum olacak SMG, F1 de kullanılan şanzımanlarla benzerlik gösteriyor mu ? Birde binek otolarda kullanılan en iyi şanzıman SMG midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ulan illa asap bozacaklar. En nefret ettiğim şeyde milletin bilmeden atıp tutmasıdır.

    E36 SMG I Şanzımandan yeni M3 lerde ki çift kavralamalı DKG şanzıamana kadar her türlüsünü deneyım ettim.

    ZAmanında SMG li E46 3.30 um olmustu.

    -Vites degiştirmek ıcın mutlaka ayagını gazdan çekmek gerekmiyor. Araba tölerans tanıyor sana o konuda.

    çekip çekmemek sana kalmış.

    -Vites degişim sertlik ayarı olur vitesin hemen arkasından onu kısarsan eger vitesler yumusak geçer sarsıntı yaratmaz.

    yumusak geçmesı ıcın dıreksıyondan degıstırmek zorunda degilsin. Her koşulda aynı geçer..

    -Sert geciyor olmasından keyif al bence sorun edilecek birşey degil.

    - Yüksek devirde vites geçişlerinde sorun yaratmaz almazsın kucagına

    - Eger cok fazla launch control kalkarsan ozaman sıkıntı yaratır debriyaj yiyor cunku

    -Eski E36 ların sık sık şanzımanın uzerınde kı kucuk yağ pompası bozuldugu gorulmustur

    -Benim gibi adama sıkıntı yaratmadan dayandıysa sana hayli hayli gider. Başka Tereddütlerin varsa sorabilirsin.

    Zaten kırk yılda bir çıkıyor boyle cevap yazacagım konular..



    BMW üstadı olarak asıl sen geldin aslında aklıma hocam.. teşekkürler :)


    herkese ayrı ayrı teşekkür ederim ama devam edelim bu konuya lütfen.. baya bir bilgi edinmek istiyorum çünkü..

    yeni tip olunca kaç yılından itibaren bakmam gerek araçlara?

    SMG ile SMG2 arasındaki fark nedir?

    bu siyah 330 için 55bin tl fiyat cazip midir?

    E46 325 ya da 330 lar için m3 ler için bilmem kaç km üzerindeki araçlara bulaşma diyebileceğiniz böyle nokta vuruşu tespitleriniz var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ulan illa asap bozacaklar. En nefret ettiğim şeyde milletin bilmeden atıp tutmasıdır.

    E36 SMG I Şanzımandan yeni M3 lerde ki çift kavralamalı DKG şanzıamana kadar her türlüsünü deneyım ettim.

    ZAmanında SMG li E46 3.30 um olmustu.

    -Vites degiştirmek ıcın mutlaka ayagını gazdan çekmek gerekmiyor. Araba tölerans tanıyor sana o konuda.

    çekip çekmemek sana kalmış.

    -Vites degişim sertlik ayarı olur vitesin hemen arkasından onu kısarsan eger vitesler yumusak geçer sarsıntı yaratmaz.

    yumusak geçmesı ıcın dıreksıyondan degıstırmek zorunda degilsin. Her koşulda aynı geçer..

    -Sert geciyor olmasından keyif al bence sorun edilecek birşey degil.

    - Yüksek devirde vites geçişlerinde sorun yaratmaz almazsın kucagına

    - Eger cok fazla launch control kalkarsan ozaman sıkıntı yaratır debriyaj yiyor cunku

    -Eski E36 ların sık sık şanzımanın uzerınde kı kucuk yağ pompası bozuldugu gorulmustur

    -Benim gibi adama sıkıntı yaratmadan dayandıysa sana hayli hayli gider. Başka Tereddütlerin varsa sorabilirsin.

    Zaten kırk yılda bir çıkıyor boyle cevap yazacagım konular..



    BMW üstadı olarak asıl sen geldin aslında aklıma hocam.. teşekkürler :)


    herkese ayrı ayrı teşekkür ederim ama devam edelim bu konuya lütfen.. baya bir bilgi edinmek istiyorum çünkü..

    yeni tip olunca kaç yılından itibaren bakmam gerek araçlara?

    SMG ile SMG2 arasındaki fark nedir?

    bu siyah 330 için 55bin tl fiyat cazip midir?

    E46 325 ya da 330 lar için m3 ler için bilmem kaç km üzerindeki araçlara bulaşma diyebileceğiniz böyle nokta vuruşu tespitleriniz var mıdır?

    Alıntıları Göster
    eski tiplerinden uzak durarsan... ayarlarıyla deneme yanılma yöntemiyle yani bilinçsiz bir şekilde oynamassan.. üst üstte launch control yapmassan, seni hiç bir şekilde üzmez üstüne üstlük çok büyük zevk verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barcelona

    eski tiplerinden uzak durarsan... ayarlarıyla deneme yanılma yöntemiyle yani bilinçsiz bir şekilde oynamassan.. üst üstte launch control yapmassan, seni hiç bir şekilde üzmez üstüne üstlük çok büyük zevk verir.

    Alıntıları Göster
    eski tip, yeni tip derken nasıl ayrılıyor bu?

    kaç yılından önceki bmw lerden uzak durmak lazım eski tip diye?

    ya da belli modellerde mi var eski tip..

    "2003 325 lerde eski tip smg vardır da, aynı yıl olmasına rağmen 2003 330 larda yeni tip vardır",

    ya da "2004 ve sonrası araçlardan tercih et 2003 2002 ve öncesi bmw lere bakma çünkü eski tip smg dir bunlar"

    gibi net cümleler bekliyorum arkadaşlar.. :)

    velhasıl eski tip le yeni tipi nasıl ayıracağız :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barcelona

    eski tiplerinden uzak durarsan... ayarlarıyla deneme yanılma yöntemiyle yani bilinçsiz bir şekilde oynamassan.. üst üstte launch control yapmassan, seni hiç bir şekilde üzmez üstüne üstlük çok büyük zevk verir.

    Alıntıları Göster
    şahsen spor bir kullanımda sert vites geçişi isterdim...bence sportiflik adına iyi birşey sert geçmesi....
    zaten yumuşak ayarıda var ki oda 3 saniyede geçmiyordur gene epey hızlıdır heralde....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.