Şimdi Ara

Skoda Scala

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
5
Favori
21.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Eskiden her gün en az 1 saatimi ayırdığım araba formuna birkaç yıldır hiç girmiyordum. Sebebi de fiyatların bir anda ucmasiydi. Arabadan sogutmuslardi resmen. Hala saçma ama yeni Skoda Scala ile yeniden heyecanlandım :)

    2013 ten beri leon 1.4 tsi kullanıyorum. Motor gücü, düşük yakıtı ve geniş iç hacmi ile çok memnunum. Degisirsem de aynısını alırım diyordum. Ama yeni modellerde 150 hp olanlarda manuel seçeneği olmaması kafamı karistiriyordu. Skodanin yeni modelinde manuel seçenekleri de olacakmış. Ic mekan kalitesi, geniş olan leondan daha geniş iç hacmi, çok şık tasarımı ile müthiş bir araba geliyor sanki. Gerçi leon'un yeni kasası nasıl olacak bilemem ama su anda Scala baya bir ruyalarima girmeye başladı. Sizler ne düşünürsünüz? Fiyatları nasıl olur sizce ? Ben leon , octavia civarı olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Skoda Scala: Kronik Sorunlar ve Çözümleri

    Skoda Scala, kompakt hatchback segmentinde yer alan popüler bir araçtır. Ancak, her araçta olduğu gibi, bazı kronik sorunları vardır. Bu sorunları ve olası çözümlerini sizler için derledik.

    Bilinen Skoda Scala Kronik Sorunları

    • Turboda Erken Arıza: Bazı Scala modelleri, turbo arızası yaşayabilmektedir. Bu, güç kaybı ve aşırı gürültüye neden olabilir.
    • DPF Sorunları: Dizel motorlu Scala'larda dizel partikül filtresinde (DPF) tıkanmalar meydana gelebilmektedir. Bu, motor performansını etkileyebilir ve arıza lambasının yanmasına yol açabilir.
    • Direksiyon Sistemi Sorunları: Bazı Scala sahipleri, direksiyon sisteminde gürültü ve titreşim gibi sorunlar bildirmiştir.
    • Elektriksel Sorunlar: Scala'da, elektrikli pencereler, merkezi kilitleme ve bilgi-eğlence sistemi gibi elektrikli bileşenlerde arızalar görülebilmektedir.

    Kronik Sorunların Çözümleri

    • Turbo Arızası: Turbo arızası durumunda, turboşarjın değiştirilmesi gerekebilir. Bu, maliyetli bir onarım olabilir, ancak arızanın tekrarını önleyecektir.
    • DPF Sorunları: DPF tıkanması durumunda, filtre temizlenebilir veya değiştirilebilir. Tıkanmayı önlemek için DPF'yi düzenli olarak temizletmek önemlidir.
    • Direksiyon Sistemi Sorunları: Direksiyon sistemi sorunları genellikle direksiyon kremayeri veya rot kollarının değiştirilmesiyle çözülür.
    • Elektriksel Sorunlar: Elektriksel sorunlar, kötü bağlantılar veya hatalı bileşenler nedeniyle ortaya çıkabilir. Sorunun kaynağının belirlenmesi ve onarılması gerekir.

    Sonuç

    Skoda Scala genel olarak güvenilir bir araçtır, ancak yukarıda belirtilen kronik sorunları yaşayabilmektedir. Bu sorunların farkında olmak ve araçlarınızı düzenli olarak bakım yaptırmak, sorunların zamanında tespit edilip çözülmesini sağlayarak maliyetli onarımları önlemeye yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Leon ile ayni fiyattan giris yapacagini dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence şu anki leon fiyatlarından daha pahalı olur. Golf ile leon arasında olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf,leon arası kalite ve fiyata sahip olacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bazı modellerde manuel ve dsg arası farkın 10 bin liradan fazla olduğunu gördüm..inşallah bunda da aynısı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda spaceback miydi öyle bir model vardı, onun yeni kasası. B segment platformlu, ucuz bir model. Heyecana gerek yok, leon bile daha iyi bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Skoda spaceback miydi öyle bir model vardı, onun yeni kasası. B segment platformlu, ucuz bir model. Heyecana gerek yok, leon bile daha iyi bir araç.
    skodanın B segment aracı fabiadır. bu araç C hb olarak sınıflandırılır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    B segment demedim zaten, b platformlu dedim.



    Fiat linea gibi. Boyutları c segment ama Fiat punto platformlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    skodanın B segment aracı fabiadır. bu araç C hb olarak sınıflandırılır.

    Konudaki modelden bağımsız olarak yazıyorum aynı markanın birden çok aracı olabilir bi segmentte.

    Skoda da öyleydi, fabia ve rapid b segment araçlar. Boyut farkı açık ama neticede b segment. Hacim harici kalite ve sürüş olgunluğu aynı seviyede araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 21 Ocak 2019; 10:36:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senden sonra forum da otomobil dünyası da çok değişti. Araç değiştirmek istiyorsan şimdi değiştir... Scala belki 200 binden giriş yapar dizel otomatik 300 bin olur... İhtiyacın varsa bu ay değişir gelecek ay 3 bin kolay üzerine en az...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    B segment demedim zaten, b platformlu dedim.



    Fiat linea gibi. Boyutları c segment ama Fiat punto platformlu.
    oddyi baz alırsak linea da c segmentidir.
    aynı şekilde rapid sedan b, rapid sb c segmentidir.
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Odd verilerine göre öyle, gerçekte değil.

    Odd'ye göre accent c tiguan d segment...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 21 Ocak 2019; 13:14:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda Scala MQB-A0 platformunda geliştirilen bir araç hocam. Bu platformdaki diğer araçlara yeni Polo ve Ibiza örnek verilebilir. Yani platformun hedefinde B segmenti araçlar var.



    Yeni kasa Polo ve Ibiza incelendiğinde eski kasalarına göre yaşam alanı ve bagajda ciddi bir büyüme olduğu görülebilir. Bu da MQB-A0'ın göze batan faydası diye düşünüyorum. Skoda da bunu görerek MQB-A0'ın boyut olarak üst sınırlarında bir araç tasarlamış. Böylece maliyet açısından B sınıfı altyapısının getirdiği avantajı kullanarak C segmenti araçlara karşı avantaj sağlamaya çalışacak.



    Ben yerinizde olsam, yeni Scala'yı almadan önce yol tutuş, konfor ve yalıtım olarak Leon'la ciddi bir karşılaştırmada bulunurdum. Benim öngörüm Scala'nın bu açılardan yeni Golf ve Leon'la yarışamayacağı yönünde. Scala Avrupa pazarında fiyatıyla müşteri çekecektir; ancak ülkemizdeki saçma fiyat politikaları yüzünden C segment araç fiyatına satmaya çalışacaklarını düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam naçizane fikrim devirin memnun olduğun aracı değiştirecek bir devir olmadığı yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdal85

    Senden sonra forum da otomobil dünyası da çok değişti. Araç değiştirmek istiyorsan şimdi değiştir... Scala belki 200 binden giriş yapar dizel otomatik 300 bin olur... İhtiyacın varsa bu ay değişir gelecek ay 3 bin kolay üzerine en az...
    200 bin olacağını hiç sanmıyorum. 1.0 tsı en fazla 120 olur. Dizel otomatik (ikisi de bana hitap etmiyor Allahtan) ve donanımlı modelleri 200 küsür olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Skoda spaceback miydi öyle bir model vardı, onun yeni kasası. B segment platformlu, ucuz bir model. Heyecana gerek yok, leon bile daha iyi bir araç.
    Ben Octavia kalitesinde olacağını düşünüyorum en az. O da benim için yeterlidir. Gerçek anlamda kaliteli araçların fiyatları 3+1 ev fiyatı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zwartevis

    Hocam naçizane fikrim devirin memnun olduğun aracı değiştirecek bir devir olmadığı yönünde.
    Hocam haklısınız da insan yine de hevesleniyor iste. Fikir sadece. Bakalım nasıl olacak fiyatları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techaddict

    Skoda Scala MQB-A0 platformunda geliştirilen bir araç hocam. Bu platformdaki diğer araçlara yeni Polo ve Ibiza örnek verilebilir. Yani platformun hedefinde B segmenti araçlar var.



    Yeni kasa Polo ve Ibiza incelendiğinde eski kasalarına göre yaşam alanı ve bagajda ciddi bir büyüme olduğu görülebilir. Bu da MQB-A0'ın göze batan faydası diye düşünüyorum. Skoda da bunu görerek MQB-A0'ın boyut olarak üst sınırlarında bir araç tasarlamış. Böylece maliyet açısından B sınıfı altyapısının getirdiği avantajı kullanarak C segmenti araçlara karşı avantaj sağlamaya çalışacak.



    Ben yerinizde olsam, yeni Scala'yı almadan önce yol tutuş, konfor ve yalıtım olarak Leon'la ciddi bir karşılaştırmada bulunurdum. Benim öngörüm Scala'nın bu açılardan yeni Golf ve Leon'la yarışamayacağı yönünde. Scala Avrupa pazarında fiyatıyla müşteri çekecektir; ancak ülkemizdeki saçma fiyat politikaları yüzünden C segment araç fiyatına satmaya çalışacaklarını düşünüyorum.
    Şimdilik sadece fotoğraflar var elimizde. Gelince canlı olarak inceleme fırsatımız olur. Dediğiniz olayı Egea ile yaşamıştım. Reklamlarından etkilenip test sürüşü diye gitmiştim, içine biner binmez geri indim . Kalite algisi çok kötüydü. Scala'dan umutluyum gerçi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BojanBogdanovic B kullanıcısına yanıt
    Octavia kalitesinde olacağını hiç sanmıyorum ki octavia da kaliteli bir araç değil. Alt takımı falan ucuz bir araç. Bence çıtanızı yükseltin. Yeni leon, yeni golf, corolla hb falan da geliyor.



    Bu arada egea hb hissiyat kötü ama iyi bir araç. Test edin, hak verirsiniz. Hb kasası özellikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Octavia kalitesinde olacağını hiç sanmıyorum ki octavia da kaliteli bir araç değil. Alt takımı falan ucuz bir araç. Bence çıtanızı yükseltin. Yeni leon, yeni golf, corolla hb falan da geliyor.



    Bu arada egea hb hissiyat kötü ama iyi bir araç. Test edin, hak verirsiniz. Hb kasası özellikle.
    Yeni leon nasıl olacak merak ediyorum. Ama Seat'in da burnu kalktı. Ben 2013 de 47 te leon alırken tam bir fiyat performans araciydi. I30 49.900 başlangıç fiyatı vardı öyle söyleyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.